"Is 't koud daar boven?".quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:08 schreef Shagster het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat nou precies die vraag is, TS.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"Is dat niet lastig, zo lang zijn?"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, volgens mij moet dat wel kunnen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:05 schreef Everett het volgende:
Brighteyes, mag je wel zeggen hoe/waar iemand contactgegevens kan vinden?
Nope, helaas... Die oorspronkelijke club bestaat niet meer :S... Heb trouwens even op voelspriet (www.voelspriet.nl) gecheckt, maar er staat schijnbaar geen Buintjes in het Nederlandse telefoonboek... Denk dat Rob gewoon niet gevonden wil worden...quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:20 schreef RedDevil085 het volgende:
Hoe lang is die dude dan? Ik kan me nog een club herinneren van lange mensen (ben zelf 1.97)... denk dat die je wel verder kunnen helpen met contactgegevens... zal het even opzoeken...
Ok, dus dan levert het me geen permanente ban op, toch?quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, volgens mij moet dat wel kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop