Bij mij resizen die foto's op fok allemaal automatischquote:Op maandag 28 maart 2005 18:06 schreef Slarioux het volgende:
PLAE, leer resizen.
ja, resizen doet het automatisch. maar je moet weer telkens die grote afbeelding binnenhalen en dan trekt het op niksquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:05 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Bij mij resizen die foto's op fok allemaal automatisch![]()
trouwens. welke vent kan er nou niet genoeg van chantal krijgen![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:58 schreef wimmel_1 het volgende:
Helaas niet m'n eigen "desktops" , maar allemaal wél erg mooi gemaakt IMHO
Écht een klikje waard
Mischien een "tip" om dit topic weer wat nieuw leven in te blazen..........quote:
improviseer!quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:23 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik was ook van plan om vandaag wat te knutselen met de laptop ermee in de huiskamer.
Ik heb alleen geen statief :x.
Een stapel boeken doet wonderen, die foto komt er welquote:
zou je d'r niet gewoon een nieuw topic voor openen?quote:Op donderdag 31 maart 2005 03:30 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Mischien een "tip" om dit topic weer wat nieuw leven in te blazen.........., ik wil wel eens zien wat de gemiddelde "!fokker" hiermee kan
In het kader van "!FOT meets !DIG " zal ik de link ook ff posten in !FOT......... en uiteraard ga ik zelf één dezer dagen ook wat posten
stond al gepost: http://members.chello.nl/bsegoviatorres/Turntablism.jpgquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:34 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
vraagje
heb je die wallpaper nog ??
Hotmail heeft dan weer weinig zin. Hebbie geen Gmail? Zo nee krijg je een invite.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:06 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
usernaampje apenstaaartje hotmail.com
mailen graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |