quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:05 schreef StofjeB het volgende:
Ik hoop op Kaizers Orchestra, Muse, John Frusciante, Placebo, An Pierlé, Dresden Dolls, Chemical Brothers, Radiohead, Concubine, Groove Armada, Metallica, Franz Ferdinand, en... of is dat teveel gevraagd, huh?
dan kom jij elk jaar aan je trekkenquote:Op donderdag 24 februari 2005 11:34 schreef Acathla het volgende:
Ik ga sowieso voor R.E.M.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:10 schreef ImPrEzA het volgende:
vrijdagavond om 20:00 uur komt er als het goed is een hoop op www.rockwerchter.be te staan
Gaat Radiohead nog touren dit jaar?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:03 schreef DaisyDuke het volgende:
Coldplay, een grotere reden om Werchter dit jaar te mijden is nauwelijks denkbaar.....
ik vond r.e.m. zeer leuk om eens live te zien, maar ik vond het echt een plichtmatig nummertje van de heren.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:10 schreef - het volgende:
counting crows + coldplay + rem was een mooie aflsuiting van een mooi festival twee jaar geleden. met de 4 tot nu toe bevestigde namen weet ik zeker dat ik er weer bij ben. helaas maar 3 festivaldagen dit jaar
Nee zeker niet. Tot mijn grote spijt....quote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gaat Radiohead nog touren dit jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |