abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24049101
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:31 schreef knowall het volgende:
Tot wanneer kun je stemmmen?
dan weet ik wanneer ik mijn tactische stem kan gebruiken
Wil de aanstaande mod deze vraag even beantwoorden?
pi_24049117
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:46 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ja, en het bruist van levendigheid en de humor brengt mij in vervoering.
ja, dat zeg ik, PDD en Swets-achtigen ontbreken...
Scheren is voor schapen!
pi_24049135
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:47 schreef knowall het volgende:

[..]

Dinsdag, 20.00 uur.
pi_24049147
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:47 schreef knowall het volgende:

[..]

lees de Oppo
Scheren is voor schapen!
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:50:16 #155
17061 mvt
blame Canada
pi_24049184
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:47 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

such bullcrap, een onzin user ben je of ben je niet, je stopt er niet ff een jaartje mee omdat een mod je niet bevalt...
Toch wel als je het niet eens bent met de gevolgen van het gevoerde beleid

Stel dat je er 4 Rambo mods op die modden volgens een ijzeren wet, dan jaag je users weg omdat de sfeer verpest wordt

Als je 4 softies opzet die zich laten omlullen en niet genoeg ingrijpen, dan wordt onzin overgenomen door baggeraar en lopen er users weg omdat de sfeer verpest wordt.
We were to understand there would be pie and punch?
  Moderator vrijdag 17 december 2004 @ 23:50:36 #156
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_24049192
Stem allemaal bosbeetle "ik beloof een kanarie in elke sluitpost "
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_24049199
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:48 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Dinsdag, 20.00 uur.
Ah dan kan ik nog even wachten voordat ik heel verrassend op jou ga stemmen.
pi_24049209
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:50 schreef mvt het volgende:

[..]

Toch wel als je het niet eens bent met de gevolgen van het gevoerde beleid

Stel dat je er 4 Rambo mods op die modden volgens een ijzeren wet, dan jaag je users weg omdat de sfeer verpest wordt

Als je 4 softies opzet die zich laten omlullen en niet genoeg ingrijpen, dan wordt onzin overgenomen door baggeraar en lopen er users weg omdat de sfeer verpest wordt.
ja, zo kun je alles wel in de extremen trekken, lekker makkelijk te beargumenteren ook...

[edit]

toevoeging, en echt realistisch is t ook niet
Scheren is voor schapen!
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:52:28 #159
17061 mvt
blame Canada
pi_24049236
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
dus ik vind wel degelijk dat de stem van een bekende ONZ user zwaarder telt dan een VBL usual die af en toe eens in ONZ lurkt...
Dus een bekende/beruchte onzinner legt meer gewicht in de schaal dan een potentiele onzinner die zich niet kan vinden in de huidige sfeer?
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:53:49 #160
17061 mvt
blame Canada
pi_24049272
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:51 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

ja, zo kun je alles wel in de extremen trekken, lekker makkelijk te beargumenteren ook...

[edit]

toevoeging, en echt realistisch is t ook niet
Als je de "onzin is verbaggerd, de mods zijn nergens te vinden" topic 1 t/m 452452 had gelzen dan weet je dat optie 2 nogal bekend voorkomt

en optie 1 was de situatie vlak na de splitsing van onz in SCD en SC
pi_24049312
Waarom kan ik niet op VAC stemmen?
Meer Limburgers in de crew
pi_24049313
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:52 schreef mvt het volgende:

[..]

Dus een bekende/beruchte onzinner legt meer gewicht in de schaal dan een potentiele onzinner die zich niet kan vinden in de huidige sfeer?
t is in de lijstjes van Arcee wel gebleken dat de meeste users 1 of 2 subfora als hoofdfora hebben, en de rest links laten liggen, dus als een user al enkele duizende posts heeft in bv VBL en slechts een paar in ONZ is statistisch gezien de kans klein dat t ooit een echte ONZ user wordt

uitzonderingen daargelaten natuurlijk
Scheren is voor schapen!
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:56:05 #163
17061 mvt
blame Canada
pi_24049332
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:07 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Iedere kandidaat mag hier op antwoorden hoor.
wat een kutantwoorden
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:58:25 #164
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_24049409
Heey p_p

ODOLS - De finale! Stemtopic!

Indien je tot mod wordt gekozen, zou je dan eventueel een bijspijkercursus begrijpend lezen willen volgen? Zodat eventuele misstanden mbt tot het slotjes-gooien, feedback beantwoorden en conflicten oplossen grotendeels voorkomen kunnen worden?
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 23:58:26 #165
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_24049410
Dit is nú al een veelbelovende [reeks].
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:59:24 #166
17061 mvt
blame Canada
pi_24049437
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:55 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

t is in de lijstjes van Arcee wel gebleken dat de meeste users 1 of 2 subfora als hoofdfora hebben, en de rest links laten liggen, dus als een user al enkele duizende posts heeft in bv VBL en slechts een paar in ONZ is statistisch gezien de kans klein dat t ooit een echte ONZ user wordt

uitzonderingen daargelaten natuurlijk
Maar telt de stem van zo iemand, die zegt dat ie veel in onz lurkt, dan niet mee? Ik heb ook wel eens flink geklaagd over het modbeleid in GAM, juist omdat ik het daar zo verpest vond dat ik niet wou posten. En veel mensen hebben dat ook met ONZ.
Dus waarom zou de stem van iemand die niet meepost, maar wel meeleest of een idee heeft van ee npersoon minder zwaar meetellen?
pi_24049444
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:58 schreef Wrinex het volgende:
Heey p_p

Indien je tot mod wordt gekozen, zou je dan eventueel een bijspijkercursus begrijpend lezen willen volgen? Zodat eventuele misstanden mbt tot het slotjes-gooien, feedback beantwoorden en conflicten oplossen grotendeels voorkomen kunnen worden?
ja sorry BBD, jij had er gewoon een paar zinnen tussenzitten, die liepen gewoon niet lekker, en blijkbaar heb ik me daardoor vergist
Scheren is voor schapen!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 17 december 2004 @ 23:59:43 #168
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_24049446
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:58 schreef Cynix ® het volgende:
Dit is nú al een veelbelovende [reeks].
Dit moeten we vaker doen. Vooral het feit dat 100.000 users 100.000 meningen over onzin hebben en nu allemaal hun vraagjes gaan stellen over hypotethische situaties. .
pi_24049550
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:59 schreef mvt het volgende:

[..]

Maar telt de stem van zo iemand, die zegt dat ie veel in onz lurkt, dan niet mee? Ik heb ook wel eens flink geklaagd over het modbeleid in GAM, juist omdat ik het daar zo verpest vond dat ik niet wou posten. En veel mensen hebben dat ook met ONZ.
Dus waarom zou de stem van iemand die niet meepost, maar wel meeleest of een idee heeft van ee npersoon minder zwaar meetellen?
ik had t teneerste net niet over de lurkers, maar de mensen die slechts zelden in ONZ komen ( en posten)

mijn probleem met de lurkers is dat iedereen zich voor kan doen als zijnde een lurker, en sommige users hierdoor heel makkelijk veel stemmen kun verzamelen, terwijl de uitslag dan niet de mening van ONZ vertegenwoordigd..
Scheren is voor schapen!
pi_24049644
Eigenlijk zomaar iets voor iedereen.

Knut wordt gezien als een humorloze mod.
Ik word gezien als een humorloze slotjes-machine.

Dat roept dus om een goede tegenhanger, en terecht. Niet dat de stelling terecht is, maar dat er wel iemand nodig is die dit in ieder geval niet oproept bij de mensen die dit zeggen.
Het moet dus ook iemand zijn, die de zittende mods niet persé tegenwerkt, maar wel voor de balans kan zorgen.

Dit is dus niet een vraag aan de kandidaten, maar aan de stemmers. Bedenk je even wie dat kan zijn van de kandidaten. 4 dezelfde mods in onzin is niet gewenst, dat snapt iedereen. Wie van de kandidaten onderscheid zich van de mods die er al zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door Dirkh op 18-12-2004 00:51:28 ]
pi_24049691
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:02 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

ik had t teneerste net niet over de lurkers, maar de mensen die slechts zelden in ONZ komen ( en posten)

mijn probleem met de lurkers is dat iedereen zich voor kan doen als zijnde een lurker, en sommige users hierdoor heel makkelijk veel stemmen kun verzamelen, terwijl de uitslag dan niet de mening van ONZ vertegenwoordigd..
Ik denk dat dat er zo weinig zijn, dat hun stem niet een doorslaggevende factor is.
Net zo min als de stemmen van 'kliekjes' (punnikwoord) dat zijn.
pi_24049737
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:07 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ik denk dat dat er zo weinig zijn, dat hun stem niet een doorslaggevende factor is.
Net zo min als de stemmen van 'kliekjes' (punnikwoord) dat zijn.
ik ben/was gewoon een beetje bang voor "conflictiaanse" taferelen zoals in het begin met BB's
"user van de maand"-topic
Scheren is voor schapen!
  zaterdag 18 december 2004 @ 00:08:35 #173
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_24049738
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:59 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

ja sorry BBD, jij had er gewoon een paar zinnen tussenzitten, die liepen gewoon niet lekker, en blijkbaar heb ik me daardoor vergist
Deze post kwam gewoon van mij, Wrinex, dat dat even genoteerd staat.

Maar in ieder geval mijn verontschuldigingen voor mijn enorme naïviteit. Ik dacht namelijk dat als je een discussie voert tenminste even aandacht schenkt aan wát een ander heeft te zeggen en hóé hij dat zegt. Niet iedereen in ONZ beschikt namelijk over bovengemiddelde intellectuele capaciteiten die jouw schijnbaar hoogopgeleidde breintje ten volste bereiken. Dat belooft wat voor als je daadwerkelijk mod wordt van dit subforum
  Official ESF Kreviewer zaterdag 18 december 2004 @ 00:09:43 #174
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_24049770
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:05 schreef Dirkh het volgende:
Wie van de kandidaten onderscheid zich van de mods die er al zijn?
Ik ben géén josti?
pi_24049775
Ik zoek eigenlijk nog een pakkende slogan. Maar "Stem voor, stem Intxaurraga" bekt zo slecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')