echt fantastisch vind ik datquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:41 schreef BreakSpear het volgende:
Elk hoofdstuk een ander persoon. Dat zal vast wel eerder gedaan zijn, maar voor mij was het de eerste keer dat ik zoiets tegenkwam. Zijn er nog meer boeken waar de hoofdstukken zo zijn ingedeeld?
Tja, er zijn idd veel te veel namen om ze allemaal te onthouden... De belangrijkste ken je natuurlijk na een aantal hoofdstukken wel, maar al die 'kleine' ridders enzo die toch maar even voorkomen ga je snel vergetenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Langzaam maar zeker kom ik steeds een hoofdstukje of twee verder en word ik opgeslokt in het verhaal. Al blijf ik moeite hebben met al die namen en wie wie nou is.
deel 5 staat nog niet ingepland. Er is nog helemaal niets bekend over wanneer A dance with dragons uit komt... helaas..quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:41 schreef SaskiaR het volgende:
A feast for crows bedoel je? In het Engels is dat gewoon 1 deel, en in het NL dacht ik ook. A dance with dragons (deel 5) staat volgens mij gepland voor volgend jaar.
Dat stoort me ook mateloos aan die blog van hem... hij geeft ook aan dat hij (itt andere schrijvers) alleen thuis in zijn eigen omgeving kan werken... blijf dan GVD ook eens langer dan 2 dagen thuis! De afgelopen 2 maanden heb ik 1 blog entry van hem gezien dat ie aan z'n boek heeft gewerkt, de rest van de tijd is hij OF ziek OF op een conventie.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:44 schreef neilpad het volgende:
Ik ben er eerlijk gezegd bang voor dat de beste man de pijp uit gaat voordat ie zijn reeks kan voltooien. Op z'n blog lees je bijna ook alleen maar over zijn nevenactiviteiten, uitstapje hier, conventie daar, hij heeft het goed druk maar aan schrijven lijkt hij niet echt toe te komen
.
is er al bekend of de serie er uberhaupt komt? Ik dacht dat het enige wat er over bekend gemaakt is door GRRM is dat de rechten zijn verkocht... of vergis ik mij nu?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:45 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou ja '1 jaar' boek 4 is in 2005 uitgegeven en een groot gedeelte van boek 5 was al af omdat het bestaat/bestond uit materiaal wat hij in eerste instantie voor boek 4 had geschreven... maar goed als de serie maar op niveau blijft en hij het aantal boeken niet weer bij gaat stellen (geloof dat het in eerste instantie een serie van 5 delen zou worden) volgens zijn planning zou de serie in 2012 af moeten zijn.
En wat betreft de tv serie; enige wat nu bekend is is dat het 24 afleveringen van 1 uur zullen worden en dat Martin zelf de screenplays van een aantal afleveringen gaat schrijven. Voor wat betreft de regisseur en acteurs is er nog niets bekend.
Psies, die man loopt onderhand wel heel erg scheef naast z'n schoenen. Oké het zijn prachtige boeken maar hij loopt toch het risico dat zijn lezers er op een gegeven moment de brui aan geven. Ikke b.v.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:44 schreef neilpad het volgende:
Ik ben er eerlijk gezegd bang voor dat de beste man de pijp uit gaat voordat ie zijn reeks kan voltooien. Op z'n blog lees je bijna ook alleen maar over zijn nevenactiviteiten, uitstapje hier, conventie daar, hij heeft het goed druk maar aan schrijven lijkt hij niet echt toe te komen
.
Oh, geloof me, het kan nog VEEL en veel erger.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Psies, die man loopt onderhand wel heel erg scheef naast z'n schoenen.
Klopt ook.. kijk alleen maar naar alle characters die NIET behandeld worden in deel 4... Jon Snow en Tyrion bijv. 2 van m'n favoriete personages die hoofdstukken zijn allemaal bewaard voor deel 5.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:44 schreef LordLynx het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom DoD zo lang moet duren, ik begreep namelijk dat het toen FfC uitkwam eigenlijk al zo goed als af was omdat het de bedoeling was dat ze samen 1 boek zouden vormen, alleen zou dat boek te dik worden om te binden en werd het dus in tweeën gehakt.
Als die op dit tempo doorgaat gaat die serie echt niet afkomen voor hij onder de zoden ligt.
Vond ik ook niet echt een geslaagde keuze, vond de verhaallijnen met Dany en die van Tyrion juist de beste.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Klopt ook.. kijk alleen maar naar alle characters die NIET behandeld worden in deel 4... Jon Snow en Tyrion bijv. 2 van m'n favoriete personages die hoofdstukken zijn allemaal bewaard voor deel 5.
En die queste van Brienne naar Sansa kan me eigenlijk ook gestolen worden, vind noch Brienne noch Sansa interessant eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:19 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Vond ik ook niet echt een geslaagde keuze, vond de verhaallijnen met Dany en die van Tyrion juist de beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |