R.A.M heb ik nog nooit gezien eigenlijkquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, Close-up zie ik ook nog wel eens.
En R.A.M. ? Is dat inmiddels afgelopen? Daar keek ik ook nog wel eens naar.
R.A.Mquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
R.A.M heb ik nog nooit gezien eigenlijk![]()
Wat is dat eigenlijk precies voor programma??
* Automatic_Rock is nog steeds in rouw om Kunst omdat het moet
Ohw, is dat RAM?!quote:
Hou je me nou voor de gek, of wou je het echt graag zien?quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:51 schreef Isabeau het volgende:
Oooh, dat met Ilja Repin had ik ook graag gezien! Maar tsja, dat heb ik dus gemist omdat ik nooit in een tv-gids kijk![]()
Ik ben naar de tentoonstelling in het Groninger Museum geweest en heb heel erg genoten, dus ja, ik had de uitzending wel graag willen zien. Ik ben niet helemaal een kunstbarbaarquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hou je me nou voor de gek, of wou je het echt graag zien?
* Automatic_Rock is positief verrast
Ja het is altijd erg leuk als een interviewer, of documaker je ergens nieuwsgierig naar laat maken. Ik vindt het altijd mooi om te zien als mensen met volle passie ergens over praten. En of het dan schilderijen, boeken, of muziek is maakt dan eigenlijk niet veel meer uitquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:17 schreef Claudia_x het volgende:
R.A.M is eigenlijk altijd de moeite wel waard, vooral de nieuwe reeks met Arnon Grunberg. Een fantastische interviewer is hij niet; hij is zo nieuwsgierig dat hij zijn gast te veel opjaagt en in de rede valt. Maar hij is tenminste geïnteresseerd, hij stelt de interessante en moeilijke vragen, en hij weet de kijker te prikkelen. Zijn analyses zijn scherp en zijn passie is oprecht. Verbitterde recensenten weten me niet tot aankoop van een zeker boek te inspireren, maar hij wel.
Het programma wordt op zondagavond uitgezonden (19:25), en op zaterdagmiddag (13:24) herhaald. Tevens verschijnen de afleveringen de dag na de uitzending op de website: http://www.vpro.nl/programma/ram/afleveringen/.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben naar de tentoonstelling in het Groninger Museum geweest en heb heel erg genoten, dus ja, ik had de uitzending wel graag willen zien. Ik ben niet helemaal een kunstbarbaar![]()
quote:
Bedankt voor de tip Isa!!quote:Op woensdag 22 december 2004 11:35 schreef Isabeau het volgende:
Morgen 23 december de kunstenaar Mitsy Groenendijk in Het Klokhuis op Nederland 3.
Bedankt!!quote:Op woensdag 22 december 2004 20:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Er is nu op Nederland 3 in Het Uur van de Wolf een docu over de uitgever Geert Lubberhuizen van de Bezige Bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |