Ik wil de foto best posten, maar dan bezorg ik de server een overload.quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:42 schreef ArmaniMania het volgende:
IS een Tessje een lekker wijf? Zo ja, waarom niet?
Ik weet niet of het op mij slaat, maar ja....quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:48 schreef Isabeau het volgende:
(en wat reageren bepaalde kandidaten die het niet zijn geworden vreselijk kinderachtig)
Omdat er ook een jury was, die samen met de zittende mods, de definitieve stem zou uitbrengen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:58 schreef Isabeau het volgende:
Als je je aangesproken voelt gaat het misschien over je
(maar nee, ik dacht niet aan jou toen ik dat intypte)
Hoezo niet conform de regels? Users mochten kiezen, er is gekozen. Het is nou ook weer niet dat ze met 1 of 2 stemmen meerderheid hebben 'gewonnen'.
En wat gebeurt er?quote:Uiteraard hebben we daarvoor ook een professionele jury nodig die de voorselectie doet en de laatste drie kandidaten selecteerd(LET NIET OP DE GROTE SPELFOUT!!!) waar jullie uit kunnen kiezen! De juryleden zijn : Nikky, cartWOman, Cynix© en uiteraard, Fokmoeder yvonne. De ONZmodjes hebben natuurlijk ook wat te zeggen over het geheel, aangezien het hun collega wordt.
eindelijk een doel in je levenquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:03 schreef HansKazaNova het volgende:
Ik heb de admins al beloofd dat ik Tessje binnen 2 weken weg zal krijgen...
4 weken max...
Als user al een waardeloze verspilling van zuurstof, laat staan als mod.
dude, let it go, een paar weekjes lol in Onz met Tessje, en daarna een nieuwe poging wagenquote:
En dan gaat het er zeker net zo 'democratisch' en 'eerlijk' aan toe als nu.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dude, let it go, een paar weekjes lol in Onz met Tessje, en daarna een nieuwe poging wagen
Je vergeet het oprichten van m'n sekte, het overnemen van het forum en het creëren van de Übermensch uit m'n eigen zaadquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
eindelijk een doel in je leven
De moderne mod draagt gympen [14.gif]quote:
owja, maar niet belangrijk in vergelijking met je huidige taakquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:10 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Je vergeet het oprichten van m'n sekte, het overnemen van het forum en het creëren van de Übermensch uit m'n eigen zaad.
Je bent al net zo blij als die paar uur dat dit EEN was,quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan gaat het er zeker net zo 'democratisch' en 'eerlijk' aan toe als nu.
Fuck Democracy [afbeelding]
Die had ie toch al? Jij bedoelt zeker een kaal en nauw kutje.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:06 schreef QyRoZ het volgende:
Kasta. Wil je met me trouwen? En tieten laten staan?.
mijn fanbase begint net wakker te worden, blijkbaar, dus ik maak me nergens zorgen over....quote:
PP heeft gelijk. Tess houdt het echt niet lang uit, al zal ze dit zeker proberen te rekken, al was het alleen maar om ons ongelijk te bewijzen. Daarna zal er weer een plek vrijkomen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan gaat het er zeker net zo 'democratisch' en 'eerlijk' aan toe als nu.
Fuck Democracy [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |