is ok dudequote:Op dinsdag 21 december 2004 00:55 schreef kikoooooo het volgende:
HET SPIJT ME MÊN
mijn ouders hadden de eerste met 5 kinderen. dat ding rijdt zo onwijs lekker!!!!quote:Op dinsdag 21 december 2004 01:03 schreef Dawnbreaker het volgende:
de oude espace is trouwens zo fout dat ie vet is, ik zou m zo willen hebben!
ik zou nooit een auto kopen waar je 5 kinderen bij krijgt...quote:Op dinsdag 21 december 2004 01:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn ouders hadden de eerste met 5 kinderen. dat ding rijdt zo onwijs lekker!!!!
lol.quote:Op dinsdag 21 december 2004 01:15 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik zou nooit een auto kopen waar je 5 kinderen bij krijgt...
is dat wat je krijgt als een espace neukt met een shovel?quote:
Volgens mij was het een trio met een eend erbijquote:Op dinsdag 21 december 2004 02:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
is dat wat je krijgt als een espace neukt met een shovel?
Deze worden al een tijdje niet meer gemaakt, maar ze rijden echt fantastisch die karretjes !quote:Op dinsdag 21 december 2004 01:03 schreef Dawnbreaker het volgende:
de mazda 121
[afbeelding]
[afbeelding]
ik snap niet dat iemand daar geld aan uitgeeft
de oude espace is trouwens zo fout dat ie vet is, ik zou m zo willen hebben!
en nog zijn ze lelijk, kun je nagaan!quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
Deze worden al een tijdje niet meer gemaakt, maar ze rijden echt fantastisch die karretjes !
Die Multipla vind ik wel een Josti kar. Gelukkig hebben ze vor de nieuwe Fiats een andere ontwerper genomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |