Ik zit ook al te puzzelen. Volgens mij betekent overschrijving dat je een acceptgiro krijgt thuisgestuurd.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:50 schreef VisStick het volgende:
Moet je op die site www.goformusic.be met een creditcard betalen? Omdat er namelijk ook overschrijving, nederland bijstaat. wat houdt dat in?
Ja nee, dat bestellen via internet is allemaal nieuw voor me zie je
Je moet geloof ik naar Leuven met de trein en daarna met een festivalbus. Als je een combi-ticket hebt is de treinreis gratis in België.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:08 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik wil met de trein gaan, iemand een idee wat een treinkaartje kost naar Werchter? Is daar wel een stationneke eigenlijk?
De mevrouw bij het postkantoor zei dat de campingtickets heel erg snel gingen.....quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:57 schreef tha_dark het volgende:
Ik ga vandaag of morgen bestellen, verwacht dat het nog niet zo snel uitverkocht is.
Je krijgt inderdaad een acceptgiro thuis. Zodra ze het geld ontvangen hebben sturen ze de kaarten op.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:07 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik zit ook al te puzzelen. Volgens mij betekent overschrijving dat je een acceptgiro krijgt thuisgestuurd.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:30 schreef IM_Barney het volgende:
[..]
Je krijgt inderdaad een acceptgiro thuis. Zodra ze het geld ontvangen hebben sturen ze de kaarten op.
Maar dan kan je wel te voet van Haacht naar de festivalwei en dat kan ik je niet meteen aanraden.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:29 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik heb net ff gekenen op de site van de NS. Er gaat een intercity vanaf A'dam naar Mechelen, daar overstappen en in Haacht uitstappen, is een grensgemeente van Werchter volgens mij. Maar op de site zal ook nog wel wat info komen te staan. Zou mooi zijn als de reis in Belgique gratis zou zijn. Woei
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:00 schreef bonke het volgende:
word er ook weer een fok meet georganiseerd ( net als vorig jaar )
ps: dan wel wat meer mensen aanwezig dan de 2 die ik tegenkwam
Dit schijnt te komen omdat er per ticket twee kaarten uitkomen (twee velletjes, zeg maarquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:33 schreef twentemeisje het volgende:
Belangrijk: een aandachtspuntje wanneer je je kaarten bij het ticketservice-afhaalpunt ophaalt... Er schijnen af en toe problemen te zijn bij het uitdraaien van de kaarten (in mijn geval combitickets). De helft van de kaarten kwam zonder Werchter-logo maar met groot blanco vlak daarvoor in de plaats uit de printer. Het kan zijn dat dit problemen oplevert bij de ingang, niet prettig dus als je daar met je kaartje in België staat en ze gaan moeilijk doen...
Ze kregen van Ticketservice inderdaad ook het advies om ze per kaartje af te drukken...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:08 schreef Reese het volgende:
[..]
Dit schijnt te komen omdat er per ticket twee kaarten uitkomen (twee velletjes, zeg maar). De ene is toegang voor vier dagen festival, de ander is je treinkaartje. Toen de postkantoormevrouw mijn bestelling wilde uitdraaien, kreeg ze een melding op d'r scherm dat er per transactie daarom maar 1 ticket tegelijk besteld kon worden.
Gelukkig hoefde ik maar drie kaartjes te hebbenDe campingkaartjes konden wel in 1 keer, en uiteindelijk werden het dus slechts vier transacties.
Wel ruim 420 E. afgerekend
De man die mij hielp zij ook dat sommige tickets al bijna op waren (dat zag 'ie aan een rood vakje op het scherm), maar of dat de combitickets waren weet ik niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:33 schreef twentemeisje het volgende:
Ik kreeg ook te horen dat de combitickets bijna zijn uitverkocht, dus als je nog wilt: HURRY!
Via goformusic zijn nog wel een tijd kaarten te bestellen aangezien de voorverkoop bij de voorverkooppunten in Belgie namelijk pas 16 april begint. Ticketservice Nederland heeft gewoon een beperkt aantal kaartjes ontvangen en die raken op.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
De man die mij hielp zij ook dat sommige tickets al bijna op waren (dat zag 'ie aan een rood vakje op het scherm), maar of dat de combitickets waren weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |