Ah, interessant, waarom?quote:Op maandag 20 december 2004 12:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
en ik zou trouwens voor afschaffing van de TTT in z'n huidige vorm zijn...
Je was ook wel goed bezig in PTA maar toen was je wel als een malloot in onzin bezig. En nu is onzin wel een goed forum om de malloot uit te hangen maar ik zie jou er wel voor aan om net iets te veel tegen schenen gaan schoppen als je hier mod zou zijn.quote:Op maandag 20 december 2004 12:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar goed, dat beeld heerst niet, dus ik heb er weinig aan..
Jij mag ook antwoord geven hoor, ik moet nog stemmen en ben niet gevoelig voor de lobby van Boebiedoe.quote:
Welnee, laat die gewoon bestaan.quote:Op maandag 20 december 2004 12:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik bedoelde aan te geven dat ik me hetzelfde afvroegquote:Op maandag 20 december 2004 12:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij mag ook antwoord geven hoor, ik moet nog stemmen en ben niet gevoelig voor de lobby van Boebiedoe.
Je kan niet op mij stemmen.quote:Op maandag 20 december 2004 12:38 schreef böëbïëdöë het volgende:
Ik stem op iemand met humor. Dat lijkt me een verfrissend concept.
Hierbij laat je wederom zien, dat je een geschikte mod zou zijn.quote:Op maandag 20 december 2004 12:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
Tss, zoiets zou hij nooit doen.quote:Op maandag 20 december 2004 12:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
ben niet gevoelig voor de lobby van Boebiedoe.
Het TTT wordt goed bekeken inderdaad,quote:Op maandag 20 december 2004 12:38 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Welnee, laat die gewoon bestaan.
Er moeten juist meer van dit soort initiatieven komen om creativiteit te stimuleren. Zoals bijvoorbeeld een weekopdracht-topic, verzonnen door één der mods (Ahum). De leukste posters, nummers 1,2 en3 krijgen dan eervolle vermeldingen en hopelijk ontstaat er een soort competitie waarin men elkaar stimuleert.
Lekker naïef, hè.
Zou iemand mij in godsnaam kunnen vertellen wat die TTT in godsnaam verkeerd doet?quote:Op maandag 20 december 2004 12:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hierbij laat je wederom zien, dat je een geschikte mod zou zijn.
Die TTT's weg. En er hoeft geen alternatief voor te komen.
Hoi Boe,quote:
...waarbij je zelf al aangeeft dat de TTT's totaal overbodig zijn en alleen maar voor meer bagger zorgen...quote:Op maandag 20 december 2004 12:45 schreef yvonne het volgende:
voor een publiek dat het toch wel ontdekt...
Schoonheid kun je niet afwdingen,
creativiteit ook niet.
Oh, misschien is een wat strengere selectie qua TTT-topics wel een idee hoor.quote:Op maandag 20 december 2004 12:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het TTT wordt goed bekeken inderdaad,
maar heeft er nergens toegeleid dat er daadwerkelijk juweeltjes uit de grond schieten,
wat je wel krijgt is dat "men" in TTT topics allerlei kreten gaat posten als, leuk, ga door, lachen man.
Terwijl een juweeltje juist een kleinood moet zijn, bijna onontdekt, van een grote schoonheid, voor een publiek dat het toch wel ontdekt...
Je kunt het wel stimuleren. Ik zeg ook niet dat ieder topic een TTT-topic moet worden, maar het algehele niveau op ONZ mag en kán wel omhoog.quote:Schoonheid kun je niet afwdingen,
creativiteit ook niet.
Onzin zou bijna nog leuk worden ook zeg.quote:Op maandag 20 december 2004 12:38 schreef Croupouque het volgende:
Welnee, laat die gewoon bestaan.
Er moeten juist meer van dit soort initiatieven komen om creativiteit te stimuleren. Zoals bijvoorbeeld een weekopdracht-topic, verzonnen door één der mods (Ahum). De leukste posters, nummers 1,2 en3 krijgen dan eervolle vermeldingen en hopelijk ontstaat er een soort competitie waarin men elkaar stimuleert.
Lekker naïef, hè.
Iig copycat gedrag,quote:Op maandag 20 december 2004 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
...waarbij je zelf al aangeeft dat de TTT's totaal overbodig zijn en alleen maar voor meer bagger zorgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |