Jawel de eerste batch is al weg en volgens mij hebben ze ze nu ook in stockquote:Op zondag 23 januari 2011 20:19 schreef LordLynx het volgende:
Gewone steel, ik zie nu pas dat er een andere versie van bestaatDie is volgens mij ook nog niet uitgeleverd....
Zwaard ligt in mn opslag omdat ik teveel van dit spul heb om kwijt te kunnen thuis.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:37 schreef Fingon het volgende:
[..]
Jawel de eerste batch is al weg en volgens mij hebben ze ze nu ook in stock
Hoe dan ook, heb je misschien een paar foto's met jezelf oid met je zwaard zodat ik een idee heb hoe groot hij nou eigenlijk is, van de foto's daar zijn de verhoudingen mij nog steeds niet duidelijk.
normale lengte voor een zwaard wat je met 2 handen kan vasthouden hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:24 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Zwaard ligt in mn opslag omdat ik teveel van dit spul heb om kwijt te kunnen thuis.
Volgens mij is die iets van 1,25 lang ofzo, verder een redelijk normaal formaat zwaard.
Liever niet, ik wil het zo lang mogelijk rekken zodat tussen seizoen 1 & 2(hopelijk) zo min mogelijk tijd zit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
normale lengte voor een zwaard wat je met 2 handen kan vasthouden hooren daar is een bastaard zwaard ook vaak voor, al kan beide.
Ik begin zin in die TV serie te krijgen, is al bekend of aflevering 1 een dubbele word?
quote:
A Dance With Dragons will be published on July 12. The manuscript is huge — the publisher estimates the hardcover edition will run more than 900 pages, putting it about the same length as the longest book in the series, A Storm of Swords. Schedule your summer vacation accordingly.
http://shelf-life.ew.com/2011/03/03/dance-with-dragons-date/
All Hailquote:
Wat is dat nou, een boek van dit niveau hoor je zeker de eerste keer in de oorspronkelijke taal te lezen, vertalingen zijn niet te pruimen imo.quote:
Jajaja, ik ben er in het Nederlands aan begonnen dus maak ik het ook in Nederlands af. Gewoon voor de continuïteitquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:26 schreef Fingon het volgende:
[..]
Wat is dat nou, een boek van dit niveau hoor je zeker de eerste keer in de oorspronkelijke taal te lezen, vertalingen zijn niet te pruimen imo.
wat een fucker.quote:No. Sorry. Not done yet.
Doe jezelf een plezier en begin gewoon opnieuw in het engels! Lukt makkelijk voor de 12equote:Op donderdag 3 maart 2011 15:45 schreef Rahl het volgende:
[..]
Jajaja, ik ben er in het Nederlands aan begonnen dus maak ik het ook in Nederlands af. Gewoon voor de continuïteit.
Ben al bezig in Wheel of Time in 't Engels, vind ik al lastig zat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:40 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en begin gewoon opnieuw in het engels! Lukt makkelijk voor de 12e
Ik denk niet dat de nederlandse vertaling tegelijkertijd uitkomt.
En wat betreft de datum:![]()
![]()
![]()
Dat vraag ik me af. Je ziet namelijk wel eens dat de Nederlandse versie eerder uitkomt dan de Engelse om te voorkomen dat wij massaal de goedkopere engelse versie bestellen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:40 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en begin gewoon opnieuw in het engels! Lukt makkelijk voor de 12e
Ik denk niet dat de nederlandse vertaling tegelijkertijd uitkomt.
Wow bedankt, ind goedkoop.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:19 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Je ziet namelijk wel eens dat de Nederlandse versie eerder uitkomt dan de Engelse om te voorkomen dat wij massaal de goedkopere engelse versie bestellen.
Ik lees ze in het Nederlands maar ik neem gewoon de eerste versie die uitkomt.
Verder is de bookdepository.co.uk vet goedkoop maar ik denk dat je dan wel 3-5 dagen extra geduld zult moeten opbrengen tov bol.com
Met een halve pagina per dag red je het netquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:44 schreef Ereinion het volgende:
Heerlijk. Drie dagen non-stop lezen en genieten, om daarna weer vijf jaar te wachten op het volgende deel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |