SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:02 schreef deedeetee het volgende:
Sansa heeft sowieso niet mijn sympathieIk hoop dat ze een langzame pijnlijke dood sterftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Maar amazon heeft nogal de neiging om zomaar loze releasedata neer te zetten om preorders vast te leggen.......quote:Op zondag 8 juli 2007 10:13 schreef SaskiaR het volgende:
Ik zie dat deel 5 (A dance with dragons) by Amazon.co.uk staat aangekondigd voor 7 april 2008![]()
Nog maar 9 maanden wachten![]()
Ik hoef niet meer zo nodig...quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:06 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ja, maar die schrijven weer andere boeken, en we willen deze juist lezen
Hoeft van mij óók niet. Dat hij maar gewoon de boeken af maakt, of eigenlijk : laat ook maar ik ga lekker wél wat van andere schrijvers lezenquote:Maar je hebt wel gelijk, GRRM is te snel afgeleid tegenwoordig. Als ik hem was zou ik deel 5 asap afschrijven, en vervolgens lekker aan de TV serie gaan werken ^^
quote:Huge, Huge News
* Nov. 11th, 2008 at 10:29 PM
HBO has given the production order.
They will be filming the pilot episode of A GAME OF THRONES.
It's just the pilot so far. They'll need to see that before they decide whether to proceed with a full season's episodes. So let's all hope the pilot will kick serious ass.
It should. David Benioff and Dan Weiss did a terrific job with the script. And yes, all of you can relax, it's very faithful. Dan and David will be the executive producers for the pilot and (we hope) the eventual series.
More details when I have 'em. The news is very fresh. HBO just issued their own press release, which should be up on their website soon, if it's not there already.
Winter is coming to HBO. Hot damn.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:35 schreef Strolie75 het volgende:
Ik stel voor dat dit topic alleen wordt omhoog geschopt wordt als er concreet nieuws is over het nieuwe deel.
Nee joh, we zitten hier alleen te balen dat het volgende deel weer zo lang op zicht laat wachten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:31 schreef yeahmen het volgende:
Hmm.. is dit zo'n forum. Dan ben ik er snel weer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |