*willen alle bewoners batterijen wisselen*
Ze vervelen zich duidelijk.
Gert Jan wil in de sauna.
Diane zegt, "Ik ben hartstikke over mijn dip heen"
Gert Jan rommelt wat in de rijke keuken en ruimt de rijke kamer op.
Pascal en GJ praten over dieeten, GJ vraagt aan P of hij voedingsleer op school heeft gehad.
P. is druk bezig in de keuken.
De dames komen binnen in de woonkamer.
De dames klagen dat de vloer nat is.
Pascal: "Ik denk dat ze niet naar Nederland komen, maar we zullen wel aanslagen krijgen."
Pascal: "Dan pakken ze hier de haven."
GJ: "Nee, het is niet een haven die ze pakken."
Pascal: "Of ze blazen de afsluitdijk op."
23.41 Stream naar het hek waar Frank met Nancy praat. Nancy is niet te verstaan. Frank : Er is hier geen zeep. Verveling gaat toeslaan. Dit element wat ze er in hebben geplaatst, er zou dus meer spanning en actie komen. Speaker : Zenders checken, alle bewoners zenders checken. Frank : Dat ben jij weer. Nancy staat op. Nancy is weer te verstaan : Dan heb ik hem gemold. Frank legt haar een speciale truc uit m.b.t. de zender. Nancy : Ik vind dat ze nog lang wachten dat te zeggen. Frank : Kel heeft er ook een handje van. Frank : Het is wel leuk zo, wel relaxt. Nancy : We maken er hier geen party van. Ik ben geen echte zuiperd. Frank : Ik heb hier al meer gedronken dan in. Nancy : Een jaar. Frank : Dat wil ik ook niet zeggen.
23.46 Frank : Ik hoor geen activiteiten op het battlefield. Nancy : Het is toch niet altijd op het battlefield ? Frank bevestigt dat. Kelly gaat op de bank liggen. Kelly : Die douche is altijd zeiknat. Als ik geen last heb van mijn been dan doe ik alles. Ze noemt een hele lijst. Kelly : Maar nu omdat ik dus heel veel pijn heb doe ik dat niet. Ik hoor Pascal tegen haar praten maar ik versta hem niet. Speaker : Willen alle bewoners hun zenders checken ? Kelly : Is het zoveel moeite zelf een handdoek op de grond te leggen ? Pascal : Nee, maar ik wil het niet iedere dag doen. Kelly : Dan heb ik straks nog een slecht been. Pascal en Kelly bereiken een soort overeenstemming. kelly : Jij weet niet hoe ik thuis ben. Jij denkt nu dat ik een soort sloddervos ben.
23.51 Frank : Hij heb gelijk en Kel heb gelijk, okee. Het is nu net of ik naar BB op de tv zit te kijken. Ik heb geen zin om naar mijn nest gedaan. Gert Jan : We moeten als team hebben dat Kel zo goed mogelijk functioneert. Als ik het idee heb dat Kel daar misbruik van maakt dan zeg ik daar wat van. Kelly : Ik ben altijd heel net en dan vind ik het niks als iemand dat tegen me zegt. Dan denk ik, godverdomme.
23.57 De stream gaat naar Frank en Nancy bij het hek. Frank : Hee Bobby. Nancy vertelt dat ze een armbandje van haar zus gekregen heeft, de zus had er ook één voor zichzelf. Frank : Het zijn maar kleine dingetjes die het hem doen. Hier hecht ik veel meer waarde aan dan aan een auto. Bobby heb ook een auto gewonnen. Die douwt hij zomaar ik zijn zak. Voor vier uurtjes zitten, 21000 voor vier uurtjes, ik denk dat René Froger dat nog geeneens verdiend.
Hier gaarne verder:
Streamverslagen 23 september 2001
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |