abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 februari 2005 @ 20:51:24 #226
3185 Adelante
To let it go now
pi_24908078
Ik heb een hele andere impressie in m'n hoofd van de binnenkant van IKEA Haarlem, maar goed dat kan zijn omdat we redelijk lam waren op het 25jarig IKEA feest
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_24908753
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 20:51 schreef Adelante het volgende:
Ik heb een hele andere impressie in m'n hoofd van de binnenkant van IKEA Haarlem, maar goed dat kan zijn omdat we redelijk lam waren op het 25jarig IKEA feest

Ik heb van twee collega's uit Haarlem die in Breda opleiding kregen, begrepen dat het interieur er netjes uit komt te zien.

Trouwens vandaag eens uitgebreid op intranet rondgesurfd op de site van de nieuwe IKEA Groningen die in juli (?) heropent... DAT wordt apart!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_24908867
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 20:51 schreef Adelante het volgende:
Het is ook niet een impressie van de nieuwe binnenkant, het was de binnenkant toen Sony er nog de scepter zwaaide
pi_24909600
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 17:16 schreef nectarientje het volgende:
Mijn geheugen is nog wel eens wat zeverig aangelegd Maar nou denk ik ooit ergens gelezen te hebben dat de Klippan bij de opening in Haarlem 99,- kost ipv 199,-

Confirmation anyone?
Welke kleur is dat dan?

En de Alleby kast die in de aanbieding is op woonsdag, als ik die afmetingen zo lees lijkt het me eigenlijk maar een kleine kast? Of vergis ik me daarin? (Ik kan natuurlijk zelf ook een kijkje gaan nemen maar hier vragen is makkelijker )
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 00:32:42 #230
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_24912852
Ik kom definitief in die IKEA kalender , lachen man!
  vrijdag 4 februari 2005 @ 00:34:36 #231
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_24912887
Ik weet trouwens van een (afdelings)collega die in Haarlem cursus zwarte AOS borden schrijven gaf (:P) dat ze links en rechts van die ingang (zie je ook op de foto) gewoon nog niks hebben! Ze weten nog niet wat daar moet komen! Ze hebben gewoon ruimte teveel!
  zaterdag 5 februari 2005 @ 20:37:23 #232
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_24942515
Iedereen is geschrokken?

Morgen is IKEA geopent in Amsterdam, Duiven, Sliedrecht en Utrecht
  zaterdag 5 februari 2005 @ 20:47:52 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_24942675
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 17:16 schreef nectarientje het volgende:
Mijn geheugen is nog wel eens wat zeverig aangelegd Maar nou denk ik ooit ergens gelezen te hebben dat de Klippan bij de opening in Haarlem 99,- kost ipv 199,-

Confirmation anyone?
Dat had ik je verteld lieverd En dat stond *ergens* in het vorige topic geloof ik
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_24942787
Morgen ff naar Amsterdam toe om nieuwe bureaustoel te halen, mijn ouwe begeeft het bijna. We gaan voor de snille in het groen
pi_24943737
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 20:37 schreef WebForce het volgende:
Iedereen is geschrokken?

[afbeelding] Morgen is IKEA geopent in Amsterdam, Duiven, Sliedrecht en Utrecht
...en uiteraard NIET in Breda, Eindhoven en Heerlen!

carnaval
pi_24967364
De bureaustoel hebben en natuurlijk kwamen we met meer dingen thuis dan op het lijstje stond
Heb vooral weer fotolijstje in gekocht, die in die felle kleuren en spaarlampen gehaald.
Oh en dat kookboek voor kinderen, mijn dochter is er helemaal blij mee en woensdag hoef ik niet te koken
  maandag 7 februari 2005 @ 11:27:04 #237
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_24967976
Die dochter in je avatar?

Eet smakelijk...
pi_24977525
Iemand een wit MALM bed 140 of 160cm breed in de koopjeshoek zien staan?
pi_24977592
Nogmaals mijn vraag: Welke kleur heeft de Klippan bank die binnenkort in de aanbieding is? Is dat alleen de witte?

En misschien stom, maar ik ben nog nooit naar een Woonsdag geweest of naar een andere dag met zo'n grote aanbieding als de Klippan bank. Hoe pak je zoiets nou aan? Aangezien het enorm druk is en ik niet zou weten waar ik de artikelen zou kunnen vinden. En als alles al verkocht is, geven ze dan bonnen zodat je het later alsnog voor de aanbiedingsprijs kunt kopen? En hoe zit het met spullen die pas vanaf 12h ofzo in de aanbieding komen, hoe werkt dat?
pi_24980397
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:50 schreef imago het volgende:
Nogmaals mijn vraag: Welke kleur heeft de Klippan bank die binnenkort in de aanbieding is? Is dat alleen de witte?
Het gaat om de onbeklede Klippan, 'OLBO naturel' die in de aanbieding is van ¤199 voor ¤99. Je kunt deze in principe zo gebruiken, maar de stof is vrij ruw. Verstandiger is ook om er een hoes omheen te doen, die is in verschillende kleuren verkrijgbaar voor ¤50-¤60, en die zijn makkelijk schoon te houden door ze regelmatig in de wasmachine te wassen. En als je de kleur beu bent, dan wissel je gewoon van hoes en is het net of je een heel nieuwe bank hebt.
quote:
En misschien stom, maar ik ben nog nooit naar een Woonsdag geweest of naar een andere dag met zo'n grote aanbieding als de Klippan bank. Hoe pak je zoiets nou aan? Aangezien het enorm druk is en ik niet zou weten waar ik de artikelen zou kunnen vinden. En als alles al verkocht is, geven ze dan bonnen zodat je het later alsnog voor de aanbiedingsprijs kunt kopen? En hoe zit het met spullen die pas vanaf 12h ofzo in de aanbieding komen, hoe werkt dat?
Die Klippan is alléén op de openingsdag van Haarlem in de aanbieding, en dan ook alléén in de vestigingen Haarlem en Amsterdam. Ik weet nog van de opening in Breda, daar hadden we dezelfde aanbieding alleen dan gedurende de hele week, dat we geen moment zonder hebben gezeten. Er wordt echt wel rekening gehouden met veel geïnteresseerden.

Wat betreft de Woonsdag-aanbiedingen, daarvoor geldt echt OP=OP. Ben je te laat, dan heb je pech. Sommige artikelen verkopen minder snel dan andere op Woonsdag, van bijvoorbeeld het ALLEBY bed een poosje geleden hadden we in Breda iig tot sluitingstijd voldoende voorraad. Van de ladenkast van afgelopen Woonsdag was de voorraad er aan het begin van de middag helemaal doorheen. Je moet er dus echt vroeg bij zijn als je van de aanbiedingen gebruik wilt maken; reserveren is niet mogelijk.
Ben je echter te vroeg, bijvoorbeeld wil je de 17-uur-aanbieding voor de 17-uur-prijs al om 14:00 kopen: jammer de bammer, die prijs gaat echt pas vanaf dan gelden!
pi_24983534
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 00:14 schreef Allan24 het volgende:

Ben je echter te vroeg, bijvoorbeeld wil je de 17-uur-aanbieding voor de 17-uur-prijs al om 14:00 kopen: jammer de bammer, die prijs gaat echt pas vanaf dan gelden!
Maar ik kan de 17-uur-aanbieding dus wel al 3 uur vantevoren pakken, dan een tijd gaan staan treuzelen, en pas om 17 uur af gaan rekenen zeg maar? Of staan die dingen ook gewoon nog niet opgesteld voor 17 uur?
  dinsdag 8 februari 2005 @ 16:51:40 #242
3185 Adelante
To let it go now
pi_24989823
de 12- en 17-uur aanbiedingen op woonsdag staan er al vanaf 10 uur, maar er hangt een grote pricetag bij, dat de prijs bij de kassa pas geldt vanaf 12 dan wel 17 uur je kunt je kar dus al volladen direct bij binnenkomst (max 3 aanbiedingen p.p.) maar met afrekenen, moet je idd maar even wachten
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 8 februari 2005 @ 16:54:34 #243
3185 Adelante
To let it go now
pi_24989858

nieuw fenomeen in duitsland: kijkzondag i.p.v. koopzondag

ik kan me niet voorstellen dat mensen op zondag naar een woonwarenhuis gaan, maar dan puur en alleen om te kijken (en eten). als je wat leuks ziet, wil je dat toch meteen meenemen en als je wat wilt kopen, ga je toch inet op een kijkdag

vaag volkje, die duitsers
  dinsdag 8 februari 2005 @ 18:05:51 #244
3185 Adelante
To let it go now
pi_24990756
quote:
IKEA Haarlem opent op 24 februari

Eindelijk is het dan zover! De tweede IKEA in Noord-Holland opent haar deuren.

Donderdag 24 februari om 10 uur 's ochtends wordt IKEA Haarlem feestelijk geopend. Vier dagen lang is het één groot feest*.
Iedere dag zijn er vele speciale aanbiedingen, activiteiten voor jong en oud én leuke wedstrijden met mooie prijzen!

* IKEA Amsterdam feest mee!
quote:
Gelukskussens liggen in Haarlem gewoon op straat!

Op 19, 21 en 22 februari worden vanaf 10 uur meer dan 300 hoofdkussens verspreid door Haarlem. Aan elke sloop hangt een IKEA cadeaupas ter waarde van 15.- Heb je een gelukskussen gevonden? Kom dan tijdens de openingsdagen met de pas naar IKEA Haarlem en ga lekker shoppen!
quote:
OV-korting op de bezorgservice!

Als je met het openbaar vervoer naar de openingsdagen komt, bewaar dan je plaatsbewijs. Op vertoon van je bus- of treinkaartje krijg je, tijdens de openingsdagen, 50% korting op de IKEA bezorgservice.
quote:
op=op

Tijdens de openingsdagen zijn er natuurlijk speciale openingsaanbiedingen! Hou de openingskrant en deze website in de gaten voor de openingsaanbiedingen...
pi_24991426
Ik heb vandaag weer ff lekker geshopt Een nieuw bed, een boxspring met lieve Sultan pootjes met een matras erop en voor de rest een leuk nachtkastje

site kan niet verder klikken...
en natuurlijk dat tafeltje van 9 euro die iedereen heeft in het zwart En nog een bakje voor m'n bestek en
wat keukengerei voor 60 cent

en een kookwekker
pi_25004513
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 16:54 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]

nieuw fenomeen in duitsland: kijkzondag i.p.v. koopzondag

ik kan me niet voorstellen dat mensen op zondag naar een woonwarenhuis gaan, maar dan puur en alleen om te kijken (en eten). als je wat leuks ziet, wil je dat toch meteen meenemen en als je wat wilt kopen, ga je toch inet op een kijkdag

vaag volkje, die duitsers
Het grootste deel van de klanten op een zondag ziet het toch als een 'uitje' om te kijken. Dat ze vaak wat dingetjes erbij kopen is leuk maar het gemiddeld aankoopbedrag per bezoeker ligt op een zondag lager.

Daarbij mogen ze in Duitsland geen KOOP-zondagen hebben. Dat is werk en dat mag in de meeste deelstaten niet op zondag. Ze zijn daar gewoon meer gesteld op de vrije zondagen en halve werkdagen in het weekend. Eigenlijk ook raar dat een bedrijf met kantoorbanen op vrijdag om 17 uur ophoud terwijl de afdeling verkoop van detailhandel dan pas begint aan het verwerken van de piek en voor bestellingen, vragen etc. pas op maandag weer contact kan hebben met toeleveranciers.
Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
pi_25016288
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:27 schreef WebForce het volgende:
Die dochter in je avatar?

Eet smakelijk...
Das mijn zoon
Mijn dochter is inmiddels 10 en kan redelijk kokenals ik al het werk doe
Bureaustoel ben ik trouwens helemaal happy mee en heb inmiddels zoveel ideen op gedaan dat ik met een dikke portomonee naar de ikea wil.
pi_25017132
Zijn er nog leuke aanbiedingen of bezienswaardigheden of moet ik dan op woonsdag gaan
We gaan er morgen namelijk heen en ben wel benieuwd wat de "Ikea-toppers" zijn...
pi_25017194
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 20:54 schreef Anitra het volgende:
Morgen ff naar Amsterdam toe om nieuwe bureaustoel te halen, mijn ouwe begeeft het bijna. We gaan voor de snille in het groen
En, zit ie een beetje lekker?
Heb je er een fotootje van?
Ik denk dat ik morgen ook een nieuwe bureau/computerstoel ga kopen, hij moet alleen wel lekker zitten...
pi_25019756
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 01:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
En, zit ie een beetje lekker?
Heb je er een fotootje van?
Ik denk dat ik morgen ook een nieuwe bureau/computerstoel ga kopen, hij moet alleen wel lekker zitten...
Snille bureaustoel .
amokaapjeeh O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')