abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66079797
Amazon heeft hem inmiddels wel met een concrete pre-order datum staan: 29 september 2009

Ik weet niet of dit uit de duim gezogen is maar het is de eerste keer dat ik een datum zie staan..
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  zondag 15 februari 2009 @ 13:15:14 #177
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_66080656
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:51 schreef LordLynx het volgende:
Amazon heeft hem inmiddels wel met een concrete pre-order datum staan: 29 september 2009

Ik weet niet of dit uit de duim gezogen is maar het is de eerste keer dat ik een datum zie staan..
Lijkt me volledig uit de duim gezogen, GRRM zou het als eerste op z'n eigen website posten als ie nieuws had, en daar staat nog steeds het bericht van 1 januari 2008 op
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_66082809
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:51 schreef LordLynx het volgende:

Tot afgelopen zomer hadden ze 29 september 2008 staan.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_66087836
George RRcMartin is wel zijn eigen ruiten aan het ingooien. Zo verslapt de aandacht toch? En hoeveel delen gaan er nog komen? En straks sterft de schrijver nog voordat de serie is afgelopen(zie Robert Jordan)
pi_66090637
Valt wel mee; tussen het derde en vierde deel zat ook vijf jaar (2000/2005)
pi_66105293
Ik heb eigenlijk ook niet meer de hoop dat Martin deze serie zal afmaken, hij heeft volgens mij veel meer interesse met op conventies langskomen dan dat ie nog in het schrijven heeft. Deel 5 zou als ik het goed heb ook eigenlijk al in deel 4 zitten, alleen het verhaal was toen dat deel 4 te dik zou worden en dus werden een aantal karakters helemaal uit 4 gehaald en deze zouden dan in deel 5 zitten. Deel 5 werd destijds ook van gezegd dat deze al bijna klaar was (het ging immers om stukken die eigenlijk in 4 hadden gezeten maar eruit gehaald zijn), inmiddels zijn we 4 jaar verder en zelfs de geknipte stukken hebben ze nog niet in een boek kunnen bundelen....
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_66326430
Ik ben nu bij blz 40 en zie nu al door de bomen het bos niet meer ivm al die namen van personen en plaatsen. Had iedereen dit of ben ik de enige?

Hij heeft trouwens nog wel een blog gepost.. waarin hij zegt in juni klaar denken te zijn.
pi_66330772
Om maar even een van z'n laatste blogs te posten... de goede man heeft een punt:

To My Detractors

Feb. 19th, 2009 at 7:00 PM

(If you are not one of my detractors, this is not about you. Thanks for your support).

I have to admit, the rising tide of venom about the lateness of A DANCE WITH DRAGONS has gotten pretty discouraging. Emails, message boards, blogs, LJ comments, everywhere I look (and lots of places where I don't), people seem to be attacking me, defending me, using me as a bad example of something or other, whatever.

I can and do avoid most of the online discussions, although I do regularly get emails from people eager to point out the latest URL where DANCE and I are being hashed over. I can do that, and I can screen the trollish comments here on LJ, but there's no avoiding the emails.

Some of you are angry about the miniatures, the swords, the resin busts, the games. You don't want me "wasting time" on those, or talking about them here.

Some of you are angry that I watch football during the fall. You don't want me "wasting time" on the NFL, or talking about it here.

Some of you hate my other projects. You don't want me co-editing WARRIORS or the Vance anthology or STAR-CROSSED LOVERS or any of the other projects I'm doing with my old friend Gardner Dozois, and you get angry when I post about them here. For reasons I don't quite comprehend, the people who hate those projects seem to hate WILD CARDS even more. You really don't want me working on that, "wasting time" on that, and posting about it here.

Some of you don't want me attending conventions, teaching workshops, touring and doing promo, or visiting places like Spain and Portugal (last year) or Finland (this year). More wasting time, when I should be home working on A DANCE WITH DRAGONS.

After all, as some of you like to point out in your emails, I am sixty years old and fat, and you don't want me to "pull a Robert Jordan" on you and deny you your book.

Okay, I've got the message. You don't want me doing anything except A SONG OF ICE AND FIRE. Ever. (Well, maybe it's okay if I take a leak once in a while?)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 22 februari 2009 @ 11:17:41 #184
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_66335089
No it's not okay
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_66335097
Gut, nog een beetje verongelijkt doen ook.
Doorschrijven bolle!
  zondag 22 februari 2009 @ 18:00:13 #186
78780 deedeetee
pi_66346994
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:13 schreef yeahmen het volgende:
Ik ben nu bij blz 40 en zie nu al door de bomen het bos niet meer ivm al die namen van personen en plaatsen. Had iedereen dit of ben ik de enige?
Had ik ook last van, het went snel als je maar stevig doorleest
pi_66421858
Ik ben van plan om te beginnen met deze serie, maar ik vroeg me af in hoeverre de schrijfstijl van Martin te vergelijken is met die van Jordan. Dit omdat ik bij Jordan op een gegeven moment (bij boek 5) aan het ergeren ben aan de eindeloze dialogen soms en de trage herhalende beschrijvende schrijfstijl. Is dit bij deze schrijver ook zo of zit er echt een groot verschil in? Veel namen vind ik overigens niet erg (ik neem aan dat er een register achterin de boeken zit, net als bij Jordan's boeken)?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_66421926
Zit inderdaad namen-register achterin.

Maar het is voor het eerst dat ik dit soort boeken lees. Dus voor mij even wennen al die namen
  woensdag 25 februari 2009 @ 09:53:05 #189
78780 deedeetee
pi_66435181
Jordan kom ik niet door heen, die boeit me niet. George RR Martin wél
pi_72053420
*schop*
Het boek zou, mits het in juni af was, gepubliceerd worden in september of oktober. Helaas zei hij in juni: "It can't be June already. It really can't. Where have the months gone? I am so depressed." hetgeen mij zeer verdroot, aangezien ik de vier delen net heb herlezen, en dit keer in het Engels wat echt veel en veel beter was. Met name de Lannisters komen dan veel beter uit de verf, scherper.
Dusssss het wordt m voorlopig niet
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:57:54 #191
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_72053654
Over dat boek ga ik me niet meer druk maken.

De serie daarentegen! Sean Bean, Jennifer Ehle.
Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
pi_72053704
quote:
26 July 2009 Update:
According to GRRM's editor Anne Groell at Comic-Con, ADWD has passed the 'pagecount' of 1,000 pages. Whether this refers to pages as they will appear in the novel or the manuscript page count is unclear. For comparison purposes, AGoT and AFFC were both around 1,100 MS pages in length, ACoK was about 1,300 and ASoS was over 1,500. She confirmed that the book should appear next year in the USA.
Het goede nieuws is wel dat er deze oktober een pilot wordt gefilmd in opdracht van HBO.
Ik heb het de laatste maanden gevolgd via http://winter-is-coming.blogspot.com/ en het lijkt erg vet te gaan worden allemaal. Can't wait.
Money won is twice as sweet as money earned.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:02:18 #193
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_72053828
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:59 schreef neilpad het volgende:

[..]

Het goede nieuws is wel dat er deze oktober een pilot wordt gefilmd in opdracht van HBO.
Ik heb het de laatste maanden gevolgd via http://winter-is-coming.blogspot.com/ en het lijkt erg vet te gaan worden allemaal. Can't wait.
Ik ben benieuwd. Aan het eind van AFFC stond ook dat hij ADWD bijna af had, en kijk wat daarvan terecht is gekomen.
Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
pi_72054029
Tja ben nog maar keer opnieuw begonnen. Een van de weinige voordelen van het hebben van een slecht geheugen . De grove lijnen weet ik wel na 2x alles gelezen te hebben maar ik vermaak me nog steeds prima met de boeken.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:10:32 #195
78780 deedeetee
pi_72054150
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:59 schreef neilpad het volgende:

[..]

Als ik iets háát is het een verfilming van een goed boek. Valt altijd, áltijd vreselijk tegen !

Had er toch al niet op gerekend dat we dit jaar nog een volgend deel zouden krijgen.
pi_72054785
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:10 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Als ik iets háát is het een verfilming van een goed boek. Valt altijd, áltijd vreselijk tegen !

Had er toch al niet op gerekend dat we dit jaar nog een volgend deel zouden krijgen.
Er wordt een serie van gemaakt geen film. En als iemand het goed kan doen dan is het wel HBO. Verder zou niemand het fatsoenlijk kunnen idd.
pi_72054936
Het nieuwe boek volgend jaar dus pas..
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:29:25 #198
268089 whitesosa
Life sucks and then you die
pi_77966041
Amazon geeft nu 30 september 2010 aan. En bij Selexyz en Bol is hij al zowat een jaar te verkrijgen.
Ik las whitesoa ipv whitesosa
pi_77966330
van http://grrm.livejournal.com

Feb. 8th, 2010 at 8:06 PM

Spent the day in the rainwood. 1205 pages. More to come.

DANCE has now passed A CLASH OF KINGS to become the second longest volume in the series, though still three hundred pages shorter than the monster that was A STORM WITH SWORDS
--------------------------------------------

Er zit iig schot in, ik pin me al jaren niet meer vast op de release-data die webshops aangeven... lees het wel op zijn blog
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_77966370
Hoe oud is die bolle eigenlijk? Volgens mij komt deze serie nooit meer af voor zijn dood
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')