Jawel, gaafquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dit draag je toch niet![]()
Vertel 's wat nieuwsquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:43 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Grappig, ik ken ook beide scenes en ik kom alleen maar idioten tegen![]()
Trouwens, Cradle maakt commerciële wannabe-metal
Dat is nou de heks van the blair witch projectquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:11 schreef SjacoBaco het volgende:
http://www.dark-libary.de/pics-galerien/gothics-bil014.jpg
zit ze in het bos te pissen ofzo??![]()
wat zou er dan voor vreselijke subcultuur komen!?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:46 schreef Geoffrey_Firmin het volgende:
Ik geef deze subcultuur nog een jaar of twee, drie, en dan hoor je er helemaal niks meer over.
Zwijg, gij emo.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:13 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
Ik pak ze als de sletten dat ze zijn!
Met dat van die dreads ben ik het eens.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:28 schreef Beatlesque het volgende:
Tja. Eigenlijk hè, vind ik zo'n beetje alle goths spuuglelijk. Ik heb gewoon een hekel aan die hele stijl en cultuur. Maar het aller-áller-ALLER gedrochtelijkst zijn de fluorescerende DREADS. Omfg, die dingen zouden ze universeel moeten verbieden, echt om te janken !!!![]()
welke dreads dan? geef eens een plaatje.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:07 schreef Eveli het volgende:
[..]
Met dat van die dreads ben ik het eens.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
welke dreads dan? geef eens een plaatje.
De zoveelste nieuwe opkomst van punk natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat zou er dan voor vreselijke subcultuur komen!?
mijn beste vriend noemt zichzelf punk, met zijn groen+rode haar en strakke broekjesquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:34 schreef Mtijn het volgende:
[..]
De zoveelste nieuwe opkomst van punk natuurlijk
The road is narrow, the horizon wiiiiide
They say punk's dead, yeah, where all zombiesquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mijn beste vriend noemt zichzelf punk, met zijn groen+rode haar en strakke broekjes
en op het station zie ik nu en dan ook zo een groepje met van die luitjes met roze hanekammen
de punk bestaat nog! www.punx.nl![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |