SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zou ik het aanpakken![]()
Wie ziet het anders?
[ Bericht 2% gewijzigd door Radonir op 06-01-2005 14:14:03 (Zo beter? :p) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter aanvulling nog dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe ver ben je al met het lezen in deel 3, Chevalric?
Dat zou best wel eens ijdele hoop kunnen blijken. Je weet immers wat George Martin met lieve ventjes doet!quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:49 schreef Ursa het volgende:
Tommen gaat het niet heel lang blijven in ieder geval. Hoop dat hij niet uit de weg geruimd wordt [..], vind het namelijk wel een lief ventje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:05 schreef Radonir het volgende:
Verrek, die ben ik dus vergeten in mijn assessment. De Freys zijn natuurlijk geen directe kandidaten voor de troon, maar iemand die tegelijkertijd het noorden en de rest van Westeros wil beheersen heeft een alliantie met de Freys nodig. Dochters zat; ik zie er daar ook nog wel een van in een invloedrijke positie komen. Lord Walder zou natuurlijk met niets minder genoegen nemen...
En terwijl we wachten op deel 4 kunnen we hier nog wat tijd aan verspillen:
http://asoiaf.tripod.com/ctest2.html
Jeej! Ik ben Jaime Lannister. *muhahah*
dat is niet echt een compliment geloof ikquote:You are Gregor Clegane
Hehehe, dat hangt natuurlijk helemaal van jezelf af. Als jij zulke antwoorden hebt gegeven dat dit de uitkomst was, dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je er ook trots op bent. Zou ik wel zijn in ieder geval *grin*quote:Op maandag 7 februari 2005 09:02 schreef Rahl het volgende:
You are Gregor Clegane
dat is niet echt een compliment geloof ik![]()
naar waarheid beantwoordquote:Op maandag 7 februari 2005 13:03 schreef Radonir het volgende:
[..]
Hehehe, dat hangt natuurlijk helemaal van jezelf af. Als jij zulke antwoorden hebt gegeven dat dit de uitkomst was, dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je er ook trots op bent. Zou ik wel zijn in ieder geval *grin*
Dan moet hij maar beter leren te schrijven, schrijven is schrappen, iets dat ze jammer genoeg in fantasy vergeten lijken te zijn.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:50 schreef deedeetee het volgende:
In * geknipte * versie heb ik er niet zo'n haast meer mee.....
ik heb nogal de pest in![]()
jajajaja ik ben er in begonnen.. "thrones" dan.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:58 schreef MightyV het volgende:
Op zijn eigen website staat nu het hele 'hoe en waarom' in zijn eigen woorden. Ik moet zeggen, ik vind het niet zo erg, omdat:
A, één GRRM boek in de hand is voor mij al beter dan 10 van vrijwel elke andere fantasy auteur dan ook (uitgezonderd Tolkien en R. Scott Bakker)
B, de 'Game of Thrones' plotlijn vond ik toch altijd al de leukste, fascinerender dan 'The Wall' en 'Daenarys' (hoewel ze alledrie vrij subliem zijn)
C, Alles wat we nu missen kom alsnog in A Dance With Dragon, waar GRRM overgens al enkele honderden paginae mee gevorderd is. Dus in plaats van wachten tot het allemaal in één keer klaar is, krijgen we nu éérder de 1e helft waarmee het wachten op de 2e helft verzacht word (en hij kan meteen aan de slag met ADWD, ipv nog ellenlang te lopen tweaken met AFFC). Tenminste, zo zie ik heb.
En inderdaad, men zou in de fantasy-wereld eens wat meer moeten gaan schrappen. Series met 6+ delen met elk 1000 bladzijden is gewoon niet leuk meer na een tijdje. Ik vermoed dat het door de uitgevers in de hand gewerkt word, want doorstoppers marketen nu eenmaal lekker bij het grote fantasy-lezend publiek (lijkt het wel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |