quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet op wie ik moet stemmen
Dan wordt m,n stem maar als weggegooid beschouwt hoorquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:20 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik vermoed dat men wacht op het moment dat er twee of drie users zijn die qua punten zijn uitgelopen, zodat hun stemmen niet als weggegooid kunnen worden beschouwd.
De users mochten beslissenquote:
Nee hoor, Croup opent nog leuke topics, kan spellen, vervalt niet in continue slowchat en slijmt zich niet bij iedereen naar binnen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Croupouque op één vind ik erger...
En dus niet geschikt om mod te wordenquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:44 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nee hoor, Croup opent nog leuke topics, kan spellen, vervalt niet in continue slowchat en slijmt zich niet bij iedereen naar binnen.
Dat maak jij er van. Ik denk dat hij het prima zou doen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:45 schreef knowall het volgende:
[..]
En dus niet geschikt om mod te worden
Croupouque 25quote:
Je bent echt niet de enige.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Croupouque op één vind ik erger...
4 is altijd al mijn lievelingscijfer geweest.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Croupouque 25
HTT-Thalan 21
Tessje 19
Bupatih 17
Paarsepaashaas 10
Tiemie 6
Intxaurraga 5
Kreator 2
Verdikkeme ben ik weer de sarcasme-tags vergeten!quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:47 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dat maak jij er van. Ik denk dat hij het prima zou doen.
Mijn stem heb je!quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enige.
Ik heb echter hoop op nog veel stemmen voor Tessje, Bupatih en Paarse_Paashaas.
Misschien helpt het als ik zeg dat ik de "Post hier om 22:22 uur precies"-reeks een walgelijke kwijlreeks vind, iets waar ik hopelijk geen vrienden mee maak.
En [HOMO] moet ook weg.
En de GPD.
En die stomme Feedback-reeks.
En het TTT.
Ik weet niet wat het is maar ik heb zo'n idee dat hij helemaal geen goede mod zou zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:44 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nee hoor, Croup opent nog leuke topics, kan spellen, vervalt niet in continue slowchat en slijmt zich niet bij iedereen naar binnen.
Hmmmz,quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enige.
Ik heb echter hoop op nog veel stemmen voor Tessje, Bupatih en Paarse_Paashaas.
Misschien helpt het als ik zeg dat ik de "Post hier om 22:22 uur precies"-reeks een walgelijke kwijlreeks vind, iets waar ik hopelijk geen vrienden mee maak.
En [HOMO] moet ook weg.
En de GPD.
En die stomme Feedback-reeks.
En het TTT.
Kun je er even bij grommen, misschien dat ik toch op je stem.quote:
Hij heeft juist anti gesolliciteerd!quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:55 schreef NiNi het volgende:
Zit niet te mekkeren Croup. Je hebt natuurlijk niet voor niets gesolliciteerd.
Hij zei, de reeksen moeten doodquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:58 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Kun je er even bij grommen, misschien dat ik toch op je stem.
Ja, wat vind je van de bifi-reeks Croupouque?quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmmmz,
ga eens door?
Nu wordt het eindelijk interessant!
Die hele bifi-reeks interesseert mij geen hol en heeft dat ook nooit gedaan.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:59 schreef knowall het volgende:
[..]
Ja, wat vind je van de bifi-reeks Croupouque?
Ik vind dat een goed teken. Als je al begint te blozen terwijl je een baggertopic opent, dan vind ik dat een teken dat je wéét dat je fout bezig bent. En dat is een goed begin.quote:Wat vind je ervan dat mensen met een rode kleur baggertopics openen?
Schandalig natuurlijk, mensen die lol hebben op een forum mogen niet getolereerd worden.quote:Wat vind je ervan dat er nog steeds bifi-achtige-topics geopend worden?
Ik maak me meer zorgen over het lot van het Tibetaanse volk.quote:Wat vind je ervan dat er nog steeds beren in Rusland op gruwelijke wijze mishandeld worden?
Minder C :[, je begon goedquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Die hele bifi-reeks interesseert mij geen hol en heeft dat ook nooit gedaan.
[..]
Ik vind dat een goed teken. Als je al begint te blozen terwijl je een baggertopic opent, dan vind ik dat een teken dat je wéét dat je fout bezig bent. En dat is een goed begin.
[..]
Schandalig natuurlijk, mensen die lol hebben op een forum mogen niet getolereerd worden.
[..]
Ik maak me meer zorgen over het lot van het Tibetaanse volk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |