Is Amy Lee een gristenhond? Naja, t kan nooit zo erg zijn als de welbekende avriel. "kijk mij eens punk zijn met een crucifix om mn nek"quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:58 schreef Djaser het volgende:
[..]
Amy Lee is oer lelijk, kijk maar eens naar foto's van haar zonder make up. Daarbij is ze geen Gothic ook al doet ze graag alsof om wanhopige pubertjes te bereiken. Een christelijke Gothic
Zou ze ook zelf haar gebit hebben toegetakeld..?quote:
10 tegen 1 dat jouw IQ onder de 80 ligt.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:17 schreef Ferdii het volgende:
ghotics :S
gaar volk, lopen ze allemaal wazig rond te lopen en te doen alsof ze de man zijn maar ondertussen lacht half nederland ze uit maar da thebben ze zelf nog niet door
enne ghotics zijn lelijk
straks als thuis ben post wel ff 2 foto's van zelfde meisje 1 waar ze als ghotic op staat en 1 zonder ghostic, mag je zeggen waar ze het lekkerste is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hippies zijn het schuim der aarde![]()
Je moet je signature aan passen in "Ik ben zo kinds".quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:45 schreef Fujifilm het volgende:
Je heb van die rare dikke wijven, die dan ook nog is lelijk zijn... maar dan
gaan ze in zwarte kleding lopen, doen ze zwarte lippenstift op.. maken hun gezicht wit.. oogschaduw fokking zwart.. gaan in ene op de grond zitten tegen bomen praten![]()
ARGH .. KOTS ..
DOE NORMAAL TRUT
en ff serieus.. zo'n eentje mag me alleen pijpen als ze me 100 euro geeft..
Je stelt het wat overdreven, maar idd, in fokking latex heb ik ze zien lopen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:45 schreef Fujifilm het volgende:
Je heb van die rare dikke wijven, die dan ook nog is lelijk zijn... maar dan
gaan ze in zwarte kleding lopen, doen ze zwarte lippenstift op.. maken hun gezicht wit.. oogschaduw fokking zwart..
dank uquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:47 schreef JanKort het volgende:
Hoeren zijn het, HOEREN!
huh? welke meisjes zijn tegenwoordig GEEN hoer volgens dit soort mensenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:47 schreef JanKort het volgende:
Hoeren zijn het, HOEREN!
Daar gaat het ook niet echt om, maar als je dik(er) bent hijs je je toch niet in het latex of een veel te zwarte lange jurk. sorry maar dat staat voor geen meter, als je er goff uit wilt zien zijn er ook andere manieren.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:15 schreef pennyroyaltea het volgende:
[..]
enne wat maakt t uit of iemand dik of dun is geloof namelijk niet dat iedereen op dit topic een perfect figuur heefthe heren
Het is zelfs zo erg dat ze al in verschijdene EO jeugd lectuur heeft gestaan. Erg irritant gewoon.quote:Op woensdag 12 januari 2005 02:04 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Is Amy Lee een gristenhond? Naja, t kan nooit zo erg zijn als de welbekende avriel. "kijk mij eens punk zijn met een crucifix om mn nek"
Diep van binnen ja. Hun zielen zijn gecorrumpeerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:53 schreef Chen het volgende:
alle gothics zijn troch lelijk lijkt mij zo?
Ghotic praatquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:07 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Diep van binnen ja. Hun zielen zijn gecorrumpeerd.
latexquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:21 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet echt om, maar als je dik(er) bent hijs je je toch niet in het latex of een veel te zwarte lange jurk. sorry maar dat staat voor geen meter, als je er goff uit wilt zien zijn er ook andere manieren.
Ja allemaalquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:53 schreef Chen het volgende:
alle gothics zijn troch lelijk lijkt mij zo?
o dus als je vrouw ben mag ie niet pitten? dat is zeer bekrompen ik heb net zoveel recht om uit mn dak te gaan als iemand andersquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:39 schreef JanKort het volgende:
[..]
Geen dank, enne: Een vrouw in de pit, is een man!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |