abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:24:01 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_24123706

WhatPulse is een leuke wedstrijd tussen verschillende teams op het internet. De bedoeling is om zoveel mogelijk toetsaanslagen en mouse-clicks op te sparen, en dan bij je totaal op te tellen.

Het leek mij (is mistermaniac dus) wel een leuk plan om samen met een aanzienlijk aantal users van FOK! ook zo'n team te maken, en samen te gaan strijden tegen GoT, wat overigns al een aanzienelijk eind verder staat dan ons.

Klik hier voor meer informatie over WhatPulse. Zodra jullie lid zijn van WhatPulse (is gratis), is het mogelijk om in te loggen op je controlepaneel en jezelf een lid te maken van ons team. Hierbij heb je wel een
wachtwoord nodig. Om cheaters zoals Manweth tegen te gaan is het wachtwoord alleen nog bij de admins en managers te verkrijgen. Voor de mail adressen zie: http://whatpulse.org/stats/team.php?tid=1882 . Zet in het onderwerp iets als "whatpulse" oid. En vermeld je username in de mail!

Erg jammer dat het zo moet, maar het is niet anders. Excuus voor het ongemak! En laat dit je er niet van weerhouden gewoon mee te doen

Faq:
quote:
Wat is WhatPulse ?
Pulse is een programma welk lokaal draait en alle muis + toetsenbordaanslagen registreert. Let wel, enkel de aanslagen worden geregistreerd, niet de karakters. Eens in de zoveel tijd (instelbaar) wordt er gepulsed (Voor de SETI-kenners: een soort van flush), waarbij je toetsaanslagen en mouseclicks bij je totaal worden opgeteld.

Wat doe ik ermee
Niets, just for fun. Je kunt er geen levens mee redden, naar aliens staren of kankerpatronen berekenen.

Wat kan ik er dan wel mee?
Je kunt meedoen aan het Fok!Team, en de rest van alle teams domineren. Het is een soort van competitie. Je kunt namelijk zien wie het meeste typed en wat je typed. Het is leuk om na een jaar te bekijken hoeveel aanslagen je wel niet hebt gehad.

Moet ik dan een programmatje hebben?
Ja en dat is hier downloaden. Je krijgt dan een klein W'tje in de tray, wat alles bijhoud wat je typt.

Hoe meld ik me aan?
Dat is heel eenvoudig, klik hier, registreer je, ga naar het contole paneel en zoek het FOK! team op. Het wachtwoord heeft mistermaniac (zie hierboven).
Het teamnummer is 1882.

Wat moet ik dan instellen in het programma?
Als je het programma gedownload hebt en het installatiebestand geopend ga je verder tot na het installeren. Paar keer 'next' klikken en 'Agree' aanduiden.
Na de installatie krijg je onderstaand venster te zien. 'Account name' en 'Password' spreken voor zich. Na deze te ehbben ingevuld klik je op "Get account information". Daar wordt gecontroleerd als je gebruikersnaam en wachtwoord juist is. In het statusvenster krijg je dan het resultaat te zien. Klopt dit, dan kan je op OK klikken.
(momentele zijn er hier wat problemen mee zo te zien)

Maar, maar, maar, wordt ik niet bekeken zo?
Nee, ik heb een packetsniffer erover heen laten gaat toen dit programma pulsde, en ik heb niets van mijn getypte tekst teruggezien. WhatPulse logt enkel het aantal toetsaanslagen en muisklikken, niet wat en waar je typt en niet waar je klikt !! Dit programma is geen keylogger, maar keycounter

Waar vind ik de stats van het FOK! team?
Deze kan je hier terugvinden.
Klik hier!

Ik wil men statistieken in men signatuur
Gelukkig/helaas (schrap wat niet past) kan je op FOK! geen figuren in je signatuur plaatsen. Wie dit wel wel op andere fora, of gewoon om hier nier te poten kan dat doen via http://whatpulse.bounceme.net/.
Voorbeeld:

Hoe kan het dat er opeens users zijn met een X aantal keystrokes,terwijl ze normaal veel minder hebben?
Daar loopt een topic over op het WP forum : http://forums.whatpulse.org/ftopic271.html

Whatpulse.netmastering.nl doet vaag.Iemand met een lagere keycount staat hoger dan iemand met een hoger keycount.Ehm, Weuh?
Klopt, en is bekent. Dat is een bug van de site. Hij gooit users er niet af als ze weg zijn. Dat kun je zien omdat plek 15 dubbel in gebruik is.

Met dank aan R-Mon!

http://whatpulse.netmastering.nl/index.php ( De FAQ, Top 100, En de Sig plaatjes! )
Met dank aan KixAss! !

Fok! Whatpulse heeft nu ook een IRC kanaal! IRC server : irc.fok.nl
Room : #FOK!_Whatpulse

Manweth is NIET welkom in dit topic, en ook niet meer in het whatpulse team. We houden niet zo van cheaters! En helemaal niet van cheaters die gaan dreigen!

Deze OP: http://www.xs4all.nl/~toubman/armon/fok/fokwhatpulseop.txt

Alvast een fijne Kerstdagen en een gelukkig en fijn 2005

[ Bericht 53% gewijzigd door Qwea op 21-12-2004 20:30:21 ]
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 21 december 2004 @ 21:12:51 #2
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_24124813
ff een TVP plaatsen
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_24131192
en fok! staat 11de met 230 users en 171,467,659 toetjes!!!!!!!!
<Mèt twie dobbelstein dertien oage goeje>
pi_24132374
dan niet *shrug*

[ Bericht 78% gewijzigd door Uhmnet op 22-12-2004 22:55:30 ]
  woensdag 22 december 2004 @ 11:10:38 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_24134565
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:55 schreef Uhmnet het volgende:
[[url=http://whatpulse.bounceme.net/sig/Uhmnet.png]afbeelding][/URL]

Uhm:
This user is in team fok! and is ranked 7th in that team.
Niet te vroeg juichen.,

* Qwea ff wat overleggen gaat met de admins
pi_24134682
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Niet te vroeg juichen.,

* Qwea ff wat overleggen gaat met de admins
Waar gaat dit over?
  woensdag 22 december 2004 @ 11:17:58 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_24134735
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:15 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Waar gaat dit over?
Ten eerste heeft ie zich pas aangemeld. Zowel op fok als in het fok whatpulse team. Ten tweede heeft ie maar zeer weinig berichten. IMHO is het tegen over de andere leden van WP die vanaf het begin in fok hebben gezeten niet eerlijk om hun plaats in te laten nemen door iemand die overloopt.En wie zegt dat ie straks niet terug overloopt?

Daarover dus
pi_24134861
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ten eerste heeft ie zich pas aangemeld. Zowel op fok als in het fok whatpulse team. Ten tweede heeft ie maar zeer weinig berichten. IMHO is het tegen over de andere leden van WP die vanaf het begin in fok hebben gezeten niet eerlijk om hun plaats in te laten nemen door iemand die overloopt.En wie zegt dat ie straks niet terug overloopt?

Daarover dus
Boeie
Hij zit op fok
Wil zich aanmelden.

En als ie weer weg wilt hou ik hem niet tegen
Het is geen deal voor het leven toch?

We zijn ook geen voetballers die je koopt en verkoopt.
Iedereen kan die post ook lezen op het forum. Of je nou post of niet.
Dus iedereen kan lid worden toch??
  Moderator woensdag 22 december 2004 @ 17:35:01 #10
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_24141494
TVP!!
47 k
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 22 december 2004 @ 20:22:20 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_24144851
144 k Gaat niet zo hard 2day maar ik heb nog 2 dagen dus mja moet wel lukken. De 200k wil ik sowieso halen.En ik denk ook niet dat er volgende week veel van achter mn pc hangen terrecht komt alvast fijne feestdagen trouwens

"All I want for christmas is youhoooooe"
  Moderator woensdag 22 december 2004 @ 20:35:09 #12
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_24145098
60 k
Dat in 3 dagen gemiddeld 20 per dag
  Moderator woensdag 22 december 2004 @ 21:06:22 #13
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_24145775
65k, ik stop dr mee
Morgen meer
  woensdag 22 december 2004 @ 21:14:58 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_24145997
145 k, en ik ga ook zo nokken. Nog 15 min.ff wat afmaken, en dan tv looken
pi_24148428
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Daarover dus
Normale personen: Welkom in ons team!
Wantrouwende personen: * wijst naar boven *

Ach ja, dan niet

*edit*

Na die post nog vaker te hebben gelezen vind ik het wel een van de grofste posts die ik tot nog toe hier heb gezien :|
1: Wat maakt de hoeveelheid berichten uit? Ik ben er net, gimme a break. Als ik meer berichten had was ik weer gekicked vanwege spammen.
2: Overlopen? M'n vorige team was een team met een paar vage bekenden. 4 personen. Ik had de helft van de 4,x miljoen. Dat is geen overlopen, dat is gewoon een interesanter team joinen
3: Ook interesant: Wat maakt het uit als er iemand is in het team die meer keystrokes heeft dan jij? Als je daar mee zit dan kan je beter gaan cheaten in WP omdat er anders altijd mensen zullen zijn die meer dan jij typen. (Maakt niet uit of je door iemand die zinnige posts tikt of door een spammer word ingehaalf...lijkt mij dat het om de rank van het team gaat...)

*edit2*

Ook nog: Als jullie zeggen dat je de key moet aanvragen en op WP staat de key nog simpelweg in de beschrijving....lijkt me een schot voor open doel?

[ Bericht 18% gewijzigd door Uhmnet op 22-12-2004 23:04:12 ]
  donderdag 23 december 2004 @ 12:05:52 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_24156051
quote:
Op woensdag 22 december 2004 22:56 schreef Uhmnet het volgende:

[..]

Normale personen: Welkom in ons team!
Wantrouwende personen: * wijst naar boven *

Ach ja, dan niet

*edit*

Na die post nog vaker te hebben gelezen vind ik het wel een van de grofste posts die ik tot nog toe hier heb gezien :|
1: Wat maakt de hoeveelheid berichten uit? Ik ben er net, gimme a break. Als ik meer berichten had was ik weer gekicked vanwege spammen.
2: Overlopen? M'n vorige team was een team met een paar vage bekenden. 4 personen. Ik had de helft van de 4,x miljoen. Dat is geen overlopen, dat is gewoon een interesanter team joinen
3: Ook interesant: Wat maakt het uit als er iemand is in het team die meer keystrokes heeft dan jij? Als je daar mee zit dan kan je beter gaan cheaten in WP omdat er anders altijd mensen zullen zijn die meer dan jij typen. (Maakt niet uit of je door iemand die zinnige posts tikt of door een spammer word ingehaalf...lijkt mij dat het om de rank van het team gaat...)

*edit2*

Ook nog: Als jullie zeggen dat je de key moet aanvragen en op WP staat de key nog simpelweg in de beschrijving....lijkt me een schot voor open doel?
Ik heb overlegt met een admin. En aangezien jij geen mail in je profiel hebt, mag je mij ff mailen. Qwea[at]planet.nl
  Moderator donderdag 23 december 2004 @ 14:22:30 #17
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_24158800
67k.
Net weer thuis
  donderdag 23 december 2004 @ 14:40:16 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_24159139