abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2005 @ 00:10:30 #126
41639 -Frankie-
nerd @ word
pi_25322953
Moloko en Garbage komen ook!
12:51 is the time my voice found the words I sought
The end is always the start of a new episode
Elke dag dat iemand je het leven minder prettig maakt, is een dag niet geleefd
  woensdag 2 maart 2005 @ 01:49:01 #127
40163 Razzerr
Something doesn't compute
pi_25324709
Dat ziet er goed uit
Maw: het zal wel 2006 worden...
  donderdag 3 maart 2005 @ 13:58:46 #128
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_25346609
tvp
pi_25350942
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 12:28 schreef peaceman het volgende:
Dat Within Temptation weer gevraagd is, verbaast mij zeer na de vernietigende recensie in de festivalkrant afgelopen jaar.
Within Temptation was vreselijk vorig jaar. Dan schaam je je toch voor het feit dat je Nederlander bent. Ik vind de line-up weinig aan trouwens. Twee jaar terug Radiohead, vorig jaar de Pixies, dit jaar nog niets wat ik graag wil zien
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  donderdag 3 maart 2005 @ 22:05:04 #130
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_25352945
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 20:00 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Within Temptation was vreselijk vorig jaar. Dan schaam je je toch voor het feit dat je Nederlander bent. Ik vind de line-up weinig aan trouwens. Twee jaar terug Radiohead, vorig jaar de Pixies, dit jaar nog niets wat ik graag wil zien
REM is goed, Tom McRae!, Elvis Costello...zijn wel namen die ik (weer) wil zien...
WT was idd echt heel slecht, maar ja, is niet anders..Joss Stone was vorig jaar trouwens heeeeeel erg goed! Pixies was idd ook tof. Was alleen jammer dat Bowie af moest zeggen.
EIgenlijk hoop ik dat Manu Chao komt...
  vrijdag 4 maart 2005 @ 00:51:16 #131
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_25356693
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 12:28 schreef peaceman het volgende:
Een aantal verrassende namen. Blij verrast met Elvis Costello, Ozark Henry en Tom McRae!
Dat Within Temptation weer gevraagd is, verbaast mij zeer na de vernietigende recensie in de festivalkrant afgelopen jaar.
Dat WT uberhaupt nog ergens gevraagd wordt verbaast mij zeer. WT was ooit aardig, een bandje met potentieel (5 jaar terug). In die 5 jaar hebben ze alleen niets met die potentie gedaan, en is elke show, op elk festival hetzelfde. Ik wordt er ook goed moe van dat WT zo ongeveer op elk festival in Nederland en omstreken staat. Opdoeken die hap!
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_25358730
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 20:00 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

NiN all the way zou ik zeggen!

En voor mij ook de eerste keer rammstein

Vorig jaar goed uitgeslapen tijdens WT, The darkness en de rest, dat was het enige positieve wat ik daarover kan melden.
pi_25361699
Rammstein is wel leuk om een keer te zien. NiN ken ik niks van.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
pi_25361763
Toch hoop ik dat Lostprophets ook komen die wil ik ook wel eens zien!
pi_25362175
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 00:51 schreef Afwezig het volgende:

[..]

Dat WT uberhaupt nog ergens gevraagd wordt verbaast mij zeer. WT was ooit aardig, een bandje met potentieel (5 jaar terug). In die 5 jaar hebben ze alleen niets met die potentie gedaan, en is elke show, op elk festival hetzelfde. Ik wordt er ook goed moe van dat WT zo ongeveer op elk festival in Nederland en omstreken staat. Opdoeken die hap!
Vind het zelf ook niet zo ontzettend bijzonder, maar feit blijft dat WT ongelofelijk populair is in België en Duitsland (en daar ook nog eens goed scoort). Nederlands grootste export-product ofzo.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 12:31:29 #136
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_25362266
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:36 schreef ShadoW17 het volgende:
Toch hoop ik dat Lostprophets ook komen die wil ik ook wel eens zien!
Die waren er vorig jaar...
  vrijdag 4 maart 2005 @ 14:25:00 #137
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_25363651
Die vernietigende recensie over WT vorig jaar was grotendeels gebaseerd op het feit dat de drummer zijn stokje per ongeluk op een mengtafel gooide en daardoor zijn eigen geluid uitschakelde. Tsja, toen werd het voor even een chaos, duh. Was erg lullig (en amateuristisch, hij zou beter moeten weten) dat de recensent daar zijn recensie op baseerde.

Wat Klingon zegt klopt, ze blijven populair. Bij Metallica is ook elke show vrijwel hetzelfde, en toch blijven zij de wereld rondtoeren. WT vindt het toeren blijkbaar dus ook leuk, en dus staan ze ook dit jaar weer op ontzettend veel festivals.
Wat ik alleen maar toejuich
Seriously!?
  vrijdag 4 maart 2005 @ 15:15:22 #138
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_25364380
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 14:25 schreef ImPrEzA het volgende:
Die vernietigende recensie over WT vorig jaar was grotendeels gebaseerd op het feit dat de drummer zijn stokje per ongeluk op een mengtafel gooide en daardoor zijn eigen geluid uitschakelde. Tsja, toen werd het voor even een chaos, duh. Was erg lullig (en amateuristisch, hij zou beter moeten weten) dat de recensent daar zijn recensie op baseerde.
Is dit een veronderstelling van jou of heb je dit ergens gelezen?
Overigens was buiten dit technische debacle het gewoon een slecht optreden, met als dieptepunt de 'cover' van Kate Bush....
pi_25366520
Slechte bands zorgen voor slechte optredens. Opzich vrij logisch.
pi_25366554
Tsjah,, want als een slechte band een goed optreden zou doen, zou het eigenlijk een goede band zijn
Koning.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 13:27:33 #141
41639 -Frankie-
nerd @ word
pi_25379340
Ik las vanmorgen in de krant (BndeStem)dat de organisatie 40+ ers gaat weren vanwege die steekpartij van vorig jaar....Ze willen niet dat 40+ ers zich gaan settelen op de camping..zich helemaal klem zuipen en zich jong gedragen.....

Beetje onzin dacht ik zo. Die steekpartij had ook onder jongeren kennen gebeuren.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 14:24:46 #142
38072 King_Nothing
lik mijn taxus
pi_25380119
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 13:27 schreef -Frankie- het volgende:
Ik las vanmorgen in de krant (BndeStem)dat de organisatie 40+ ers gaat weren vanwege die steekpartij van vorig jaar....Ze willen niet dat 40+ ers zich gaan settelen op de camping..zich helemaal klem zuipen en zich jong gedragen.....

Beetje onzin dacht ik zo. Die steekpartij had ook onder jongeren kennen gebeuren.
En hoe wilden ze dat gaan doen? Een 40+ camping maken? Veld B28 ofzo?
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
  zaterdag 5 maart 2005 @ 14:27:17 #143
41639 -Frankie-
nerd @ word
pi_25380147
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 14:24 schreef King_Nothing het volgende:

[..]

En hoe wilden ze dat gaan doen? Een 40+ camping maken? Veld B28 ofzo?
Ik weet ook niet precies hoe ze dit zullen aanpakken. Lijkt mij ook moeilijk om ze te weren. Zeker omdat je een kaartje kan kopen zonder je leeftijd te vermelden ergens

edit: lijkt erop dat ze ze niet gaan weren, maar ongewenst laten voelen in de media.

Uit Dagblad De morgen van 02-03-05:
------
De bedoeling? “Rock Werchter moet weer een festival worden voor de jeugd. We hebben geen nood aan veertigers die hun campingcar en barbecue meebrengen en zich vier dagen lang lazarus drinken om zich jong te voelen.” Vorig jaar was een incident met een ‘rijdende discotheek’ aanleiding voor een steekpartij op de camping. “Doordat wagens nu verboden zijn, kunnen we die dingen in de toekomst voorkomen”, bevestigt Claes.
-----

[ Bericht 38% gewijzigd door -Frankie- op 05-03-2005 14:51:49 ]
  zaterdag 5 maart 2005 @ 15:15:14 #144
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_25380717
Misschien drukken ze zich verkeerd uit. Ik denk dat ze bedoelen dat ze enkel muziekliefhebbers willen en geen "feestvarkens" die niet geïnteresseerd zijn in muziek, maar enkel komen om er een 4-daagse drankorgie van te maken,wat niet meteen leeftijdsgebonden is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 19:14:08 #145
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_25384316
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 23:31 schreef Haanibal het volgende:
19 maart begint de voorverkoop
want wij zijn er toch wel weer bij he?!?
pi_25388650
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 14:27 schreef -Frankie- het volgende:

[..]

Ik weet ook niet precies hoe ze dit zullen aanpakken. Lijkt mij ook moeilijk om ze te weren. Zeker omdat je een kaartje kan kopen zonder je leeftijd te vermelden ergens

edit: lijkt erop dat ze ze niet gaan weren, maar ongewenst laten voelen in de media.

Uit Dagblad De morgen van 02-03-05:
------
De bedoeling? “Rock Werchter moet weer een festival worden voor de jeugd. We hebben geen nood aan veertigers die hun campingcar en barbecue meebrengen en zich vier dagen lang lazarus drinken om zich jong te voelen.” Vorig jaar was een incident met een ‘rijdende discotheek’ aanleiding voor een steekpartij op de camping. “Doordat wagens nu verboden zijn, kunnen we die dingen in de toekomst voorkomen”, bevestigt Claes.
-----
Wat nu het probleem is met die campings op Werchter: dat zijn allemaal particuliere clubjes die dat uitbaten en die hebben er helemaal geen belang bij om alles netjes te controleren, die willen gewoon dat geld innen bij de mensen die de camping oprijden (geen wagens mijn r***, dat zeggen ze ieder jaar opnieuw en het is nooit zo.) en verder zoeken we het maar uit. Dingen als een stelletje debielen op A1 die de hele nacht elkaar al schreeuwend met bier en stukken meloen bekogelden waardoor de tenten ertussenin er nogal ondergekotst uit begonnen te zien. Reactie campingleiding toen mijn half-indonesische vriend ging vragen of zij niet wat orde konden scheppen: "Ja, u heeft een donkere huidskleur hé, dan kun je dat soort dingen hebben". , het ging die gasten niet om ons, wij stonden met nog meer tenten daar toevallig tussenin. Andere jaren nooit meer daar gestaan.

En wat zo'n "rijdende discotheek" betreft; de mensen met de grootste speakers hebben meestal de slechtste muzieksmaak , houden 's nachts iedereen wakker omdat zijzelf niet voor de muziek komen en overdag dus niet zo actief hoeven te zijn, en dit jaar komt Rammstein weer dus dan wordt het weer "Engel" draaien totdat dat je neus uitkomt. (terwijl het best een leuk nummer is, maar na 100.000x wat minder) Als ze nou eens zouden controleren op aggregaten wat ieder jaar zogenaamd niet mag dan zou je van die ellende ook verlost zijn.
pi_25388689
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien drukken ze zich verkeerd uit. Ik denk dat ze bedoelen dat ze enkel muziekliefhebbers willen en geen "feestvarkens" die niet geïnteresseerd zijn in muziek, maar enkel komen om er een 4-daagse drankorgie van te maken,wat niet meteen leeftijdsgebonden is.
/

Nou, het zijn meestal toch wel van die rood aangelopen huisvaders zonder T-shirt met een dikke bierbuik en veel spullen die vervelend zijn. Meestal in groepen.
pi_25396367
Dat komt denk ik meer omdat de wat ouderen van het publiek geld hebben om zich klem te zuipen en spullen als aggregaten en bbq's mee te zeulen, terwijl de studenten dat niet hebben.
  zondag 6 maart 2005 @ 20:40:11 #149
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_25401140
Pennywise!
  dinsdag 8 maart 2005 @ 12:28:44 #150
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_25425253
Zojuist op de site van Werchter: nieuwe namen.... Foo Fighters en Flogging Molly
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')