Maar amazon heeft nogal de neiging om zomaar loze releasedata neer te zetten om preorders vast te leggen.......quote:Op zondag 8 juli 2007 10:13 schreef SaskiaR het volgende:
Ik zie dat deel 5 (A dance with dragons) by Amazon.co.uk staat aangekondigd voor 7 april 2008![]()
Nog maar 9 maanden wachten![]()
Ik hoef niet meer zo nodig...quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:06 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ja, maar die schrijven weer andere boeken, en we willen deze juist lezen
Hoeft van mij óók niet. Dat hij maar gewoon de boeken af maakt, of eigenlijk : laat ook maar ik ga lekker wél wat van andere schrijvers lezenquote:Maar je hebt wel gelijk, GRRM is te snel afgeleid tegenwoordig. Als ik hem was zou ik deel 5 asap afschrijven, en vervolgens lekker aan de TV serie gaan werken ^^
quote:Huge, Huge News
* Nov. 11th, 2008 at 10:29 PM
HBO has given the production order.
They will be filming the pilot episode of A GAME OF THRONES.
It's just the pilot so far. They'll need to see that before they decide whether to proceed with a full season's episodes. So let's all hope the pilot will kick serious ass.
It should. David Benioff and Dan Weiss did a terrific job with the script. And yes, all of you can relax, it's very faithful. Dan and David will be the executive producers for the pilot and (we hope) the eventual series.
More details when I have 'em. The news is very fresh. HBO just issued their own press release, which should be up on their website soon, if it's not there already.
Winter is coming to HBO. Hot damn.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:35 schreef Strolie75 het volgende:
Ik stel voor dat dit topic alleen wordt omhoog geschopt wordt als er concreet nieuws is over het nieuwe deel.
Nee joh, we zitten hier alleen te balen dat het volgende deel weer zo lang op zicht laat wachten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:31 schreef yeahmen het volgende:
Hmm.. is dit zo'n forum. Dan ben ik er snel weer weg
Lijkt me volledig uit de duim gezogen, GRRM zou het als eerste op z'n eigen website posten als ie nieuws had, en daar staat nog steeds het bericht van 1 januari 2008 opquote:Op zondag 15 februari 2009 12:51 schreef LordLynx het volgende:
Amazon heeft hem inmiddels wel met een concrete pre-order datum staan: 29 september 2009
Ik weet niet of dit uit de duim gezogen is maar het is de eerste keer dat ik een datum zie staan..
Tot afgelopen zomer hadden ze 29 september 2008 staan.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:51 schreef LordLynx het volgende:
Amazon heeft hem inmiddels wel met een concrete pre-order datum staan: 29 september 2009
Ik weet niet of dit uit de duim gezogen is maar het is de eerste keer dat ik een datum zie staan..
Had ik ook last van, het went snel als je maar stevig doorleestquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:13 schreef yeahmen het volgende:
Ik ben nu bij blz 40 en zie nu al door de bomen het bos niet meer ivm al die namen van personen en plaatsen. Had iedereen dit of ben ik de enige?
Het goede nieuws is wel dat er deze oktober een pilot wordt gefilmd in opdracht van HBO.quote:26 July 2009 Update:
According to GRRM's editor Anne Groell at Comic-Con, ADWD has passed the 'pagecount' of 1,000 pages. Whether this refers to pages as they will appear in the novel or the manuscript page count is unclear. For comparison purposes, AGoT and AFFC were both around 1,100 MS pages in length, ACoK was about 1,300 and ASoS was over 1,500. She confirmed that the book should appear next year in the USA.
Ik ben benieuwd. Aan het eind van AFFC stond ook dat hij ADWD bijna af had, en kijk wat daarvan terecht is gekomen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:59 schreef neilpad het volgende:
[..]
Het goede nieuws is wel dat er deze oktober een pilot wordt gefilmd in opdracht van HBO.
Ik heb het de laatste maanden gevolgd via http://winter-is-coming.blogspot.com/ en het lijkt erg vet te gaan worden allemaal. Can't wait.
Als ik iets háát is het een verfilming van een goed boek. Valt altijd, áltijd vreselijk tegen !quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:59 schreef neilpad het volgende:
[..]
Het goede nieuws is wel dat er deze oktober een pilot wordt gefilmd in opdracht van HBO.
Ik heb het de laatste maanden gevolgd via http://winter-is-coming.blogspot.com/ en het lijkt erg vet te gaan worden allemaal. Can't wait.
Er wordt een serie van gemaakt geen film. En als iemand het goed kan doen dan is het wel HBO. Verder zou niemand het fatsoenlijk kunnen idd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:10 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als ik iets háát is het een verfilming van een goed boek. Valt altijd, áltijd vreselijk tegen !![]()
Had er toch al niet op gerekend dat we dit jaar nog een volgend deel zouden krijgen.
I know, da's ook heel de reden dat ik om de zoveel tijd een nieuwtje postquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:47 schreef Strolie75 het volgende:
Elke keer als dit topic omhoog komt ben ik bang dat het is omdat die bolle dood is of dat A Dance with Dragons af is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |