Within Temptation was vreselijk vorig jaar. Dan schaam je je toch voor het feit dat je Nederlander bent. Ik vind de line-up weinig aan trouwens. Twee jaar terug Radiohead, vorig jaar de Pixies, dit jaar nog niets wat ik graag wil zienquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:28 schreef peaceman het volgende:
Dat Within Temptation weer gevraagd is, verbaast mij zeer na de vernietigende recensie in de festivalkrant afgelopen jaar.
REM is goed, Tom McRae!, Elvis Costello...zijn wel namen die ik (weer) wil zien...quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:00 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Within Temptation was vreselijk vorig jaar. Dan schaam je je toch voor het feit dat je Nederlander bent. Ik vind de line-up weinig aan trouwens. Twee jaar terug Radiohead, vorig jaar de Pixies, dit jaar nog niets wat ik graag wil zien![]()
Dat WT uberhaupt nog ergens gevraagd wordt verbaast mij zeer. WT was ooit aardig, een bandje met potentieel (5 jaar terug). In die 5 jaar hebben ze alleen niets met die potentie gedaan, en is elke show, op elk festival hetzelfde. Ik wordt er ook goed moe van dat WT zo ongeveer op elk festival in Nederland en omstreken staat. Opdoeken die hap!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:28 schreef peaceman het volgende:
Een aantal verrassende namen. Blij verrast met Elvis Costello, Ozark Henry en Tom McRae!
Dat Within Temptation weer gevraagd is, verbaast mij zeer na de vernietigende recensie in de festivalkrant afgelopen jaar.
NiN all the way zou ik zeggen!quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:00 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Within Temptation was vreselijk vorig jaar. Dan schaam je je toch voor het feit dat je Nederlander bent. Ik vind de line-up weinig aan trouwens. Twee jaar terug Radiohead, vorig jaar de Pixies, dit jaar nog niets wat ik graag wil zien![]()
Vind het zelf ook niet zo ontzettend bijzonder, maar feit blijft dat WT ongelofelijk populair is in België en Duitsland (en daar ook nog eens goed scoort). Nederlands grootste export-product ofzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:51 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Dat WT uberhaupt nog ergens gevraagd wordt verbaast mij zeer. WT was ooit aardig, een bandje met potentieel (5 jaar terug). In die 5 jaar hebben ze alleen niets met die potentie gedaan, en is elke show, op elk festival hetzelfde. Ik wordt er ook goed moe van dat WT zo ongeveer op elk festival in Nederland en omstreken staat. Opdoeken die hap!
Die waren er vorig jaar...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:36 schreef ShadoW17 het volgende:
Toch hoop ik dat Lostprophets ook komen die wil ik ook wel eens zien!![]()
Is dit een veronderstelling van jou of heb je dit ergens gelezen?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:25 schreef ImPrEzA het volgende:
Die vernietigende recensie over WT vorig jaar was grotendeels gebaseerd op het feit dat de drummer zijn stokje per ongeluk op een mengtafel gooide en daardoor zijn eigen geluid uitschakelde. Tsja, toen werd het voor even een chaos, duh. Was erg lullig (en amateuristisch, hij zou beter moeten weten) dat de recensent daar zijn recensie op baseerde.
En hoe wilden ze dat gaan doen? Een 40+ camping maken? Veld B28 ofzo?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:27 schreef -Frankie- het volgende:
Ik las vanmorgen in de krant (BndeStem)dat de organisatie 40+ ers gaat weren vanwege die steekpartij van vorig jaar....Ze willen niet dat 40+ ers zich gaan settelen op de camping..zich helemaal klem zuipen en zich jong gedragen.....
Beetje onzin dacht ik zo. Die steekpartij had ook onder jongeren kennen gebeuren.
Ik weet ook niet precies hoe ze dit zullen aanpakken. Lijkt mij ook moeilijk om ze te weren. Zeker omdat je een kaartje kan kopen zonder je leeftijd te vermelden ergensquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:24 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
En hoe wilden ze dat gaan doen? Een 40+ camping maken? Veld B28 ofzo?
want wij zijn er toch wel weer bij he?!?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:31 schreef Haanibal het volgende:
19 maart begint de voorverkoop
Wat nu het probleem is met die campings op Werchter: dat zijn allemaal particuliere clubjes die dat uitbaten en die hebben er helemaal geen belang bij om alles netjes te controleren, die willen gewoon dat geld innen bij de mensen die de camping oprijden (geen wagens mijn r***, dat zeggen ze ieder jaar opnieuw en het is nooit zo.) en verder zoeken we het maar uit. Dingen als een stelletje debielen op A1 die de hele nacht elkaar al schreeuwend met bier en stukken meloen bekogelden waardoor de tenten ertussenin er nogal ondergekotst uit begonnen te zien. Reactie campingleiding toen mijn half-indonesische vriend ging vragen of zij niet wat orde konden scheppen: "Ja, u heeft een donkere huidskleur hé, dan kun je dat soort dingen hebben".quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:27 schreef -Frankie- het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies hoe ze dit zullen aanpakken. Lijkt mij ook moeilijk om ze te weren. Zeker omdat je een kaartje kan kopen zonder je leeftijd te vermelden ergens
edit: lijkt erop dat ze ze niet gaan weren, maar ongewenst laten voelen in de media.
Uit Dagblad De morgen van 02-03-05:
------
De bedoeling? “Rock Werchter moet weer een festival worden voor de jeugd. We hebben geen nood aan veertigers die hun campingcar en barbecue meebrengen en zich vier dagen lang lazarus drinken om zich jong te voelen.” Vorig jaar was een incident met een ‘rijdende discotheek’ aanleiding voor een steekpartij op de camping. “Doordat wagens nu verboden zijn, kunnen we die dingen in de toekomst voorkomen”, bevestigt Claes.
-----
/quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien drukken ze zich verkeerd uit. Ik denk dat ze bedoelen dat ze enkel muziekliefhebbers willen en geen "feestvarkens" die niet geïnteresseerd zijn in muziek, maar enkel komen om er een 4-daagse drankorgie van te maken,wat niet meteen leeftijdsgebonden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |