quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:19 schreef SEMTEX het volgende:
Gijsje, dat zijn geen lelijke goths, DIT zijn lelijke goths:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
You've got mailquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:06 schreef Littlelielo het volgende:
[..]
Awww, dat is wel schattig
Foto! Foto! Foto!
Wtf post je een plaatje van Dani Filth? Hij is geen gothic, dat heet black metal! Kijk eerst eens wat je post, zonder alles hier neer te pleuren.quote:
Wat dan wel? (behalve kutherrie volgens fs180)quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:27 schreef Renmaestro het volgende:
Cradle maakt geen black metal.
Geen idee. Ik heb alleen wel gelezen in een interview dat ze volgens henzelf geen black metal spelen. Misschien iets als symphonic vampiric goth metal?quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:49 schreef Eveli het volgende:
[..]
Wat dan wel? (behalve kutherrie volgens fs180)
waarom al die blije termen...???? een bandje zij laatst ook al dat ze blue-metal maakte. flikker toch op man. tis gewoon black-/death-metal wat cradle maakt.quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:26 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb alleen wel gelezen in een interview dat ze volgens henzelf geen black metal spelen. Misschien iets als symphonic vampiric goth metal?
Grappig, de mening van een onwetendequote:Op donderdag 27 januari 2005 00:09 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Black metal, gothic, whatever. Het is iig allebei herrie met idiote aanhang.
Inderdaad, ik zie ze liever op een festival.quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vriend van mij gaat naar een concert van cradle in paradiso.
zonde van zijn 40+ euro.
Grappig, ik ken ook beide scenes en ik kom alleen maar idioten tegenquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Grappig, de mening van een onwetende
Ik ken beide scenes en in geen van allen lopen 'alleen maar' idioten rond
Commercial metal. Reclamedeuntjes begeleid door gitaren met distortion.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:43 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Grappig, ik ken ook beide scenes en ik kom alleen maar idioten tegen![]()
Trouwens, Cradle maakt commerciėle wannabe-metal
Aangezien dat make-up meestal wordt gebruikt om mooier te maken, vrees ik het ergste:rquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:59 schreef Angst het volgende:
naakte gothics zonder make-up kunnen best heel knap zijn denk ik
Voor een lijk ziet ze er niet slecht uit,quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:39 schreef Eveli het volgende:
Wtf jullie hebben echt geen smaak....
[afbeelding]
Dit is toch echt best wel lekker.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 08:10 schreef danko het volgende:
net als bij iedere subcultuur zitte er mooie en lelijke mensen tussen, kom ze hier dan ook allebei tegen. bovendien: gothic is een levensstijl, een manier vaan denken en staat in pincipe los van het uiterlijk. zo kan een 'normaal' (in jullie termen) persoon er volgens jullie kei geil uit zien maar toch leven als een ghotic.
kheb wel eens wat gelezen of de levensstijl van een goth en kmoet toch zeggen dat dat helemaal niet zo gek is, tuurlijk zitten er voor-/nadelen en 'apparte' aspecten aan maar dat is in iedere overtuiging, zo ook in het christendom of de islam.
Lekker overdreven, er zitten heel wat meiden bij waarbij het heel goed staatquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:53 schreef Markster het volgende:
[..]
Voor een lijk ziet ze er niet slecht uit,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |