Vind je? Ik vind het nogal deprimerend dat een iq-frusti als Tesje zoveel stemmen krijgt, terwijl ze amper capabel is om te beseffen dat het lichtknopje samenhangt met het aan en uitgaan vd lamp.quote:Op maandag 20 december 2004 00:40 schreef Dirkh het volgende:
Wat is er mis met ronselen? Dat hoort erbij.
Met eer verliezen is hetzelfde als gewoon keihard met je neus op de feiten gedrukt worden.quote:Op maandag 20 december 2004 09:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het nogal deprimerend dat een iq-frusti als Tesje zoveel stemmen krijgt, terwijl ze amper capabel is om te beseffen dat het lichtknopje samenhangt met het aan en uitgaan vd lamp.
Bovendien krijg je dan nogal een scheve stemming. Ik kan nu ook wel een zooitje stemmen krijgen als ik in een paar topics en forums ga vermelden dat ik zo zielig ben met m'n handjevol stemmen, maar dat doe ik niet, want de stemmen die ik nu heb, zijn tenminste bewust gemaakt.
Dus, dan verlies ik liever met eer, dan dat ik half fok ben afgegaan omdat ik zelf eigenlijk te weinig maatjes zou hebben.
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 20 december 2004 09:52 schreef Dirkh het volgende:
Je hebt gewoon geen aanhang. Op die paar na dan.
Ergens in het stemtopic.quote:Op maandag 20 december 2004 10:05 schreef Posdnous het volgende:
Ik zal wel een blinde nerd zijn, maar is de tussenstand ook ergens te zien?.
Niet die van Heatwave.quote:Op maandag 20 december 2004 10:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zal het zijn..
En tja, je mag er inderdaad trots op zijn dat je met Heatwave neukt, want dat verhoogt je aanzien.
stel nou eens hč, dat jij aan deze verkiezing mee zou doen, ipv dat je op een iets andere manier de crew binnengerold was.... hoe zou jij deze fraude gevoelige verkiezing dan zien?quote:Op maandag 20 december 2004 09:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met eer verliezen is hetzelfde als gewoon keihard met je neus op de feiten gedrukt worden.
Je hebt gewoon geen aanhang. Op die paar na dan.
Ronselen onder de onz users is al vanaf de eerste dag aan de gang, en zo hoort het ook.
De gasten die op Tessje hebben gestemd krijgen er vast en zeker iets voor terug. Ik wil overigens niet weten wat, al kan ik het wel raden. En dat is natuurlijk een middel wat jij niet kan inzetten. Hoewel..... je kan het wel, maar daar win je geen zieltjes mee.
Dat was je toch altijd al?quote:Op maandag 20 december 2004 10:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
godverdomme, ik ben spontaan een verzuurde oldbie geworden
Ik zou campagne voeren en fel ook.quote:Op maandag 20 december 2004 10:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
stel nou eens hč, dat jij aan deze verkiezing mee zou doen, ipv dat je op een iets andere manier de crew binnengerold was.... hoe zou jij deze fraude gevoelige verkiezing dan zien?
Als dat zo is dan krijgt onzin de moderator die het verdient.quote:Op maandag 20 december 2004 09:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het nogal deprimerend dat een iq-frusti als Tesje zoveel stemmen krijgt, terwijl ze amper capabel is om te beseffen dat het lichtknopje samenhangt met het aan en uitgaan vd lamp.
Je gaat er zo hard op in, dat ik me bijna begin af te vragen of je niet gewoon heel gefrustreerd bent omdat je achterligt op een in jouw ogen totale kutnewbie.quote:Op maandag 20 december 2004 11:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
en dan?
de meeste posters in t stem topic hebben waarschijnlijk dit hele discussie topic totaal genegeerd, ff naar t lijstje kandidaten gekeken, en diegene gekozen die "wel leuke topics opent" want dat is blijk baar een erg belangrijk iets als mod, alhoewel ik me geen leuk topic van jou of knut kan herinneren...
Hmmm. Als mijn zintuigen me niet in de steek laten op dit voor mij nog vroege tijdstip dan proef ik hier toch enige vorm van frustratie; frustratie waarvan ik het vreemde voorgevoel heb dat ik me om de één of andere reden aangesproken zou moeten voelen. Hmmm.quote:Op maandag 20 december 2004 11:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
en dan?
de meeste posters in t stem topic hebben waarschijnlijk dit hele discussie topic totaal genegeerd, ff naar t lijstje kandidaten gekeken, en diegene gekozen die "wel leuke topics opent" want dat is blijk baar een erg belangrijk iets als mod, alhoewel ik me geen leuk topic van jou of knut kan herinneren...
quote:Op maandag 20 december 2004 11:41 schreef Isabeau het volgende:
Of ze hebben gezien dat je best een enorme zeurkous kan zijn, PP (tenminste tot die conclusie kom ik als ik dit allemaal doorlees, dus zo'n aanbeveling is dit doorlezen nou ook weer niet voor je).
Ik zie het liefste zo min mogelijk stickytopics.quote:Op maandag 20 december 2004 11:42 schreef Dagonet het volgende:
Wat is eigenlijk de visie van de kandidaat-mods op de stickietopics, zien zij punten die, in goed overleg met de reeds zittende mods enz yadayadayada, zij gewijzigd zouden willen zien?
Met dat gequote:Op maandag 20 december 2004 00:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat is er mis met ronselen? Dat hoort erbij.
Als iemand zich laat ronselen, is dat zijn/haar beslissing.
Niks mis mee hoor, dat hoort er gewoon bij. Je hebt gewoon een goede campagne leider.
Goed argument,ik ga als buitenstaander op jou stemmen nuquote:Op maandag 20 december 2004 11:45 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Met dat geonsel wordt de mod wel gekozen door volledige buitenstaanders met anderhalve post. Users die hun hele MSN lijst naar Fok lokken, winnen het dus van users die hun stemmen van geroutineerde users krijgen. Maakt allemaal niks uit, maar wel vreemd dat mods dit stimuleren.
Allemaal weg wat mij betreft. Alsof ook maar een user hier die topics heeft gelezen voor ie een post plaatstequote:Op maandag 20 december 2004 11:42 schreef Dagonet het volgende:
Wat is eigenlijk de visie van de kandidaat-mods op de stickietopics, zien zij punten die, in goed overleg met de reeds zittende mods enz yadayadayada, zij gewijzigd zouden willen zien?
Met "dinges" snappen ze het ook wel.quote:Op maandag 20 december 2004 11:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Goed argument,ik ga als buitenstaander op jou stemmen nu![]()
Als ik je naam ingetikt krijg that is.
Als je nu nog even "Hun moeten hun aanpassen aan ons en wij niet aan hun" zegt, dan gok ik 35.quote:Op maandag 20 december 2004 11:47 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Allemaal weg wat mij betreft. Alsof ook maar een user hier die topics heeft gelezen voor ie een post plaatste
Maurice, op hoeveel zetels sta ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |