Like d'oh, natuurlijk had ik moeten winnenquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
mee eens..
zowel met het feit dat Niels had moeten winnen..
Zo krap was het toch nietquote:en met het feit dat het goed gedaan was..
alleen was het misschien wel iets te klein, de Question dan..
quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:27 schreef errrrr het volgende:
Ik dus net ook even gedaan, als je gewoon even naar usericon manager gaat, dan browse, en dan bij daar bij file intypen: http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/pics/personal/halloween.gif
Dan ok, dan upload, dan werkt het als het goed is
quote:Hans zijn plaatje:
nerdonielso@nerdonielso:~/Desktop$ file halloween.gif
halloween.gif: GIF image data, version 89a, 47 x 60
Zeg slim, de headers waren jpeg, geen GIF...quote:Origineel:
nerdonielso@nerdonielso:~/Desktop$ file halloween.gif
halloween.gif: JPEG image data, JFIF standard 1.02
I'll seccond thatquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mja, ik ben absoluut niet gelovig, maar m'n ouders vinden het altijd wel erg leuk als ik meega, en ach, wat is nou 1,5 uur voor wat geluk?.
Al besproken tochquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:29 schreef errrrr het volgende:
Niels, hoelaat ga jij naar Leon vanavond?
En gaat er nog iemand uit vanavond?
En bedankt!quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:33 schreef MAX_crazy het volgende:
tuurlijk gaan we uit vanavond... alleen de pussy's gaan niet uit!
4 gangenquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:02 schreef DearPrudence het volgende:
Awww.. wat lief allemaal. Dankje voor jullie hulp. Zal het zo wel even uitproberen.(mijn user-icon)
Kerst
The Nightmare Before Christmas is idd van Tim Burton, Ponk.
[..]
En bedankt!![]()
Damn, net 5 gangen diner gehad (thuis)
En zo film kijken. Mixed Nuts.![]()
Hehe, daar heb ik het begin ook nog van gekeken, wel leuk, heb vroeger al die boeken ook nog gelezen, jeugdsentimentquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:20 schreef DearPrudence het volgende:
Plannen werden gewijzigd, geen Mixed Nuts, maar Pietje Bell
hehe, wel een lieve film.
Ach, het was best leuk hoor, waren wel wat minder mensen dan normaal.quote:Ik ga niet uit, is sowieso ongezellig en ben best moe eigenlijk.
Nooit gelezen. Ik hield niet zo van mens-heldjes enzo... meer van verhalen met dieren.quote:Op zondag 26 december 2004 11:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hehe, daar heb ik het begin ook nog van gekeken, wel leuk, heb vroeger al die boeken ook nog gelezen, jeugdsentiment.
a'ight.quote:[..]
Ach, het was best leuk hoor, waren wel wat minder mensen dan normaal.
iddquote:
Dat ziet er echt damn goed uit, in één dag 20 cm erbijquote:Op zondag 26 december 2004 13:46 schreef MAX_crazy het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.... RUBEN!!!! hou op met die plaatjes![]()
![]()
![]()
AYE!!
Ik krijg kriebels in mijn buik.quote:Op zondag 26 december 2004 15:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat ziet er echt damn goed uit, in één dag 20 cm erbij.
Ik verlies daar altijd mee, evengoed wel een leuk spel, mits je met genoeg mensen speeltquote:Op zondag 26 december 2004 15:20 schreef DearPrudence het volgende:
hehe, en ik maar denken dat ik niet goed in monopoly was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |