Ja stel je voor dat ie wat anders doetquote:Op maandag 10 mei 2010 19:04 schreef deedeetee het volgende:
Gek dat hij dan wel tijd had om dat script te schrijven
Maakt nieuwsgierig.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:17 schreef Strolie75 het volgende:
Teaser trailer
http://www.hbo.com/#/game-of-thrones
Ow met die serie ben ik bij deel 5 gestopt, die boeken volgen echt iedere keer hetzelfde patroon. A song of Ice and fire.. tsja ik ben halverwege deel 1 gestopt met lezen, teveel politiek. Is de rest van de serie wat meer actie?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:12 schreef Felagund het volgende:
Ik heb de boeken (nog steeds) niet gelezen, maar dit lijkt me wel interessant. Ziet er veel beter uit op eerste gezicht dan The Legend of the Seeker bijvoorbeeld.
Ik kwam er toen ik ze las ook pas echt in toen ik over de helft was volgens mijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:27 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ow met die serie ben ik bij deel 5 gestopt, die boeken volgen echt iedere keer hetzelfde patroon. A song of Ice and fire.. tsja ik ben halverwege deel 1 gestopt met lezen, teveel politiek. Is de rest van de serie wat meer actie?
Nou ik ga de serie zeker nog wel een kans geven maar ik ben nu bezig in the Malazan book of the fallen, dat is pas een zeer epische serie!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kwam er toen ik ze las ook pas echt in toen ik over de helft was volgens mij. En toen ik eenmaal die relaties en banden tussen iedereen een beetje doorhad werd het alleen maar toffer om die machtsverschuivingen enzo te volgen.
Daar heb ik het eerste boek ook nog van liggen. Een paar jaar geleden vond ik het Engels te moeilijk, misschien dat het me nu wel lukt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:35 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nou ik ga de serie zeker nog wel een kans geven maar ik ben nu bezig in the Malazan book of the fallen, dat is pas een zeer epische serie!
De eerste 200 pagina's zijn een bitch om door te komen, daarna wordt je inspanning enorm beloond. De rest van de serie is een stuk makkelijker te lezen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar heb ik het eerste boek ook nog van liggen. Een paar jaar geleden vond ik het Engels te moeilijk, misschien dat het me nu wel lukt.
quote:Just kicked Aeron Damphair's scraggly arse out of DANCE WITH DRAGONS. He only had the only chapter, and it will work better early in the next book than late in this one. (That's how it looks to me today, anyway. I reserve the right to change my mind).
So DANCE has gotten a smidge shorter. But is still not done.
The good news is that I seem to have written more than a hundred pages of THE WINDS OF WINTER already.
Wie was die Aeron Damphair oaw?quote:
Aeron is de oom van Theon Greyjoy en priester van de god van de zee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wie was die Aeron Damphair oaw?
Ben de serie gaan lezen vorig jaar met het vooruitzicht dat in september het nieuwste deel af zou zijn. Ik ben van de helft weer het karakter en de lijnen vergeten
En de jongere broer van de huidige koning Crows Eye en de oudere broer dus van Victarion.quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:46 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Aeron is de oom van Theon Greyjoy en priester van de god van de zee.
Tyrion is verreweg het sterkte karakter naar mijn mening, en zijn hoofdstukken kon ik dus ook echt niet neerleggen, wat er toe leidde dat in nogal eens laat nog aan het lezen was...quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:12 schreef RobBor het volgende:
Heerlijk boek, alhoewel het soms wat te langzaam gaat vind ik en het op bepaalde momenten niet zo goed uitkomt om steeds te wisselen van karakter bij de hoofdstukken, dan krijgt het zo een as the world turns gevoel
Maar wel tof verhaal, Tyrion vind ik toch wel het sterkste karakter
Ben ik met je eens, Tyrion is een zeer sterk karakter. Verder zijn ook Varys en Littlefinger zeer gave gasten, altijd lekker iedereen manipuleren en ze weten alles.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Tyrion is verreweg het sterkte karakter naar mijn mening, en zijn hoofdstukken kon ik dus ook echt niet neerleggen, wat er toe leidde dat in nogal eens laat nog aan het lezen was...
Persoonlijk vind ik deze afwisseling beter, bij the wheel of time merkte ik dat ik hele stukken afraffelde omdat het mij geen hol intereseerde wat er met bepaalde karakters gebeurde en geen zin had 300 bladzijdes te lezen voor er weer eens iets boeiends gebeurde. Met dit snelle afwisselen is het voor mij veel interestanter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |