Ik heb vorig jaar ook via GoForMusic (telefonisch) besteld, dat omruilen van die kaarten lijkt mij ook verrekte irritant. Ga morgen gewoon vragen bij Ticketservice of dat weer het geval is, zo ja dan bestel ik wel weer via La Belgique.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 06:31 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Mên waar koop je die? Ik wil niet weer die kaarten omwisselen voor ik naar binnen mag.
Ik vind het gek dat je daar ook niet echt info over kunt vinden... Ik wil ook niet dat wisselgedoe namelijk, maar via ticketservice bestellen is wel zo makkelijk...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:31 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ook via GoForMusic (telefonisch) besteld, dat omruilen van die kaarten lijkt mij ook verrekte irritant. Ga morgen gewoon vragen bij Ticketservice of dat weer het geval is, zo ja dan bestel ik wel weer via La Belgique.
En volgens mij ook goedkoper (verzendkosten) maar moesten wij de kaartenvorig jaar ook omwisselen Peaceman?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat je daar ook niet echt info over kunt vinden... Ik wil ook niet dat wisselgedoe namelijk, maar via ticketservice bestellen is wel zo makkelijk...
Die zit alleen in belgie, in Antwerpen ga ik erom.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
F'NAC??? ZIt dat alleen in Belgie of ook in Nederland?
Ja dan is dat wel te doen.... wij zullen wel bij goformusic of ticketservice bestellen... en dan zien we wel of me moeten omwisselen of niet... als we er maar komen!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:37 schreef ShadoW17 het volgende:
[..]
Die zit alleen in belgie, in Antwerpen ga ik erom.
Ik woon tegen de belgische grens dus![]()
Vind je dan dat er nog niks leuks bij zit?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:08 schreef spacemangraig het volgende:
Wanneer wordt er weer is wat bekend gemaakt? Ik wacht nog steeds op goede bands.
Vind ik niet.. En summier is het hooguit qua aantal. Over een paar weken wordt er veel meer bekend gemaakt en is het binnen een mum van tijd uitverkocht, net als de afgelopen jaren. Overigens is de voorverkoop van LL ook al een tijdje bezig en daar is nog geen enkele naam officieel van bekend.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:18 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind het ook behoorlijk vreemd dat er nog maar zo'n summiere versie van de site in de lucht is terwijl de vvk morgen start...
Verleden jaar kon je geen kaarten kopen bij de Ticketservice, dat was dan ook het enige jaar dat je niet hoefde om te wisselen. Daarvoor is het op de eerste festivaldag altijd een ramp geweest als je op primetime naar binnen wilde.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:49 schreef ImPrEzA het volgende:
Gedoe met omwisselen? Jaren geleden misschien.. afgelopen jaar kon je met je Nederlandse TicketServicekaartje naar een keet voor de ingang van het festivalterrein en binnen 10 seconden had je je toegangsticket. Dus om daar nu nog over te gaan klagen.....
ik doelde ook niet op de omvang van de line-up, maar op het gebrek aan informatie omtrent voorverkoopadressen etcetera...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vind ik niet.. En summier is het hooguit qua aantal. Over een paar weken wordt er veel meer bekend gemaakt en is het binnen een mum van tijd uitverkocht, net als de afgelopen jaren. Overigens is de voorverkoop van LL ook al een tijdje bezig en daar is nog geen enkele naam officieel van bekend.
Ow op die manier... tja... dat weet ik ook niet...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:07 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
ik doelde ook niet op de omvang van de line-up, maar op het gebrek aan informatie omtrent voorverkoopadressen etcetera...
quote:Chemical Brothers, Garbage, Daan en Stash op Rock Werchter
BRUSSEL - Aan de affiche voor Rock Werchter zijn zestien nieuwe namen toegevoegd, onder meer Chemical Brothers, Garbage, Daan en Stash. Morgen start de voorverkoop van het vierdaagse muziekfestival. Per persoon kunnen maximum vier tickets besteld worden.
Op donderdag 30 juni spelen onder meer Ozark Henry en Kraftwerk op Rock Werchter. De nieuw toegevoegde namen zijn New Order, Snoop Dogg en Chemical Brothers op het hoofdpodium en Saul Williams en Thievery Corporation in de Marquee.
Vrijdag 1 juli treden op de Main Stage naast Athlete, Within Temptation en Faithless ook Garbage en Green Day op. De Marquee wordt die dag bevolkt door Monza, Jamie Cullum, Elvis Costello & The Imposters en Armand van Helden.
Op zaterdag 2 juli concerteren op de Main Stage Pennywise, Audioslave, Nine Inch Nails en Rammstein. Nieuwe namen voor die dag zijn Daan en The Tears. Bloc Party, Millionaire, The Mars Volta en Interpol zijn in de Marquee te zien.
De laatste dag Rock Werchter is weggelegd voor Flogging Molly, Feeder, Keane, Soulwax, Queens of the Stone Age, Foo Fighters en headliner R.E.M. op de Main Stage en Stash, Kasabian, Sarah Bettens en Tom McRae in de Marquee.
In de loop van de komende weken worden nog meer namen voor Rock Werchter bekendgemaakt. Tickets voor het grootste muziekfestival van België kunnen vanaf morgen telefonisch, via internet en via sms worden besteld. De voorverkoop in de erkende voorverkooppunten start op zaterdag 16 april. Een combiticket voor vier dagen kost 120 euro.
Ik vind zondag zeker zou mooi hoor!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zaterdag is en blijft veruit de interessantste dag. De voorsprong op de andere dagen wordt nog groter.
Keane trekt de zondag zo ver omlaag dat zelfs de combinatie U2, Led Zeppelin en een gereanimeerde Jimi Hendrix het niet kunnen goedmaken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:03 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik vind zondag zeker zou mooi hoor!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |