vast welquote:

Hij heeft vast wel een kloon, net als bijna iedereen, maar ik zou niet weten wie hij is als kloonquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:08 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
vast wel
enig idee, wie het zou kunnen zijn dan?
ik niet, behalve 1, maar die gebruikt hij nu niet iig

Te lui?quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
veel te veel werk voor mij
ik heb ook een luie hond

quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij heeft vast wel een kloon, net als bijna iedereen, maar ik zou niet weten wie hij is als kloon![]()

geen flauw ideequote:Op zaterdag 18 december 2004 22:08 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
vast wel
enig idee, wie het zou kunnen zijn dan?
ik niet, behalve 1, maar die gebruikt hij nu niet iig

Wat is PES 4quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:10 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik ga even iemand vernederen online met PES4

gemakzucht om niet te vaak te hoeven f5-en of iemand anders t opentquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:10 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Te lui?
En die andere topics van jou dan.

ik ken iemand zonderquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Heeft bijna iedereen een kloon????

veel ONZ bezoekers wel, dat schijnt 'in' te zijn daarquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Heeft bijna iedereen een kloon????

ik kom niet veel in ONZ maar heb ze ookquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
veel ONZ bezoekers wel, dat schijnt 'in' te zijn daar

Ik ookquote:

met welk doel dan?quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:13 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik kom niet veel in ONZ maar heb ze ook

Ik heb er slechts éénquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:13 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik kom niet veel in ONZ maar heb ze ook

om iemand te plagen zonder dat die door heeft dat ik t ben bv.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |