Van welke CD's is die achtergrond nou?quote:Op maandag 28 maart 2005 16:26 schreef Rio het volgende:
[..]
Ben ik nu alweer weggehaald?
[afbeelding]
Hier de grote versie: http://www.rio.demon.nl/Mwahaha/Desktop.jpg
Ja, origineel heb ik. Meerdere zelfs.
Toch.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat had ik best wel bij jou verwacht![]()
Hed Kandi, weet niet welke CD. De kunstenaar heet Jason Brooks. Ik heb wel wat jpg'jes als je wilt.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:58 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Van welke CD's is die achtergrond nou?
Scary, je kunt gedachtenlezen!quote:Je dacht "hee... een topic met drie pagina's allemaal plaatjes die precies binnen de layout zitten, laat ik me daar lekker niets van aantrekken"
usernaampje apenstaaartje hotmail.comquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:58 schreef Rio het volgende:
[..]
Hed Kandi, weet niet welke CD. De kunstenaar heet Jason Brooks. Ik heb wel wat jpg'jes als je wilt.
[..]
Scary, je kunt gedachtenlezen!
Bij mij resizen die foto's op fok allemaal automatischquote:Op maandag 28 maart 2005 18:06 schreef Slarioux het volgende:
PLAE, leer resizen.
ja, resizen doet het automatisch. maar je moet weer telkens die grote afbeelding binnenhalen en dan trekt het op niksquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:05 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Bij mij resizen die foto's op fok allemaal automatisch![]()
trouwens. welke vent kan er nou niet genoeg van chantal krijgen![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:58 schreef wimmel_1 het volgende:
Helaas niet m'n eigen "desktops" , maar allemaal wél erg mooi gemaakt IMHO
Écht een klikje waard
Mischien een "tip" om dit topic weer wat nieuw leven in te blazen..........quote:
improviseer!quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:23 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik was ook van plan om vandaag wat te knutselen met de laptop ermee in de huiskamer.
Ik heb alleen geen statief :x.
Een stapel boeken doet wonderen, die foto komt er welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |