Dude, jij begon dit topic met de intentie een discussie voort te zetten op je huidige situatie.quote:Op zaterdag 25 december 2004 08:50 schreef Bot13 het volgende:
jezus...
Laat maar zitten ook hoor, men kan hier nieteens normaal op reageren !!
Wat proberen jullie (en vooral SEX) hier nou mee te bereiken?
Nou bedankt....
Ik denk dat ik blij ben met eigenlijk alles wat iedereen zegt, maar niet met jou.quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:40 schreef SEX het volgende:
[..]
Dude, jij begon dit topic met de intentie een discussie voort te zetten op je huidige situatie.
Ik probeer met mijn reactie te bereiken dat jij gaat nadenken over wat je beter kunt gaan doen.
Your welcome baby.
Ach ja, doe wat je moet doen. Het interesseert me om eerlijk te zijn ook niets.quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:58 schreef Bot13 het volgende:
Ik denk dat ik blij ben met eigenlijk alles wat iedereen zegt, maar niet met jou.
Dus je kan wel door blijven gaan, maar jou verhaaltje maakt toch niks uit![]()
Het begon aardig dat je je mening durfte te geven, ookal was die beetje onaardig, maar ik heb al meerdere malen duidelijk gemaakt dat het helaas niet helpt wat je zegt![]()
En neem een cursus engels![]()
Da's helaas al fout. Als het je niks interreseert, had je nooit in dit topic geschreven, en al helemaal niet met mij in discussie gegaan.quote:Op zaterdag 25 december 2004
18:30 schreef SEX het volgende:
[..]
Ach ja, doe wat je moet doen. Het interesseert me om eerlijk te zijn ook niets.
Je begint me hier uit te schelden, en da's alleen maar een teken van onmacht. Ik hoef dat jou denk ik niet te vertellen, maar de volwassenheid wat je eerst bleek te hebben, verwijnt in een keer, door dit soort hersenlose geblaat.quote:Dat je een domme sukkel bent heb je nu al meerdere keren achter elkaar laten
zien dus verbaast het me ook niets dat je niet tot besef van je daden kunt komen.
Helaas mispoes! De grootste fout die je tot nu toe maakt.'Die girl' vind mij helemaal geweldig, en ik haar ook. Helaas vind ze het nu (nog?) niet nodig om een echte relatie met mij aan te gaan. Ze heeft me duidelijk gemaakt dat ze mij liever ziet als een goede vriend, en zelfs dolgraag met me naar de bios wil gaan, alleen dan als goede vrienden. Ik heb gisteren de tijd van me leven gehad toen ik bij haar thuis was, we hebben erg veel lol gehad.quote:Dit is trouwens ook de reden dat die girl je niet ziet zitten, je bent een softe hond
die geen eens kritiek kan ontvangen. Daar zit geen enkele girl op te wachten hoor.
Tot ziens.quote:Adios.
* Bot13 rent naar DarkElf en knuffelt haar helemaal doodquote:
quote:ik heb al eens een jaar in een depressie gezeten door dit soort dingen ok?
Dit zou ik eens opvolgen, en ook zou ik wat meer op m'n eigen benen gaan staan... je zelf loslaten, en je gedachten lekker laten gaan. Als je je kut voelt, laten zien dat je je kut voelt.... als je happy bent, show it!quote:Een eeuwigheid geleden schreef iemand het volgende:
Als ik jou was dan zou ik maar eens wat positiever gaan denken anders wordt het een heeel heeel lang leven
So true, leef een beetje gemakkelijker, iets meer easy-going, als het niks wordt met die meid.... dan niet. Je bent nog jong, en je kan echt nog niet van Clairtje houden. Het zou me ook niks verbazen als het binnen een maand hebt gehad met Claire dus wees een beetje relaxter t.o.v. de hele situatie.quote:wil je die girl neuken? wil je van die girl houden?
Hij stampt hem de grond niet in, hij zet hem met beide benen op de harde grond, het is misschien hard, maar lees de softere versie hier boven maar! (ik kan me zelfs ik SEX inlevenquote:Als jij als "player" een mannetje van 14 de grond in stampt omdat hij zijn zaakjes niet kan regelen
quote:Ik heb haar niet veel te bieden, we zijn nu goede vrienden, maar ze gaat hetzelfde studeren als ik, dus ik moet nog wel een tijdje met haar.
De TS is 14, het nummer uit '66 (oid). Ik ken omdat mijn pappie nogal graag meezingt, maar ik denk niet dat de TS zó oud isquote:"Ben ik te min, ben ik te min omdat je pa een grotere kar rijdt. Dan de mijne"
Tenminste iemand met gezond verstandquote:Helaas vind ze het nu (nog?) niet nodig om een echte relatie met mij aan te gaan.
Ik was 15 toen ik met een jongen kreeg.quote:So true, leef een beetje gemakkelijker, iets meer easy-going, als het niks wordt met die meid.... dan niet. Je bent nog jong, en je kan echt nog niet van Clairtje houden. Het zou me ook niks verbazen als het binnen een maand hebt gehad met Claire dus wees een beetje relaxter t.o.v. de hele situatie.
Ik bedoel dat je niet de rest van je leven aan Claire bent gebonden, en dat je eens wat gemakkelijker moet omgaan met Claire!
Dat zijn dus de breezersquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:08 schreef hollander76 het volgende:
Het kan, maar er zijn ook zat relaties die stranden om de 4 weken.... ik zie sommige meiden die iedere maand een cyclus van msn-namen hebben, eerst een superlieve gozer, daarna een kutmsnnaam, daarna een 'IK-BEN-ALLEEN-EN-WIL-AANDACHT'-msn naam, en dan komt de naam van een of andere superlieve gozer weer drijven
En die meiden zijn idd 14, en vraag niet hoe ik eraan kom in m'n msnlijst. En blokken doe ik ze ook niet, daar zijn ze te leuk voor
That explainsquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:13 schreef hollander76 het volgende:
Wow, die moet ik nog ontmoeten.... er zitten in 6 VWO bij mij 10 leuke meiden, de rest is hopeloos kak, of lekker ordi..... tja, dan houdt het snel op
Laat ik het netjes zeggen: ik denk te weten vanuit welke hoek SEX zijn posts heeft gemaakt, nl.: probeer nou eens niet zo hard 'leuk' te zijn voor haar en de grond te kussen waarop zij loopt, maar wees nou eens een vent en doe je eigen ding. Toughen up, kid. Beetje lastig om een hele manier van denken in 1 zin te vangen, maar ik denk dat dit een aardige poging is.quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:40 schreef hollander76 het volgende:
So true, leef een beetje gemakkelijker, iets meer easy-going, als het niks wordt met die meid.... dan niet. Je bent nog jong, en je kan echt nog niet van Clairtje houden. Het zou me ook niks verbazen als het binnen een maand hebt gehad met Claire dus wees een beetje relaxter t.o.v. de hele situatie.
Ik bedoel dat je niet de rest van je leven aan Claire bent gebonden, en dat je eens wat gemakkelijker moet omgaan met Claire!
[..]
Hij stampt hem de grond niet in, hij zet hem met beide benen op de harde grond, het is misschien hard, maar lees de softere versie hier boven maar! (ik kan me zelfs ik SEX inleven)
Ik weet nog wel dat ik rond die leeftijd ook van een aantal dingen dacht dat ze belangrijk waren om 'de klik' mogelijk te maken, terwijl bleek dat de echte prioriteiten heel ergens anders lagen. Dus wat dat betreft vind ik dit niet vreemd.quote:Jongen, als je echt 14 bent, kan je dat geen reet interesseren, heb je zelfs je studiekeuze nog niet bepaald, zij ook niet.... heb je net bepaald welke middelbare school je hebt gekozen![]()
Wat weet jij dat ik niet weet?quote:Zo, dat was wel zo'n beetje mijn gehele reactie.... of:
- Je doet wat relaxter, en je gaat wat makkelijker met het leven om, je geniet van de mooie dingen des levens, en probeert de negatieve dingen te laten vallen, of....
- Je vertelt je echt leeftijd hier![]()
Mee eens. Zij is geen heilige ofzo en het geld moet je juist als een toegevoegde waarde zienquote:probeer nou eens niet zo hard 'leuk' te zijn voor haar en de grond te kussen waarop zij loopt, maar wees nou eens een vent en doe je eigen ding. Toughen up, kid. Beetje lastig om een hele manier van denken in 1 zin te vangen, maar ik denk dat dit een aardige poging is.
Ik heb het nu al weer een weekje of iets van de zijlijn gevolgd, maar ik denk dat wat men je probeerd duidelijk te maken is dat je iets teveel met haar bezig bent. Je bent verliefd, geweldig, leuk, neemt natuurlijk tijd in beslag, maar het lijk op dit moment al jouw tijd in beslag te nemen. Jongeren van 14 jaar die al over houden van beginnen, hebben duidelijk een verkeerd beeld van houden van.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:09 schreef Bot13 het volgende:
Nou nou...
Ik lees steeds meer reacties dat ik nog te jong ben voor een relatie, dat ik nog niet van haar kan houden en meer van dat soort dingen.
Gelukkig heb je dat zelf ook doorquote:Natuurlijk zal dit iets anders liggen als bij mensen die een stuk ouder zijn, maar het is altijd fijn om gezelligheid op te zoeken bij iemand, dat geeft je een gevoel van veiligheid.
Je wilt gewoon iets met haar, welke naam je daaraan geeft mag je helemaal zelf weten, maar voor andere mensen kan het wat zwaar overkomen als je nu begint over relaties. Ook omdat je ergens meldde dat jullie dezelfde studie gingen doen. Ik vind het zelf ook erg vroeg als je nu al weet wat je wilt studeren. Ik wist het ook wel toen ik 14 was, maar ik ben nu al wel 4 keer van studierichting veranderd. Dus er nu al vanuit gaan dat jullie nog jaren met elkaar gaan doorbrengen is iets voorbarig, ook omdat je veel studies op veel verschillende plaatsen kan doen en jullie allebij nog een jaartje of 4/5 hebben om van mening te veranderen.quote:Wil je echter verdergaan met die gene, en aan iedereen openbaar maken dat ze niet raar moeten opkijken als je ff wat knus doet samen, is dat zegmaar de betekenis van een 'relatie' tussen 10 - 16 jarige ongeveer (denk ik, ik ben ook geen psycholoog).
De gedachte dat een relatie 'voor altijd' is zit er vaak in bij een verliefd persoon. Zeker als je nog wat onervaren bent zit je al snel hoog in de wolken. Ideen voor verjaardagscadeautjes over 9 maanden voor je vriendin die je 2 weken hebt, dat soort dingen. Lekker blijven dromen, is niets mis mee, maar bedenk wel, hoe hoger je in de wolken zit, hoe harder je valt.quote:Bij mensen die een stukje ouder zijn dan dat, zullen andere dingen grotere rollen gaan spelen, denken over samenwonen oid, kinderen weetikhet... En natuurlijk de gedachte dat je de rest van je leven met diegene wil blijven, en bereidt bent te gaan trouwen met diegene.
Sure, ik zal het voor je opsommen :quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:40 schreef hollander76 het volgende:
SEX, kan jij mij ff uitleggen wat de TS allemaal fout heeft gedaan, want door de posts heen is het mij nog niet helemaal duidelijk geworden wat jij nou wel/anders had gedaan. Gewoon in 1 post, waarom jij het niet helemaal eens bent met de aanpak van de TS, en hoe het wel moet![]()
Dit bedoelde ik dus, je denkt al aan studiekeuzes, geld, wat je haar te bieden hebt terwijl dit zulke grootse overbodige dingen zijn, waar je je niet druk om moet maken, take it easy, er zijn 3 miljard vrouwen op deze aardkloot, niet alleen Claire.....quote:Bij mensen die een stukje ouder zijn dan dat, zullen andere dingen grotere rollen gaan spelen, denken over samenwonen oid, kinderen weetikhet... En natuurlijk de gedachte dat je de rest van je leven met diegene wil blijven, en bereidt bent te gaan trouwen met diegene.
Kak kan ook best lekker zijn, daar moet je gewoon even doorheen gaan die mokkels zijn eigenlijk best onzeker en krijgen niet zoveel aandacht, dus als je niks kan krijgen pak een kakker!quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:13 schreef hollander76 het volgende:
Wow, die moet ik nog ontmoeten.... er zitten in 6 VWO bij mij 10 leuke meiden, de rest is hopeloos kak, of lekker ordi..... tja, dan houdt het snel op
quote:Op zondag 26 december 2004 10:19 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik dus, je denkt al aan studiekeuzes, geld, wat je haar te bieden hebt terwijl dit zulke grootse overbodige dingen zijn, waar je je niet druk om moet maken, take it easy, er zijn 3 miljard vrouwen op deze aardkloot, niet alleen Claire.....
@SEX : bedankt, dan is dat ook weer duidelijk
quote:Op zondag 26 december 2004 11:44 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Lees die quote nog eens goed door. Ik had het over de doelgroep boven de gemiddelde (wat zal het zijn) 15/16 jaar.
De doelgroep waar ik dus niet in geplaatst wil wordenEn wat doe jij
![]()
Dude ,...welkom in de echte wereld en specifiek op FOK!quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:09 schreef Bot13 het volgende:
Nou nou...
Ik lees steeds meer reacties dat ik nog te jong ben voor een relatie, dat ik nog niet van haar kan houden en meer van dat soort dingen.
Natuurlijk zal dit iets anders liggen als bij mensen die een stuk ouder zijn, maar het is altijd fijn om gezelligheid op te zoeken bij iemand, dat geeft je een gevoel van veiligheid.
Wil je echter verdergaan met die gene, en aan iedereen openbaar maken dat ze niet raar moeten opkijken als je ff wat knus doet samen, is dat zegmaar de betekenis van een 'relatie' tussen 10 - 16 jarige ongeveer (denk ik, ik ben ook geen psycholoog).
Bij mensen die een stukje ouder zijn dan dat, zullen andere dingen grotere rollen gaan spelen, denken over samenwonen oid, kinderen weetikhet... En natuurlijk de gedachte dat je de rest van je leven met diegene wil blijven, en bereidt bent te gaan trouwen met diegene.
Nu zijn dat dus 2 verschillende 'relaties', dat bij 2 verschillende leeftijdscategorieen past. Reken mij dus niet af op het 2e, want daar ben ik nog niet aan toe.
Maar wel goed dat jullie blijven posten
//offtopic: Was vandaag beetje ziekjes zoals jullie weten, gaat weer wat beter nu, geen koorts meer
//edit: Ze is totaal geen breezer-achtig iemand, even dat jullie een beeld kunnen vormen. Gewoon lief aardig, en niet met van die hoerenkleding en 3 meter make-up...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |