abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24124155
Hey hey!

Kheb een probleempje volgens mij , heb toen ik nog een scootertje had lang geleden wel eens last van bultjes in mn oorlel als ik mijn helm op gehad had.

nou was dat een tijjdje over en heb ik het vorig jaar terug gekregen, heel even. Sinds afgelopen week heb ik er weer last van en vraag ik me toch af wat dat kan zijn na even op het internet doorzoeken.

weten jullie mischien wat het kan zijn ?
pi_24124234
allergie?
Jupiler is goed
pi_24124297
soort van lymfeklieren, heb ik ook.
Advies aan de huisarts gevraagd: het is niets ernstigs, kan in principe blijven zitten, maar het kan gaan ontsteken en dat is weer wat minder.
pi_24125232
groot bobbeltje in je oorlel? Ik ben er toevallig gister mee naar de dokter gegaan en het is zeer waarschijnlijk een ontstoken talgklier. Ik moet eventjes wachten tot hij iets rustiger is geworden en dan wordt hij eruit gesneden.
pi_24125600
owww okeejj, ben niet de enige dus =) mja zolang het niet echt zeer gaat doen, lastig word en niet schadelijk is mag ie van mij blijven zitten denk ik
pi_24125836
nou ik zou het er toch maar laten uithalen voordat het verder gaat ontsteken, want dat is toch niet zo lekker lijkt me hoor .
pi_24128099
Ik heb dit volgensmij ook, in beide oren
Het is gewoon en klein bobbeltje, net alsof er een heel klein steentje in je oorlel zit

volgensmij moet ik dr ook maar es mee naar de dokter....
er kunnen geen rechten worden ontleend aan deze post
pi_24131952
Ik ontdekte van de week een bobbel van ongeveer een cm in doorsnee achter mijn oor. Iemand enig idee??
  woensdag 22 december 2004 @ 07:57:59 #9
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_24131956
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:43 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Hey hey!

Kheb een probleempje volgens mij , heb toen ik nog een scootertje had lang geleden wel eens last van bultjes in mn oorlel als ik mijn helm op gehad had.

nou was dat een tijjdje over en heb ik het vorig jaar terug gekregen, heel even. Sinds afgelopen week heb ik er weer last van en vraag ik me toch af wat dat kan zijn na even op het internet doorzoeken.

weten jullie mischien wat het kan zijn ?
dat heb ik ook. nu ook weer. maar kan ook zo zijn dat ze volgende week weg zijn. dan zit er weer een tijdje niks. en dan in 1 keer zit er weer 1 of meer. raar
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
pi_24132038
Heb ik ook regelmatig. Is idd een ingroeid+op hol geslagen talgkliertje. Normaal wordt die talg afgescheiden op de huid, als een soort van 'smeermiddel' voor het huidoppervlak.

Maar als hij ingroeid, kan die talg niet weg en ontstaat er een blaasje talg in mijn oorlelletje. Normaal voel ik daar nix van maar af-en-toe raakt hij ontstoken, met name als ik er beetje aan gefriemeld heb.

Heb hem ook eens weg laten snijden (plaatselijk verdoofd, snijden doen ze in achterkant van je oorleg dus je ziet er nooit meer wat van) maar nadat de pleister eraf ging (na 1 week ofzo) zat er alweer een nieuwe. En aangezien ik er toch geen last van heb, laat ik het nu wel gewoon zitten.

Als hij groot genoeg is en ontstoken is, dan knijp ik 'm voorzichtig uit. En dan ist na 2 nachtjes weer helemaal genezen + weg.
pi_24134766
quote:
Op woensdag 22 december 2004 07:56 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ontdekte van de week een bobbel van ongeveer een cm in doorsnee achter mijn oor. Iemand enig idee??
dat heb ik ook! mijn hele leven al, nooit last van gehad het zit ook een beetje "los" of niet?
pi_24136453
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 23:39 schreef NITR0 het volgende:
Ik heb dit volgensmij ook, in beide oren
Het is gewoon en klein bobbeltje, net alsof er een heel klein steentje in je oorlel zit

volgensmij moet ik dr ook maar es mee naar de dokter....
Heb ik ook, mn hele leven al.
Leef nog steeds..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_24144025
hmm.. heb ook zon bolletje

vroeger zat ik er ook altijd aan te pulken, maar heb het maar opgegeven, dat ding gaat niet meer weg en zo lang het een klein normaal bobbeltje is en geen pusvulkaan...

jezus wat is fok weer traag
pi_24145616
Achter je oor, op `t bot zeg maar, da`s een lymfeklier.
I`m beginning to think that maybe everything that happens makes sense. Like, if it didn`t make sense, how could it happen? But that`s really a terrible thought. It can only come out of trouble - trouble that doesn`t make sense.
  woensdag 22 december 2004 @ 22:58:52 #15
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24148473
Zou eens naar de dokter gaan vooral als je gehoor ook minder gaat worden.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_24149079
nou een bobbeltje in je oorlel heeft niets te maken met je gehoor hoor .
pi_24151399
hihi, ik heb ook zoiets gehad.. soms was het er.. soms niet.. heeft er echt heeel lang gezeten.. totdat ik het er gewoon uit heb geknepen.. spoot er echt uit! sinds dien geen last meer van gehad. Het is zeg maar een soort van puist.
pi_24157679
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:19 schreef Miarf het volgende:

[..]

dat heb ik ook! mijn hele leven al, nooit last van gehad het zit ook een beetje "los" of niet?
Ja inderdaad!!
pi_24157705
quote:
Op woensdag 22 december 2004 20:59 schreef Penny_Lane het volgende:
Achter je oor, op `t bot zeg maar, da`s een lymfeklier.
Waarom zit dat dan alleen maar achter mijn rechteroor?
pi_24174760
Nou ja, je hebt toch in je hals ook weleens een opgezette lymfeklier aan één kant?
I`m beginning to think that maybe everything that happens makes sense. Like, if it didn`t make sense, how could it happen? But that`s really a terrible thought. It can only come out of trouble - trouble that doesn`t make sense.
pi_24181400
idd .. naja zolang ik er geen last van krijg ga ik er ook niks aan doen, zeker na net gelezen te hebben dat het net zo snel weer terug kan komen als je ut weg hebt laten snijden
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:34:53 #22
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_24181540
als het achter je oor, precies waar je oor bij de rest van je hoofd komt zeg maar, precies op het randje daar heb ik ook 2 keer een bubbel gehad.
En ik kan daar dan niet afblijven en ga steeds harder knijpen met in mijn achterhoofd, het zat er eerst niet dus nodig is het niet. en dan na een paar dagen het geval geteisterd te hebben hoor ik een plop als ik weer aan het knijpen ben en dan blijkt het gewoon een puistje.
wel logisch ook, je moet maar eens met je wijsvinger een paar keer daar wrijven, het is daar best vettig als je het niet wast, wat ik sindsdien wel heel braaf doe
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_24181921
Zijn dat van die kleine harde 'kiezels' in je oorlel? Dat heb ik ook wel eens, maar dat is ook binnen een paar dagen weer weg.
  vrijdag 24 december 2004 @ 17:36:09 #24
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_24184033
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:57 schreef Poerkie het volgende:
Zijn dat van die kleine harde 'kiezels' in je oorlel? Dat heb ik ook wel eens, maar dat is ook binnen een paar dagen weer weg.
Ja, die heb ik ook zo nu en dan.
Vraag me al heel lang af wat dat nou eigenlijk is....??
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_24184050
zie mijn eerdere post...
pi_24558356
quote:
Op woensdag 22 december 2004 07:56 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb het momenteel ook. Volgens mij al eens eerder gehad, na 2 weken was ie toen weer weg. Raar ding
  vrijdag 14 januari 2005 @ 10:12:09 #27
91306 GF
Kingwood
pi_24558849
Ik heb er ook 1. Was eerst groot, wordt nu al kleiner
Unspoken words were understood
pi_24559040
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 17:36 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Ja, die heb ik ook zo nu en dan.
Vraag me al heel lang af wat dat nou eigenlijk is....??
vetophopinkje, kan je wel uitdrukken als je je best doet... maar het gaat vanzelf weg.
trouwens, als je zo'n dingetje uitdrukt bestaat de kans dat je het infecteert, waardoor het gaat ontsteken... en dat lijkt me wel vervelend... vooral in je oorlel.
pi_25400504
wtf ik kijk net nietsvermoedend in de spiegel, zie ik iets uit dat bobbeltje in mn oorlel steken.. kwam me dr toch een hoeveelheid wit spul uit! niet normaal en bloeden natuurlijk

maar het bobbeltje lijkt wel grotendeels weg te zijn nu
pi_25404484
Ik dacht altijd dat dat gewoon een soort puistje was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')