abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin maandag 20 december 2004 @ 12:53:24 #41
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24099933
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:49 schreef Croupouque het volgende:

Je kunt het wel stimuleren. Ik zeg ook niet dat ieder topic een TTT-topic moet worden, maar het algehele niveau op ONZ mag en kán wel omhoog.
En wat als het merendeel alleen maar lekker wil posten?
Ik krijg een beetje het SD gevoel,
ONZ moest beter en leuker, men moest gaan nadenken over leuke topics maken,
en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Official ESF Kreviewer maandag 20 december 2004 @ 12:53:34 #42
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_24099938
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:51 schreef yvonne het volgende:

ik heb iig het nut van de TTT nog niet kunnen ontdekken,
Ik had de hele TTT nog niet ontdekt. Ik lees bij voorbaat langs die lijst van 27 sticky's vol met meuk.
pi_24099964
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

Iig copycat gedrag,
ik heb iig het nut van de TTT nog niet kunnen ontdekken, heb voor ONZ iig nog niets gestimuleerd zien worden.
Ach komop zeg, het TTT is het enige wat op dit moment ONZ nog een beetje leuk houdt.
Als ik naar mezelf kijk was het voor mij grotendeels de reden om topics te openen, omdat ik het nou eenmaal ontzettend geil vind om mijn naam ergens met een positieve vermelding te zien. En ik ben heus niet de enige die daar een harde plasser van krijgt: hoe meer dat er zijn en worden, hoe meer het niveau van ONZ stijgt.
  Official ESF Kreviewer maandag 20 december 2004 @ 12:56:46 #44
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_24099997
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je kunt het iemand die nog niet is afgestompt door 4000 mislukte pogingen natuurlijk niet kwalijk nemen dat hij nog wél het idee heeft dat hij onzin en het postgedrag kan veranderen. Ervaring is de killer van naiviteit.
pi_24100003
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:55 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ach komop zeg, het TTT is het enige wat op dit moment ONZ nog een beetje leuk houdt.
Als ik naar mezelf kijk was het voor mij grotendeels de reden om topics te openen, omdat ik het nou eenmaal ontzettend geil vind om mijn naam ergens met een positieve vermelding te zien. En ik ben heus niet de enige die daar een harde plasser van krijgt: hoe meer dat er zijn en worden, hoe meer het niveau van ONZ stijgt.
True, maar buitenstaanders en newbie's die het toevallig gelezen hebben hebben vaak niet de capaciteiten om meteen met zo'n binnenkomer te komen. Er moet op een korte, duidelijke en vooral onontkoombare manier aan die newbies duidelijk gemaakt worden dat dit een speciaal forum is, waar je uitgekotst word als je gaat lopen etteren.

Ze hoeven niet allemaal potentiele kunstenaars te zijn, maar wel een beetje gevoel voor humor hebben.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_24100018
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nou, sorry dat ik dan op zijn minst wat ideëen opper. Al is het misschien wat naïef.
Maar stem dan lekker niet op mij, zou ik zeggen.
pi_24100033
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:46 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Zou iemand mij in godsnaam kunnen vertellen wat die TTT in godsnaam verkeerd doet?
Ik heb soms het idee, dat je een topic naar de kloten kan helpen als ie in de TTT staat.
Misschien, en ik doe maar een wilde zwaai in de rondte, zou als de TTT blijft bestaan, je die er pas bijzet als het topic vol is.

Maar dat is maar een wilde zwaai.
pi_24100044
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:57 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

True, maar buitenstaanders en newbie's die het toevallig gelezen hebben hebben vaak niet de capaciteiten om meteen met zo'n binnenkomer te komen. Er moet op een korte, duidelijke en vooral onontkoombare manier aan die newbies duidelijk gemaakt worden dat dit een speciaal forum is, waar je uitgekotst word als je gaat lopen etteren.

Ze hoeven niet allemaal potentiele kunstenaars te zijn, maar wel een beetje gevoel voor humor hebben.
Daar ben ik het helemaal met je over eens, maar dat lijkt me eigenlijk gewoon erg vanzelfsprekend.
pi_24100069
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:58 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ik heb soms het idee, dat je een topic naar de kloten kan helpen als ie in de TTT staat.
Misschien, en ik doe maar een wilde zwaai in de rondte, zou als de TTT blijft bestaan, je die er pas bijzet als het topic vol is.

Maar dat is maar een wilde zwaai.
Geen slecht plan, de echte insiders en leuke mensen weten ze dan toch wel te vinden. De newbies en kutusers worden er dan niet meteen op gewezen dat er weer iets te verbaggeren valt omdat hij nog niet pontificaal in de TTT staat.
Laptop kopen?
  Admin maandag 20 december 2004 @ 13:02:02 #50
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24100097
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:57 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Nou, sorry dat ik dan op zijn minst wat ideëen opper. Al is het misschien wat naïef.
Maar stem dan lekker niet op mij, zou ik zeggen.
Schiet nou niet meteen de defensie in,
als mod zul je dit dagelijks over je heen krijgen..
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_24100099
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:59 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal met je over eens, maar dat lijkt me eigenlijk gewoon erg vanzelfsprekend.
Dat moet ook vanzelfsprekend zijn, en dat is het voor ons ook wel, maar de newbies moeten er wel op gewezen worden, blijkbaar. Dus ik pleit voor een zeer basale en vrolijk leesbare Intro als sticky, met een uitdagende titel, zodat ze hem wel willen lezen.

Dat is ook iets waar ik me voor ga inzetten als ik blauw mocht worden
Laptop kopen?
  Admin maandag 20 december 2004 @ 13:04:46 #52
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24100135
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:55 schreef Croupouque het volgende:

[..]

En wat als je ziet dat TTT al bijna een jaar bestaat?
Ik heb net de laatste TTT vermeldingn nog eens bekeken, sinds de TTT vermelding zijn er hoogstandjes in gepost als , geweldig, hahahaha,
etc, etc,
Maak dan een ONZ schouderklopjestopic aan ofzo.

Official ESF Kreviewer maandag 20 december 2004 @ 13:05:39 #53
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_24100146
. Goddomme het lijkt de amerikaanse presidentsverkiezing wel hier.

"ik ga me inzetten voor de newbies."
"Noem me naief, maar ik geloof nog in deze zaak"

Het zou zo uit het draaiboek van Bush kunnen komen.
pi_24100147
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Schiet nou niet meteen de defensie in,
als mod zul je dit dagelijks over je heen krijgen..
Ik verdedig wel degelijk het idee dat ik van ONZ heb, omdat ik simpelweg een idee van ONZ heb.
En het idee van een vijver vol vrolijk slowchattende mensen vind ik prima, leuk joh. Maar laat mij daar in hemelsnaam dan maar geen moderator van zijn.
pi_24100158
Ik denk dat C. die reacties met liefde verwijdert.
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_24100191
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:05 schreef Croupouque het volgende:

[..]
(...) laat mij (...) in hemelsnaam (...) geen moderator (...) zijn.
Wil iemand dit even notuleren?
Laptop kopen?
  Admin maandag 20 december 2004 @ 13:07:56 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24100195
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:57 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

ONZ een speciaal forum???
Wat is er zo speciaal aan ONZ?
En bedenk dat het vaak niet de buitenstaanders en newbies zijn, maar users die hier al lang komen en plezier hebben in HUN manier van posten,
hoort ONZ niet voor iedereen te zijn?
Net als de rest van FOK!?

Admin maandag 20 december 2004 @ 13:09:22 #58
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24100228
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:05 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ik verdedig wel degelijk het idee dat ik van ONZ heb, omdat ik simpelweg een idee van ONZ heb.
En het idee van een vijver vol vrolijk slowchattende mensen vind ik prima, leuk joh. Maar laat mij daar in hemelsnaam dan maar geen moderator van zijn.
Denk je niet dat het een evenwicht tussen beide groepen users hoort te zijn?
Waar wil je de slowchatters laten dan?

pi_24100260
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:07 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Wil iemand dit even notuleren?
heb jij niet eens de moeite genomen z'n sollicitatie brief te lezen?
Scheren is voor schapen!
pi_24100264
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

En wat als je ziet dat TTT al bijna een jaar bestaat?
Ik heb net de laatste TTT vermeldingn nog eens bekeken, sinds de TTT vermelding zijn er hoogstandjes in gepost als , geweldig, hahahaha,
etc, etc,
Maak dan een ONZ schouderklopjestopic aan ofzo.
Volgens mij hebben wij gewoon totaal verschillende ideëen van wat leuk is en wat niet.
En een ONZ-schouderklopjestopic, op wat voor manier zie jij dat dan? Per leuk topic een schouderklopje? Een soort TTT dus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')