Heeft die ook een fotoboek?quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:26 schreef gazylady2 het volgende:
sjeeeeeeeeezus!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Blieblie verduidelijk het me eens:quote:Wist jij dat Betaul (oid) de beste vriendin van de ex van Kibje was? .
En dat Hilde toen ruzie in de tent heeft zitten schoppen zodat die ex nu een schijthekel heeft aan Hilde. (Mag je niet doorvertellen hoor )
quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:30 schreef daNpy het volgende:
Wat zegt een homofiele uil?Staat er een koe in de wei, vliegt er een duif over zegt de duifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Roekoe*
zegt de koe
*Roeduif*
Hoeveel exen van je ken ik?quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:36 schreef kib het volgende:
[..]
Bliblie verduidelijk mee eens:
- welke ex bedoel je ?
- wie is betaul ?
- wie is hilde ?
- waarom klinkt mij dit zo totaal onbekend in de oren ?
Wazig hoor .. als dat haar beste vriendin was waarom sprak ze er dan niet een keer mee af in meer dan een jaar tijd ? Volgens mij heb ik ook geen van die twee ooit leren kennen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hoeveel exen van je ken ik?.
Enne de rest is van voor jouw tijd. Maar dat vertelde ze me vorig jaar.
Die Betaul en Hilde kent Feb weer.
Daar staat ergens tussen "was van voor jouw tijd".quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:40 schreef kib het volgende:
[..]
Wazig hoor .. als dat haar beste vriendin was waarom sprak ze er dan niet een keer mee af in meer dan een jaar tijd ? Volgens mij heb ik ook geen van die twee ooit leren kennen.
en hoe oud was ze toen ik iets met haar had ?quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Daar staat ergens tussen "was van voor jouw tijd".
Ergens tussen der 14de en 18de ofzo. (ik gok maar wat hoor)
17-18 ofzo?quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:46 schreef kib het volgende:
[..]
en hoe oud was ze toen ik iets met haar had ?
quote:
het is wel weer typisch hequote:Op dinsdag 21 december 2004 16:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bint zal ook eens niet met een biertje aan z'n mond op de foto staan hè
Kan die goede kebab maken?quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:10 schreef amaranta het volgende:
Ik ken wel een Betul, maar die is turks.
Aankomende vrijdag moet ik nog eenmaal om 8:45 op de Fontys zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:11 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Geen idee
Wiiiii vrijdag vrij, dat wordt zekers donderdag stappen![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:32 schreef kib het volgende:
ik moet vrijdagmiddag gewoon werken ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |