Nee niet weer!quote:
Vond je? Wij zijn weggegaan na Losing MY Religionquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:31 schreef peaceman het volgende:
t zou mij niet verbazen als R.E.M. ook weer komt, aangezien ze ook in Duitsland op Rock Am Ring spelen. Als ze komen is dat wel een + trouwens, want was een goed optreden 2 jaar geleden.
ja vond ik wel, maar er zullen altijd wel mensen zijn die het minder vonden.... hele veld was aan het dansen...dus...van mij mogen ze weer komen in elk geval!quote:Op donderdag 6 januari 2005 02:35 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Vond je? Wij zijn weggegaan na Losing MY Religion.
Kijk wel weer uit naar 2005. Is altijd erg gezellig op Werchter.
Ja. Ook voor twee dagen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:48 schreef tha_dark het volgende:
Even een vraagje: Kun je ook kaarten kopen voor bijvoorbeeld 1 dag?
Laatste vraagje:quote:
Als Iron Maiden komt zou dat echt mooi zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:45 schreef King_Nothing het volgende:
Volgens Graz.nl komt Sue Jorge. Nooit van gehoord.
Er komen vast ook wat bands die ook op Rock Am Ring spelen. Iron Maiden en The Prodigy zou van mij wel mogen.
zijn bezig met een nieuw album las ik...quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:41 schreef DaisyDuke het volgende:
Heb je die de laatste tijd wel eens live bezig gezien?
quote:
Zeg, blijven we er wel even bij....quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:27 schreef dikavi het volgende:
[..]
zijn bezig met een nieuw album las ik...
zal wel touren worden deze zomer
verder hebben de broertjes van soulwax een abo op RW als 2manyDj's
so count them in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |