zekersss, ik kan alvast 2 kaartjes reserveren bij de bullit?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:14 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
want wij zijn er toch wel weer bij he?!?
Nou, nou, ik vind zaterdag véél interessanter en dan zijn er nog maar 4 bands voor die dag bekend gemaakt. Geen zeurende Sarah Bettens, geen jankende Michael Stipe, geen Keane.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:07 schreef peaceman het volgende:
Zondag is een mooie dag met Tom McRae, Kasabian, Keane, Flogging Molly, Foo Fighters en REM, hoop alleen dat het niet teveel elkaar overlapt... Wel een superdag eigenlijk, zeker in vergelijking met de rest, tot nu toe dan...
Gelukkig denk ik daar bij Michael Stipe anders over....quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nou, nou, ik vind zaterdag véél interessanter en dan zijn er nog maar 4 bands voor die dag bekend gemaakt. Geen zeurende Sarah Bettens, geen jankende Michael Stipe, geen Keane.Als ze QOTSA nu nog een dagje naar voren schuiven, is 't helemaal in orde.
Ik ook, (zie avatar waarom).quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:43 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik moet sowieso de Zaterdag er naar toe gaan.
Met je vriendje?quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Jamie komt! En Kraftwerk!
Count me in!
Goed programma!!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:48 schreef tha_dark het volgende:
Deel van het Programma is bekend:
Voorlopige indeling is wel bekend nu en volgens mij toch één nieuwe naam en niet de minste, de Foo Fighters (en Flogging Molly nu ook officieel)
Donderdag 30 juni
Pyramid Marquee
- Kraftwerk
Main Stage
- Ozark Henry
Vrijdag 01 juli
Pyramid Marquee
- Jamie Cullum
- Elvis Costello and The Imposters
- Armand van Helden
Main Stage
- Within Temptation
Zaterdag 02 juli
Pyramid Marquee
-
Main Stage
- Nine Inch Nails
- Pennywise
- Audioslave
- Rammstein
Zondag 03 juli
Pyramid Marquee
- Tom McRae
- Kasabian
- Sarah Bettens
Main Stage
- Soulwax
- Flogging Molly
- Keane
- Queens of The Stone Age
- Foo Fighters
- R.E.M.
Nog niet ingedeeld
- Faithless
- The Chemical Brothers
- Monza
Start voorverkoop 19 maart
Vooral zondag is erg mooi
Waarom?quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:24 schreef whosvegas het volgende:
Maar helaas, heb besloten om dit jaar niet naar een festival te gaan.
Zit nu met een zware knieblesure, over een paar maandjes ben ik er weer helemaal bovenop. Maar me knie zal lange tijd een zwakke plek blijven.quote:
Ik voel met je mee man.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:15 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Zit nu met een zware knieblesure, over een paar maandjes ben ik er weer helemaal bovenop. Maar me knie zal lange tijd een zwakke plek blijven.
donderdag 52 euroquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:21 schreef Diaan73 het volgende:
Nee de kosten zijn - volgens mij - nog niet bekend. Dat wordt dus een verrassing (of niet) zaterdagmorgen.
Dan haal je je kaarten toch via internet uit belgie?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ja, ik was er eigenlijk al vanuit gegaan dat ik weer via goformusic moest bestellen. Je hebt nu ook kans dat er maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar gesteld is aan ticketservice en dat er in nederland dus al gauw geen kaarten meer te krijgen zijn, zoals twee jaar geleden.
Mên waar koop je die? Ik wil niet weer die kaarten omwisselen voor ik naar binnen mag.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:05 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dan haal je je kaarten toch via internet uit belgie?
Zo heb ik vorig jaar ook mijn kaarten gehaald, toen het in Nederland uitverkocht was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |