dat heb ik ook. nu ook weer. maar kan ook zo zijn dat ze volgende week weg zijn. dan zit er weer een tijdje niks. en dan in 1 keer zit er weer 1 of meer. raarquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:43 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Hey hey!
Kheb een probleempje volgens mij , heb toen ik nog een scootertje had lang geleden wel eens last van bultjes in mn oorlel als ik mijn helm op gehad had.
nou was dat een tijjdje over en heb ik het vorig jaar terug gekregen, heel even. Sinds afgelopen week heb ik er weer last van en vraag ik me toch af wat dat kan zijn na even op het internet doorzoeken.
weten jullie mischien wat het kan zijn ?
dat heb ik ook! mijn hele leven al, nooit last van gehadquote:Op woensdag 22 december 2004 07:56 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ontdekte van de week een bobbel van ongeveer een cm in doorsnee achter mijn oor. Iemand enig idee??
Heb ik ook, mn hele leven al.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:39 schreef NITR0 het volgende:
Ik heb dit volgensmij ook, in beide oren![]()
Het is gewoon en klein bobbeltje, net alsof er een heel klein steentje in je oorlel zit![]()
volgensmij moet ik dr ook maar es mee naar de dokter....
Ja inderdaad!!quote:Op woensdag 22 december 2004 11:19 schreef Miarf het volgende:
[..]
dat heb ik ook! mijn hele leven al, nooit last van gehadhet zit ook een beetje "los" of niet?
Waarom zit dat dan alleen maar achter mijn rechteroor?quote:Op woensdag 22 december 2004 20:59 schreef Penny_Lane het volgende:
Achter je oor, op `t bot zeg maar, da`s een lymfeklier.
Ja, die heb ik ook zo nu en dan.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:57 schreef Poerkie het volgende:
Zijn dat van die kleine harde 'kiezels' in je oorlel? Dat heb ik ook wel eens, maar dat is ook binnen een paar dagen weer weg.
Ik heb het momenteel ook. Volgens mij al eens eerder gehad, na 2 weken was ie toen weer weg. Raar dingquote:Op woensdag 22 december 2004 07:56 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ontdekte van de week een bobbel van ongeveer een cm in doorsnee achter mijn oor. Iemand enig idee??
vetophopinkje, kan je wel uitdrukken als je je best doet... maar het gaat vanzelf weg.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook zo nu en dan.
Vraag me al heel lang af wat dat nou eigenlijk is....??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |