Ik heb er expliciet naar gevraagd bij Ticketservice en ze vertelden me dat het niet hoefde. Er werd ook nadrukkelijk gezegd dat je het kaartje goed moest bewaren omdat het ook je treinkaartje is... (niet dat ik daar gebruik van ga maken, ik zie me al met mijn halve huisraad slepen in de treinquote:Op maandag 21 maart 2005 11:21 schreef Acathla het volgende:
Als ik het goed begrijp hoef je niets om te ruilen etc?
Anders koop ik mn kaartje wel in Belgie, ik woon aan de grens.
Sinds wanneer weten ze bij de Ticketservice iets?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb er expliciet naar gevraagd bij Ticketservice en ze vertelden me dat het niet hoefde. Er werd ook nadrukkelijk gezegd dat je het kaartje goed moest bewaren omdat het ook je treinkaartje is... (niet dat ik daar gebruik van ga maken, ik zie me al met mijn halve huisraad slepen in de trein)
Hoezo maar 1 per persoon? Heb zaterdag gewoon meerdere kaarten kunnen bestellen....quote:Op maandag 21 maart 2005 16:49 schreef IM_Barney het volgende:
Ik heb 2 combi-kaarten besteld via de belgische Go For Music site. Bij Ticketservice kan je er maar 1 per persoon bestellen.
Heb er weer erg veel zin in!
Via internet momenteel maar 1, was zaterdag nog 4.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoezo maar 1 per persoon? Heb zaterdag gewoon meerdere kaarten kunnen bestellen....
Hm zou de kaartverkoop zo snel gegaan zijn?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:56 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Via internet momenteel maar 1, was zaterdag nog 4.
Volgens mij werkt dat niet. Als je meer dan 1 transactie op 1 naam doet dan wordt je bestelling gecanceled.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hm zou de kaartverkoop zo snel gegaan zijn?
Ach als je er 2 nodig hebt, doe je toch 2 keer dezelfde transactie. Dan heb je toch wat je wilt...
Hmm het is me toch wel eens gelukt, maar misschien was dat toeval. Snap overigens niet zo het nut dat je nu maar 1 kaartje kan bestellen.....quote:Op maandag 21 maart 2005 18:05 schreef IM_Barney het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat niet. Als je meer dan 1 transactie op 1 naam doet dan wordt je bestelling gecanceled.
Ik snap d'r ook niet veel van, erg handig is het in ieder geval niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm het is me toch wel eens gelukt, maar misschien was dat toeval. Snap overigens niet zo het nut dat je nu maar 1 kaartje kan bestellen.....
Je moet alleen wel bij 'gemeente' je woonplaats invullenquote:Op maandag 21 maart 2005 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
Via www.goformusic.be kun je nog max. 4 kaartjes tegelijk bestellen, leuk detail: de service c.q. bijkomende kosten zijn lager dan in Nederland en de kaartjes worden ook dan aangetekend verzonden.
Dat is het TW Classic festival, duurt een dag met 5 'oudere' bands.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:11 schreef peaceman het volgende:
Beetje vaag, maar Brian Wilson zou evt ook komen, alleen staat het raar op zijn website http://www.brianwilson.com/tour/index.html#anchor1, daar staat namelijk dat ie op 25 juni op een festival op Werchter staat... Iemand weet hoe dat zit? T lijkt mij een foutje op de website...
Stevige schoenen als je vooraan wilt staanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:04 schreef M-tijn het volgende:
Ik ga er voor de eerste keer heen, hebben jullie nog tips/hints?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |