Wie hem in godsnaam mijn nummer heeft gegevenquote:Op donderdag 13 januari 2005 00:05 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Wat denken jullie trouwens over Lagwagon, iemand speciale gevoelens bij deze band? Ikzelf eigenlijk alleen bij Double Pladinum, de rest ken ik helemaal niet
En stel je zou Joey Capo voor 1 keer 10 minuten aan de telefoon hebben, wat zou je dan van hem willen weten?
Omdat ik een woest-aantrekkelijke kerel ben natuurlijk!quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:14 schreef =HellFire= het volgende:
Maar HIPPE, hoe kom het dat Cape jou gaat bellen?
Mede doordat ik nu al de kop van Choke zie als hij op het podium staat, en zulke teksten teksten eruit gooit. Ze hebben wel meerdere van zulke nummers en ik kan er wel om lachen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 16:00 schreef =HellFire= het volgende:
Wat vind iedereen er zo fantastisch aan, aan die titels? Rap Sucks, nou nou!En Fuck NY, goh, geen East-Coast band dus, of een East Coast band met zelfspot.
Strike First ga ik 5 feb zien, voor 2 euroquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:28 schreef Rhinestone het volgende:
Lagwagon is gay.
Wat weer minder gay is; Strike First zondag in Musis Sacrum hiero (ernum that is)En nog gratis ook mwhuhu!
Ha daar ben ik ook geweest. Ik ging voor de Mighty Mighty Bosstones, en ik vond het echt retevet. Dat was ook meteen het laatste optreden van de Bosstones wat ik ooit zal zien omdat ze ermee gestopt zijn. Dicky Barret gooide aan het einde zijn stropdas het publiek in en die heeft een vriendin van mij nu aan de muur hangen. Kuthoerquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:32 schreef iroQuai het volgende:
Heb lagwagon op deconstruction gezien een keer, toen ook mighty migthy bosstones en mad caddies speelde. Die vond ik veel boeiender dan lagwagon
Toen was ook Good Riddance volgens mij... en die vond ik het vetst.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:32 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Ha daar ben ik ook geweest. Ik ging voor de Mighty Mighty Bosstones, en ik vond het echt retevet. Dat was ook meteen het laatste optreden van de Bosstones wat ik ooit zal zien omdat ze ermee gestopt zijn. Dicky Barret gooide aan het einde zijn stropdas het publiek in en die heeft een vriendin van mij nu aan de muur hangen. KuthoerLagwagon viel me toen een beetje tegen, maar de Mad Caddies waren zo ongelofelijk vet. Hoe gaaf zijn de nummers Something's Wrong At The Playground en Road Rash.
Dat was niet de editie met good riddance, maar met MMB, midtown, flogging molly, mad caddies, h2o en nog wat bandjes.. Heb de poster nog een tijdje op mijn kamer gehad.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:39 schreef Kletz het volgende:
[..]
Toen was ook Good Riddance volgens mij... en die vond ik het vetst.
Voor de rest was de deconstruction tour met NOFX het vetst in 013 tilburg.
Toen iedereen weg was, kwamen ze nog terug en speelde ze voor 1/3 van de zaal nog don't call me white en nog 2 andere nummers!!
Dat was vet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |