Sorry hoor, maar je bent van 89, hoe kun je nou binnen zo'n korte tijd al gothic "geweest" zijn? Als je dat al was dan ben je het nu toch nog wel?quote:
Haha jah okquote:Op zondag 23 januari 2005 18:32 schreef ThE_ED het volgende:
Waarom zijn er zoveel "Gothics" en sympathisanten die telkens happen in dit soort topics? De echte gothics die ik ken lachen hier net zo hard om mee hoor.
Dit topic is maar een trieste bedoening zonder humor. Eigenlijk een beetje zoals de clichë wannabegoth hede ten dage.
quote:Op zondag 23 januari 2005 22:19 schreef Littlelielo het volgende:
[..]
Haha jah ok
Ik vind het alleen altijd zo jammer dat al die mensen zulke stomme vooroordelen hebben over 'gothics'. Altijd hoor je dezelfde argumenten, en de helft weet ze niet eens normaal te onderbouwen. En daar erger ik me zo aan....
Als je iets vind, leg dan ook minstens uit waarom je zoiets vind.
Happende Gothics vormen nu eenmaal een vast onderdeel, daarom zijn dit soort topics ook meestal maar een pagina echt leuk want dan hebben de Gothics hem ontdekt.quote:Op zondag 23 januari 2005 18:32 schreef ThE_ED het volgende:
Waarom zijn er zoveel "Gothics" en sympathisanten die telkens happen in dit soort topics? De echte gothics die ik ken lachen hier net zo hard om mee hoor.
Dit topic is maar een trieste bedoening zonder humor. Eigenlijk een beetje zoals de clichë wannabegoth hede ten dage.
Gothics uit 89quote:Op zondag 23 januari 2005 19:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je bent van 89, hoe kun je nou binnen zo'n korte tijd al gothic "geweest" zijn? Als je dat al was dan ben je het nu toch nog wel?
Kijk als je nou ff een foto mailt. Kan ik kijken of je een vieze gothic bent. En dan hier posten. Of ik vind je mooi en ga je daten. Ok?quote:Op zondag 23 januari 2005 22:19 schreef Littlelielo het volgende:
[..]
Haha jah ok
Ik vind het alleen altijd zo jammer dat al die mensen zulke stomme vooroordelen hebben over 'gothics'. Altijd hoor je dezelfde argumenten, en de helft weet ze niet eens normaal te onderbouwen. En daar erger ik me zo aan....
Als je iets vind, leg dan ook minstens uit waarom je zoiets vind.
Haha, daar hou ik je aanquote:Op maandag 24 januari 2005 15:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kijk als je nou ff een foto mailt. Kan ik kijken of je een vieze gothic bent. En dan hier posten. Of ik vind je mooi en ga je daten. Ok?
Maakt niet uit hoe gothic je bent hoor. Maar wel leuke foto's en site enzo.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:15 schreef Littlelielo het volgende:
@ Eveli: Ik heb ook niet gezegt dat ik echt 'gothic' was. En wat versta je precies onder gothic?
Je kan ook kijken op: www.littlelielo.tk als je deze foto's niet 'gothic' genoeg vind
jij bent lievquote:Op maandag 24 januari 2005 20:15 schreef Littlelielo het volgende:
@ Eveli: Ik heb ook niet gezegt dat ik echt 'gothic' was. En wat versta je precies onder gothic?
Je kan ook kijken op: www.littlelielo.tk als je deze foto's niet 'gothic' genoeg vind
Zit over het truitje heenquote:Op maandag 24 januari 2005 20:15 schreef Littlelielo het volgende:
@ ThE_ED: Wat is er mis met mijn kraagje!![]()
Zaterdagavond 21:00 Grand Theatre: Blade: Trinity. Of pakken we Alexander?quote:Op maandag 24 januari 2005 20:15 schreef Littlelielo het volgende:
@ fs180: En bedankt!![]()
@ Geqxon: Sure
@ ThE_ED: Wat is er mis met mijn kraagje!![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zaterdagavond 21:00 Grand Theatre: Blade: Trinity. Of pakken we Alexander?
Je gaat toch niet nu terugkrabbelen he?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:06 schreef Littlelielo het volgende:
[..]
HahahaJe bent echt serieus he?
Laat eerst eens een leuke foto van jou zien!
Kut! dan ben ik vandaag gothic naar school gegaanquote:Op maandag 24 januari 2005 17:57 schreef ThE_ED het volgende:
Moeilijk te zeggen zo...
Ik vind alleen dat kraagje zo vaag...
Gothic is eigenlijk onstaan als een soort nette punk heh...
quote:De uil zegt tegen de mus dat hij een groot hoofd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |