Dat reizen heeft ook zo zijn charme, in het zonnetje, zwetend en steunend met je bepakking treinenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:40 schreef ShadoW17 het volgende:
en het is lekker dichtbij voor mij (een klein uurtje met de auto)
ik ga zeker!
Vorig jaar ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, ik ben ook blij dat ik de kaartjes vorig jaar al heb gehaald.
Ik ga dit jaar wel een stuk minder spullen meenemen dan naar Pinkpop vorig jaar. Toen liep ik daar met 4 tassen te sjouwen. Dat was geen succes. Ach, wat heb je eigenlijk ook nodig? Tent, slaapzak, luchtbed, shirt, broek en schoenen.
Ik las ook iets over een festivalradio van StuBru, alleen te ontvangen in Werchter. Zou dat dit jaar ook weer zijn? Dat is wel cool.
Whehehe, ik was met m'n gedachten al bij wat ik erna ging typen.quote:
Hmm als je er al bekenden hebt staan, zou het geen probleem moeten zijn, maar anders.... tja... dan zou ik je sterkte willen wensen....quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Whehehe, ik was met m'n gedachten al bij wat ik erna ging typen..
Hoe groot schat men hier de kansen dat ik nog een redelijke plek op een redelijk dichtbije camping krijg, aangezien ik vrijdag pas kan komen (donderdag diploma-uitreiking)?
Dresden! Roisin!quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:34 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Nieuwe namen:
The Dears
Dresden dolls
Velvet revolver
Roisin Murphy
Klopt, hij staat ook al op Werchter Classic, denk dat ik daarom dacht dat hij al bekend was.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:39 schreef peaceman het volgende:
Je bent Gabriel Rios vergeten, die stond er ook nog niet op toch?
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
Even voor degenen die nog een combiticket willen kopen: de combitickets zijn niet meer verkrijgbaar bij www.goformusic.be!!!!![]()
quote:Vanaf vrijdag 15 april zijn de tickets ook verkrijgbaar via de KBC Ticketshop. Per persoon kunnen er max. 4 festivaltickets besteld worden. Bestel tijdig je tickets!
hmmm.. hoe snel gaat het dit jaar uitverkocht raken?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
Even voor degenen die nog een combiticket willen kopen: de combitickets zijn niet meer verkrijgbaar bij www.goformusic.be!!!!![]()
Via www.ticketservice.nl zijn er nog wel kaartjes te verkijgen hoor, je kunt er alleen maar max. 1 bestellen. En natuurlijk via de bekende voorverkoopadressen. In ieder geval veel succes. Ik ben blij dat wij de kaartjes al hebben besteld.quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:16 schreef LewisBinford het volgende:
[..]
hmmm.. hoe snel gaat het dit jaar uitverkocht raken?
zorgwekkend als je je kaartje nog niet hebt.. (ik dus!)
Ik heb ook wel eens kaarten besteld bij KBC ticketshop, maar dan moet je wel een creditcard hebben. Zonder creditcard moet je ze ophalen bij een KBC bankkantoor in Belgie. Twee jaar geleden had ik nog geen CC, we wilden naar het Cactusfestival in Brugge, toen hebben we de kaartjes maar op het KBC kantoor in Werchter laten klaarleggen en ze daar opgehaald. Cactus is trouwens het gezelligste festival waaar ik ooit geweest ben, daar zou je voor de sfeer alleen al naar toe gaan.quote:Vanaf vrijdag 15 april zijn de tickets ook verkrijgbaar via de KBC Ticketshop. Per persoon kunnen er max. 4 festivaltickets besteld worden. Bestel tijdig je tickets!
Hmm die vriendin van me had er 1 met inderdaad een blanco logo erop. Dan maar even contact opnemen met die gastenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:33 schreef twentemeisje het volgende:
Belangrijk: een aandachtspuntje wanneer je je kaarten bij het ticketservice-afhaalpunt ophaalt... Er schijnen af en toe problemen te zijn bij het uitdraaien van de kaarten (in mijn geval combitickets). De helft van de kaarten kwam zonder Werchter-logo maar met groot blanco vlak daarvoor in de plaats uit de printer. Het kan zijn dat dit problemen oplevert bij de ingang, niet prettig dus als je daar met je kaartje in België staat en ze gaan moeilijk doen...
quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:37 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik was al op de Werchter site en de greenday site geweest om te kijken hoe je daarbij kwam, het is zeker 1 April ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |