Wat loopt er mis? Ik begon met het heel vervelend te vinden bij Daenarys, daar ben ik de eerste keer afgehaakt en nog steeds kan het me weinig boeien eigenlijk. De rest is veel meer War of the Roses en dat loopt wel lekker.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:31 schreef Laton het volgende:
voor de 4e keer na 100 bladzijden boek 1 gekapt
geef het wel gewoon op.
ik onthou de karakters niet, het intrige intereseert me niet en ik krijg zo een enorm been there done that gevoel bij. misschien moet ik gewoon doorzetten maar ik word er gewoon moe van.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat loopt er mis? Ik begon met het heel vervelend te vinden bij Daenarys, daar ben ik de eerste keer afgehaakt en nog steeds kan het me weinig boeien eigenlijk. De rest is veel meer War of the Roses en dat loopt wel lekker.
been there done that? Dan zou ik wel erg graag willen weten waar je dit allemaal eerder hebt gelezenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:36 schreef Laton het volgende:
[..]
ik onthou de karakters niet, het intrige intereseert me niet en ik krijg zo een enorm been there done that gevoel bij. misschien moet ik gewoon doorzetten maar ik word er gewoon moe van.
Ach, het is nou ook niet helemaal zwaar vernieuwend en baanbrekend ofzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:09 schreef Asmodean het volgende:
[..]
been there done that? Dan zou ik wel erg graag willen weten waar je dit allemaal eerder hebt gelezen
de setting zeker wel, vind ik danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach, het is nou ook niet helemaal zwaar vernieuwend en baanbrekend ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En daarbij zijn vrijwel alle karakters geloofwaardig, geen standaard goed-tegen-kwaad verhaal, en is het ook nog ontzettend mooi geschreven. Wat wil je nog meer?Carpe diem, quam minimum credula postero.
Een fantasyboek in een Britse setting?quote:
Dit is de saving grace, alle personen zijn zwaar geschakeerd en niet een-dimensionaal.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:24 schreef SaskiaR het volgende:
En daarbij zijn vrijwel alle karakters geloofwaardig, geen standaard goed-tegen-kwaad verhaal,
Mwach, andere stijl natuurlijk, ook veel groter van scope dan SIF.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:50 schreef Laton het volgende:
erikson heeft me te erg verwend denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |