Mensen met zo'n instelling daar walg ik van!quote:Op zondag 19 december 2004 13:54 schreef fr0x het volgende:
hahahaha, ik heb zoveel negervrienden/vriendinnen, wat maakt huidskleur nou uit? het gaat toch om de persoon zelf, lekker belangrijk, dat iemand er zwart uit ziet? *gaap* jullie zijn slaapverwekkend..
fr0xz
Ga jij ze hier even lekker zwart makenquote:Op zondag 19 december 2004 13:54 schreef fr0x het volgende:
hahahaha, ik heb zoveel negervrienden/vriendinnen, wat maakt huidskleur nou uit? het gaat toch om de persoon zelf, lekker belangrijk, dat iemand er zwart uit ziet? *gaap* jullie zijn slaapverwekkend..
fr0xz
quote:Op zondag 19 december 2004 14:35 schreef onlogisch het volgende:
negers
zou alberto geen modje willen worden?
Wehehehehe.quote:Op zondag 19 december 2004 12:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Een van mijn beste vrienden heeft ook een neger, dus ik vind dat je gelijk hebt!
Net als de smurfen heyquote:Op zondag 19 december 2004 15:10 schreef cerror het volgende:
Moderators geven niet om ras of kleur...
Ze zijn allemaal blauw en houden van elkaar
Ja, alleen komen zij niet uit tante sjaan.... (hopelijk)quote:
Een neger als medemod? Moet er niet aan denken.quote:Op zondag 19 december 2004 12:11 schreef Godlike02 het volgende:
Travel
Daar hebben ze veel verstand van![]()
sterfquote:Op zondag 19 december 2004 13:54 schreef fr0x het volgende:
fr0xz
Een neger is al zwart joh!quote:Op zondag 19 december 2004 14:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ga jij ze hier even lekker zwart maken![]()
Goeie kick!quote:Op zondag 5 november 2006 13:12 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
tvp
oude topics kicken met een tvpquote:Op zondag 5 november 2006 13:12 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
tvp
Wheheh.quote:Op zondag 5 november 2006 13:19 schreef -skippybal- het volgende:
Negers kunnen alleen maar slotjes openbreken, niet zetten
En what about;quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |