abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 december 2004 @ 16:40:26 #126
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_24202680
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 08:50 schreef Bot13 het volgende:
jezus...

Laat maar zitten ook hoor, men kan hier nieteens normaal op reageren !!
Wat proberen jullie (en vooral SEX) hier nou mee te bereiken?

Nou bedankt....
Dude, jij begon dit topic met de intentie een discussie voort te zetten op je huidige situatie.

Ik probeer met mijn reactie te bereiken dat jij gaat nadenken over wat je beter kunt gaan doen.

You're welcome baby.

[ Bericht 0% gewijzigd door SEX op 25-12-2004 18:24:35 ]
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_24202800
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 16:40 schreef SEX het volgende:

Your You're welcome baby.
pi_24202905
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 16:40 schreef SEX het volgende:

[..]

Dude, jij begon dit topic met de intentie een discussie voort te zetten op je huidige situatie.

Ik probeer met mijn reactie te bereiken dat jij gaat nadenken over wat je beter kunt gaan doen.

Your welcome baby.
Ik denk dat ik blij ben met eigenlijk alles wat iedereen zegt, maar niet met jou.
Dus je kan wel door blijven gaan, maar jou verhaaltje maakt toch niks uit

Het begon aardig dat je je mening durfte te geven, ookal was die beetje onaardig, maar ik heb al meerdere malen duidelijk gemaakt dat het helaas niet helpt wat je zegt

En neem een cursus engels
  zaterdag 25 december 2004 @ 18:30:29 #129
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_24204075
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 16:58 schreef Bot13 het volgende:

Ik denk dat ik blij ben met eigenlijk alles wat iedereen zegt, maar niet met jou.
Dus je kan wel door blijven gaan, maar jou verhaaltje maakt toch niks uit

Het begon aardig dat je je mening durfte te geven, ookal was die beetje onaardig, maar ik heb al meerdere malen duidelijk gemaakt dat het helaas niet helpt wat je zegt

En neem een cursus engels
Ach ja, doe wat je moet doen. Het interesseert me om eerlijk te zijn ook niets.
Dat je een domme sukkel bent heb je nu al meerdere keren achter elkaar laten
zien dus verbaast het me ook niets dat je niet tot besef van je daden kunt komen.

Dit is trouwens ook de reden dat die girl je niet ziet zitten, je bent een softe hond
die geen eens kritiek kan ontvangen. Daar zit geen enkele girl op te wachten hoor.

Adios.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_24204761
Allereerst wil ik even zeggen dat dit de laatste post is tegen jou. Ik wil namelijk geen grote discussie opstarten, en ik heb eerder in dit topic al afgesproken dat ik geen aggresieve ondertoon meer zal leggen in mijn berichten.

Toch wil ik je nogmaals even erop wijzen, dat je me niet goed begrijpt, dus je kunt me zo ook niet goed helpen, ik zal hieronder even aanvinken op welke punten je (helaas) een inschatfout maakt, zodat misschien andere posters in dit topic beter begrijpen waarom je mij niet kunt helpen.
quote:
Op zaterdag 25 december 2004
18:30
schreef SEX het volgende:

[..]

Ach ja, doe wat je moet doen. Het interesseert me om eerlijk te zijn ook niets.
Da's helaas al fout. Als het je niks interreseert, had je nooit in dit topic geschreven, en al helemaal niet met mij in discussie gegaan.
quote:
Dat je een domme sukkel bent heb je nu al meerdere keren achter elkaar laten
zien dus verbaast het me ook niets dat je niet tot besef van je daden kunt komen.
Je begint me hier uit te schelden, en da's alleen maar een teken van onmacht. Ik hoef dat jou denk ik niet te vertellen, maar de volwassenheid wat je eerst bleek te hebben, verwijnt in een keer, door dit soort hersenlose geblaat.
quote:
Dit is trouwens ook de reden dat die girl je niet ziet zitten, je bent een softe hond
die geen eens kritiek kan ontvangen. Daar zit geen enkele girl op te wachten hoor.
Helaas mispoes! De grootste fout die je tot nu toe maakt.'Die girl' vind mij helemaal geweldig, en ik haar ook. Helaas vind ze het nu (nog?) niet nodig om een echte relatie met mij aan te gaan. Ze heeft me duidelijk gemaakt dat ze mij liever ziet als een goede vriend, en zelfs dolgraag met me naar de bios wil gaan, alleen dan als goede vrienden. Ik heb gisteren de tijd van me leven gehad toen ik bij haar thuis was, we hebben erg veel lol gehad.
quote:
Adios.
Tot ziens.
pi_24204774
gezellig hier
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_24204836
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 19:27 schreef DarkElf het volgende:
gezellig hier
* Bot13 rent naar DarkElf en knuffelt haar helemaal dood

'K houdt nogsteeds wel van jullie hoor!!! En dit topic gaat lekker niet dicht, want ik heb jullie allemaal net zo hard nodig nu
pi_24204960
Hey, is ze nou al op ziekenbezoek geweest?
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  zaterdag 25 december 2004 @ 21:40:48 #134
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_24206629
quote:
ik heb al eens een jaar in een depressie gezeten door dit soort dingen ok?
quote:
Een eeuwigheid geleden schreef iemand het volgende:
Als ik jou was dan zou ik maar eens wat positiever gaan denken anders wordt het een heeel heeel lang leven
Dit zou ik eens opvolgen, en ook zou ik wat meer op m'n eigen benen gaan staan... je zelf loslaten, en je gedachten lekker laten gaan. Als je je kut voelt, laten zien dat je je kut voelt.... als je happy bent, show it!
quote:
wil je die girl neuken? wil je van die girl houden?
So true, leef een beetje gemakkelijker, iets meer easy-going, als het niks wordt met die meid.... dan niet. Je bent nog jong, en je kan echt nog niet van Clairtje houden. Het zou me ook niks verbazen als het binnen een maand hebt gehad met Claire dus wees een beetje relaxter t.o.v. de hele situatie.
Ik bedoel dat je niet de rest van je leven aan Claire bent gebonden, en dat je eens wat gemakkelijker moet omgaan met Claire!
quote:
Als jij als "player" een mannetje van 14 de grond in stampt omdat hij zijn zaakjes niet kan regelen
Hij stampt hem de grond niet in, hij zet hem met beide benen op de harde grond, het is misschien hard, maar lees de softere versie hier boven maar! (ik kan me zelfs ik SEX inleven )

En niet te vergeten wat BrightEyes zegt.
----
quote:
Ik heb haar niet veel te bieden, we zijn nu goede vrienden, maar ze gaat hetzelfde studeren als ik, dus ik moet nog wel een tijdje met haar.

Jongen, als je echt 14 bent, kan je dat geen reet interesseren, heb je zelfs je studiekeuze nog niet bepaald, zij ook niet.... heb je net bepaald welke middelbare school je hebt gekozen
Bevestigd mijn vooroordeel over de leeftijd van de TS maar weer eens
quote:
"Ben ik te min, ben ik te min omdat je pa een grotere kar rijdt. Dan de mijne"
De TS is 14, het nummer uit '66 (oid). Ik ken omdat mijn pappie nogal graag meezingt, maar ik denk niet dat de TS zó oud is
quote:
Helaas vind ze het nu (nog?) niet nodig om een echte relatie met mij aan te gaan.
Tenminste iemand met gezond verstand
Kwestie van tijd, als ze je echt leuk vindt, en dat heb je ook een maandlang je echt verkering; laat wel ff weten hoe het gaat met Claire en jou

Zo, dat was wel zo'n beetje mijn gehele reactie.... of:
- Je doet wat relaxter, en je gaat wat makkelijker met het leven om, je geniet van de mooie dingen des levens, en probeert de negatieve dingen te laten vallen, of....
- Je vertelt je echt leeftijd hier

En:
SEX, kan jij mij ff uitleggen wat de TS allemaal fout heeft gedaan, want door de posts heen is het mij nog niet helemaal duidelijk geworden wat jij nou wel/anders had gedaan. Gewoon in 1 post, waarom jij het niet helemaal eens bent met de aanpak van de TS, en hoe het wel moet
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
pi_24207023
@ hollander76,
quote:
So true, leef een beetje gemakkelijker, iets meer easy-going, als het niks wordt met die meid.... dan niet. Je bent nog jong, en je kan echt nog niet van Clairtje houden. Het zou me ook niks verbazen als het binnen een maand hebt gehad met Claire dus wees een beetje relaxter t.o.v. de hele situatie.
Ik bedoel dat je niet de rest van je leven aan Claire bent gebonden, en dat je eens wat gemakkelijker moet omgaan met Claire!
Ik was 15 toen ik met een jongen kreeg.
En die jongen is nog steeds mijn vriend en we zijn nu 2 jaar verder.
En ik ben hem nog lang niet zat.
Dus het kán wel.
  zaterdag 25 december 2004 @ 22:08:47 #136
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_24207081
Het kan, maar er zijn ook zat relaties die stranden om de 4 weken.... ik zie sommige meiden die iedere maand een cyclus van msn-namen hebben, eerst een superlieve gozer, daarna een kutmsnnaam, daarna een 'IK-BEN-ALLEEN-EN-WIL-AANDACHT'-msn naam, en dan komt de naam van een of andere superlieve gozer weer drijven
En die meiden zijn idd 14, en vraag niet hoe ik eraan kom in m'n msnlijst. En blokken doe ik ze ook niet, daar zijn ze te leuk voor
pi_24207086
Nou nou...

Ik lees steeds meer reacties dat ik nog te jong ben voor een relatie, dat ik nog niet van haar kan houden en meer van dat soort dingen.

Natuurlijk zal dit iets anders liggen als bij mensen die een stuk ouder zijn, maar het is altijd fijn om gezelligheid op te zoeken bij iemand, dat geeft je een gevoel van veiligheid.

Wil je echter verdergaan met die gene, en aan iedereen openbaar maken dat ze niet raar moeten opkijken als je ff wat knus doet samen, is dat zegmaar de betekenis van een 'relatie' tussen 10 - 16 jarige ongeveer (denk ik, ik ben ook geen psycholoog).

Bij mensen die een stukje ouder zijn dan dat, zullen andere dingen grotere rollen gaan spelen, denken over samenwonen oid, kinderen weetikhet... En natuurlijk de gedachte dat je de rest van je leven met diegene wil blijven, en bereidt bent te gaan trouwen met diegene.

Nu zijn dat dus 2 verschillende 'relaties', dat bij 2 verschillende leeftijdscategorieen past. Reken mij dus niet af op het 2e, want daar ben ik nog niet aan toe.

Maar wel goed dat jullie blijven posten

//offtopic: Was vandaag beetje ziekjes zoals jullie weten, gaat weer wat beter nu, geen koorts meer

//edit: Ze is totaal geen breezer-achtig iemand, even dat jullie een beeld kunnen vormen. Gewoon lief aardig, en niet met van die hoerenkleding en 3 meter make-up...
pi_24207110
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:08 schreef hollander76 het volgende:
Het kan, maar er zijn ook zat relaties die stranden om de 4 weken.... ik zie sommige meiden die iedere maand een cyclus van msn-namen hebben, eerst een superlieve gozer, daarna een kutmsnnaam, daarna een 'IK-BEN-ALLEEN-EN-WIL-AANDACHT'-msn naam, en dan komt de naam van een of andere superlieve gozer weer drijven
En die meiden zijn idd 14, en vraag niet hoe ik eraan kom in m'n msnlijst. En blokken doe ik ze ook niet, daar zijn ze te leuk voor
Dat zijn dus de breezers
Mijn vriendinnen hebben ook niet om de 4 weken een vriendje .
Er bestaan dus ook nog gewone tieners .
  zaterdag 25 december 2004 @ 22:13:43 #139
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_24207172
Wow, die moet ik nog ontmoeten.... er zitten in 6 VWO bij mij 10 leuke meiden, de rest is hopeloos kak, of lekker ordi..... tja, dan houdt het snel op
pi_24207239
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:13 schreef hollander76 het volgende:
Wow, die moet ik nog ontmoeten.... er zitten in 6 VWO bij mij 10 leuke meiden, de rest is hopeloos kak, of lekker ordi..... tja, dan houdt het snel op
That explains
  zaterdag 25 december 2004 @ 22:21:04 #141
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_24207326
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 21:40 schreef hollander76 het volgende:
[..]

Hij stampt hem de grond niet in, hij zet hem met beide benen op de harde grond, het is misschien hard, maar lees de softere versie hier boven maar! (ik kan me zelfs ik SEX inleven )
Laat ik het netjes zeggen: ik denk te weten vanuit welke hoek SEX zijn posts heeft gemaakt, nl.: probeer nou eens niet zo hard 'leuk' te zijn voor haar en de grond te kussen waarop zij loopt, maar wees nou eens een vent en doe je eigen ding. Toughen up, kid. Beetje lastig om een hele manier van denken in 1 zin te vangen, maar ik denk dat dit een aardige poging is.
Mocht dit zo zijn, dan ben ik het met hem eens. Waar ik het niet mee eens was is de manier waarop dit werd gebracht tegenover TS, want een paar botte opmerkingen zonder dat je het bijbehorende referentiekader hebt bevatten nagenoeg geen bruikbare informatie. Het enige wat overblijft is de lompe indruk van zijn posts.
quote:
Jongen, als je echt 14 bent, kan je dat geen reet interesseren, heb je zelfs je studiekeuze nog niet bepaald, zij ook niet.... heb je net bepaald welke middelbare school je hebt gekozen
Ik weet nog wel dat ik rond die leeftijd ook van een aantal dingen dacht dat ze belangrijk waren om 'de klik' mogelijk te maken, terwijl bleek dat de echte prioriteiten heel ergens anders lagen. Dus wat dat betreft vind ik dit niet vreemd.
quote:
Zo, dat was wel zo'n beetje mijn gehele reactie.... of:
- Je doet wat relaxter, en je gaat wat makkelijker met het leven om, je geniet van de mooie dingen des levens, en probeert de negatieve dingen te laten vallen, of....
- Je vertelt je echt leeftijd hier
Wat weet jij dat ik niet weet?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_24208354
quote:
probeer nou eens niet zo hard 'leuk' te zijn voor haar en de grond te kussen waarop zij loopt, maar wees nou eens een vent en doe je eigen ding. Toughen up, kid. Beetje lastig om een hele manier van denken in 1 zin te vangen, maar ik denk dat dit een aardige poging is.
Mee eens. Zij is geen heilige ofzo en het geld moet je juist als een toegevoegde waarde zien .

En verder...wat moet ik erover zeggen? Toen ik ongeveer zo oud was als jij, was ik ook heel erg verliefd op een meisje. Uiteindelijk na een hoop gesteggel en geregel van haar vriendinnetjes is het toen 'iets' geworden. We gingen naar de bioscoop...ze was zo verlegen dat ze me niet eens aan durfde te kijken. De hele farce heeft bij elkaar toch nog drie maanden geduurd. Uiteindelijk zijn we niet verder gekomen dan een paar zoentjes, mede ook doordat ik een grote broekeschijterd was. Dus maak je in godesnaam niet druk, neem nu maar van mij aan dat het beste allemaal nog moet komen .
  zondag 26 december 2004 @ 00:17:36 #143
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_24210063
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:09 schreef Bot13 het volgende:
Nou nou...

Ik lees steeds meer reacties dat ik nog te jong ben voor een relatie, dat ik nog niet van haar kan houden en meer van dat soort dingen.
Ik heb het nu al weer een weekje of iets van de zijlijn gevolgd, maar ik denk dat wat men je probeerd duidelijk te maken is dat je iets teveel met haar bezig bent. Je bent verliefd, geweldig, leuk, neemt natuurlijk tijd in beslag, maar het lijk op dit moment al jouw tijd in beslag te nemen. Jongeren van 14 jaar die al over houden van beginnen, hebben duidelijk een verkeerd beeld van houden van.
quote:
Natuurlijk zal dit iets anders liggen als bij mensen die een stuk ouder zijn, maar het is altijd fijn om gezelligheid op te zoeken bij iemand, dat geeft je een gevoel van veiligheid.
Gelukkig heb je dat zelf ook door
quote:
Wil je echter verdergaan met die gene, en aan iedereen openbaar maken dat ze niet raar moeten opkijken als je ff wat knus doet samen, is dat zegmaar de betekenis van een 'relatie' tussen 10 - 16 jarige ongeveer (denk ik, ik ben ook geen psycholoog).
Je wilt gewoon iets met haar, welke naam je daaraan geeft mag je helemaal zelf weten, maar voor andere mensen kan het wat zwaar overkomen als je nu begint over relaties. Ook omdat je ergens meldde dat jullie dezelfde studie gingen doen. Ik vind het zelf ook erg vroeg als je nu al weet wat je wilt studeren. Ik wist het ook wel toen ik 14 was, maar ik ben nu al wel 4 keer van studierichting veranderd. Dus er nu al vanuit gaan dat jullie nog jaren met elkaar gaan doorbrengen is iets voorbarig, ook omdat je veel studies op veel verschillende plaatsen kan doen en jullie allebij nog een jaartje of 4/5 hebben om van mening te veranderen.
quote:
Bij mensen die een stukje ouder zijn dan dat, zullen andere dingen grotere rollen gaan spelen, denken over samenwonen oid, kinderen weetikhet... En natuurlijk de gedachte dat je de rest van je leven met diegene wil blijven, en bereidt bent te gaan trouwen met diegene.
De gedachte dat een relatie 'voor altijd' is zit er vaak in bij een verliefd persoon. Zeker als je nog wat onervaren bent zit je al snel hoog in de wolken. Ideen voor verjaardagscadeautjes over 9 maanden voor je vriendin die je 2 weken hebt, dat soort dingen. Lekker blijven dromen, is niets mis mee, maar bedenk wel, hoe hoger je in de wolken zit, hoe harder je valt.

Ik denk dat iedereen hier je probeert te waarschuwen, in de loop der jaren leer je (voornamelijk door eigen ervaring) hoe het niet moet, en als je dan iemand anders fouten ziet maken die je zelf ook pijnlijk gemaakt hebt, probeer je die persoon daarop te wijzen. Sommige doen dat iets minder subtiel dan andere. Hoe de situatie nu is, is niet meer in te schatten. Toch denk ik dat ze wel wat voor je voelt, maar i'm a sucker for happy endings
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  zondag 26 december 2004 @ 02:36:37 #144
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_24212686
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 21:40 schreef hollander76 het volgende:
SEX, kan jij mij ff uitleggen wat de TS allemaal fout heeft gedaan, want door de posts heen is het mij nog niet helemaal duidelijk geworden wat jij nou wel/anders had gedaan. Gewoon in 1 post, waarom jij het niet helemaal eens bent met de aanpak van de TS, en hoe het wel moet
Sure, ik zal het voor je opsommen :

1. De girl in kwestie liet de T.S. eerst duidelijk kenbaar maken dat ze geďnteresseerd was,
maar de TS wist wat niet wat hij hier mee aanmoest. Hij wist het dus niet helemaal zeker.

De fout hier is dat de T.S. te lang heeft gewacht met het laten zien dat ook hij interesse heeft.
Hierdoor kreeg de girl in kwestie het idee dat ze niet veel aan hem heeft behalve vriendschap.

Als ik hem was had ik het duidelijk kenbaar gemaakt, die girl geregeld en elke dag geneukt.

2. Het 'vriendengroepje' van de T.S. bestaat duidelijk uit onvolwassen (erg logisch natuurlijk)
jongetjes die niet weten hoe ze zichzelf een houding moeten geven in het bijzijn van een girl.
Om deze reden uiten zij zich doormiddel van zogenaamde stoere opmerkingen (pesterijen)

De fout hier is dat de T.S. zijn 'vriendengroepje' moet kunnen los koppelen van zijn 'girlfriend'
aangezien je een lady er echt geen plezier mee doet om haar 'geforceerd' om te laten gaan
met een paar onvolwassen boys die helemaal geen geduld hebben voor de girl in kwestie.

Ik zelf had ik alleen met Claire afgesproken op momenten dat ik alleen met haar kon zijn.

3 T.S. wil graag tips en adviezen ontvangen, en heeft daarvoor speciaal dit topic gestart
omdat hij van mening is dat zijn situatie nogal privé is voor zijn omgeving. De werkelijke
reden is echter dat hij bang is voor de kinderachtige reacties van zijn vrienden als hij dit
ter sprake zal gaan brengen. T.S. wil vervolgens alleen maar positieve reacties ontvangen.

De fout hier is dat de T.S. weinig zelfkritiek heeft en daardoor ook geen kritiek op zijn handelen
kan ontvangen. In de plaats dat hij naar zijn fouten kijkt en deze eventueel aanpast of zorgt dat
zijn fouten geen belemmering zullen vormen voor het maken van zijn moves gaat hij frontaal
en ongenuanceerd in de aanval op de wijze lessen die ik hem verschaf. Sodemieter dan op.

Persoonlijk had ik goed gelezen wat er werd geschreven en daaruit dan de conclusie trekken
dat ik de verkeere moves had gemaakt en de consequenties met mij zal moeten meedragen.

D I S C L A I M E R

Hoe het trouwens moet of niet moet is niet aan mij, ik had het alleen heel anders gedaan.
De moves die ik maak zijn gebaseerd op mijn levenservaring en kijk op het leven en hoeven
dus geen betrekking te hebben op de levensstijl van anderen. Iedereen maakt zijn eigen keuzes.

[ Bericht 0% gewijzigd door SEX op 26-12-2004 13:06:08 ]
  zondag 26 december 2004 @ 10:19:18 #145
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_24214444
quote:
Dit bedoelde ik dus, je denkt al aan studiekeuzes, geld, wat je haar te bieden hebt terwijl dit zulke grootse overbodige dingen zijn, waar je je niet druk om moet maken, take it easy, er zijn 3 miljard vrouwen op deze aardkloot, niet alleen Claire.....

@SEX : bedankt, dan is dat ook weer duidelijk
pi_24215074
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:13 schreef hollander76 het volgende:
Kak kan ook best lekker zijn, daar moet je gewoon even doorheen gaan die mokkels zijn eigenlijk best onzeker en krijgen niet zoveel aandacht, dus als je niks kan krijgen pak een kakker!
pi_24215092
quote:
Op zondag 26 december 2004 10:19 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Dit bedoelde ik dus, je denkt al aan studiekeuzes, geld, wat je haar te bieden hebt terwijl dit zulke grootse overbodige dingen zijn, waar je je niet druk om moet maken, take it easy, er zijn 3 miljard vrouwen op deze aardkloot, niet alleen Claire.....

@SEX : bedankt, dan is dat ook weer duidelijk

Lees die quote nog eens goed door. Ik had het over de doelgroep boven de gemiddelde (wat zal het zijn) 15/16 jaar.

De doelgroep waar ik dus niet in geplaatst wil worden En wat doe jij
  zondag 26 december 2004 @ 11:49:50 #148
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_24215143
quote:
Op zondag 26 december 2004 11:44 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Lees die quote nog eens goed door. Ik had het over de doelgroep boven de gemiddelde (wat zal het zijn) 15/16 jaar.

De doelgroep waar ik dus niet in geplaatst wil worden En wat doe jij

Blijkbaar wil je het niet snappen, de punten die ik opnoem passen nog beter in categorie twee, dan in 1. In 1 moet je gewoon een leuke tijd hebben met Claire, in 2 moet je een beetje serieus gaan worden.
En wat staan daar voor walgelijke punten, 'studiekeuze' wat kan jou dat nou interesseren, als je haar leuk vindt ga je der voor, en ga je niet mierenneuken over je toekomst.
Ik bedoel dat jij jezelf in cat. 2 plaatst terwijl je daar niet thuis hoort!

pi_24215246
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:09 schreef Bot13 het volgende:
Nou nou...

Nu zijn dat dus 2 verschillende 'relaties', dat bij 2 verschillende leeftijdscategorieen past. Reken mij dus niet af op het 2e, want daar ben ik nog niet aan toe.

Maar wel goed dat jullie blijven posten

//offtopic: Was vandaag beetje ziekjes zoals jullie weten, gaat weer wat beter nu, geen koorts meer

//edit: Ze is totaal geen breezer-achtig iemand, even dat jullie een beeld kunnen vormen. Gewoon lief aardig, en niet met van die hoerenkleding en 3 meter make-up...
Dude ,...welkom in de echte wereld en specifiek op FOK!
In de echte wereld is er maar een klein percentage dat echt geintresseerd is in jou zieleroerselen.
De rest baggert maar een beetje en plaatst af en toe een kut opmerking.
Als je je hele ziel en zaligheid op het forum gooit zitten er altijd een paar bij die niet geheel kies zullen reageren.
Ik zou zeggen wen er aan of doe dat gewoon niet meer....
Ik ben zelf ouder van een puber van 15 ..en zelf ook een jaar lang bijna 15 geweest dus ik weet wel een beetje hoe je je voelt...
Luister naar je eigen gevoel .... als bijna 15 jarige ben je inderdaad nog een beetje te jong voor een echte relatie en houden van en zo.... puppy love daarintegen kan ook heel fijn zijn....
Kun je niet omgaan met de rijkdom van haar pappie, zorg dan gewoon dat je daar niet een punt van maakt.
Doe gewoon wat je altijd doet..als je een date hebt betaal voor haar of op z'n dutch...
Voor de rest kun je alleen maar blij zijn voor haar dat ze het goed heeft...
Jaloezie is nergens voor nodig.... rijke meiden zul je nog wel vaker tegen komen....
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_24460490
Tip, om een date uit je MSN conversatie te halen:

Hoi, alles goed?
Nog wat leuks gedaan?
(ongeacht ja of nee)
Wil je nog wat leuks doen?

En dan kun je het zelf wel af denk ik
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')