Wil de aanstaande mod deze vraag even beantwoorden?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:31 schreef knowall het volgende:
Tot wanneer kun je stemmmen?
dan weet ik wanneer ik mijn tactische stem kan gebruiken
ja, dat zeg ik, PDD en Swets-achtigen ontbreken...quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:46 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, en het bruist van levendigheid en de humor brengt mij in vervoering.
Dinsdag, 20.00 uur.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:47 schreef knowall het volgende:
[..]
Wil de aanstaande mod deze vraag even beantwoorden?
lees de Oppoquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:47 schreef knowall het volgende:
[..]
Wil de aanstaande mod deze vraag even beantwoorden?
Toch wel als je het niet eens bent met de gevolgen van het gevoerde beleidquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
such bullcrap, een onzin user ben je of ben je niet, je stopt er niet ff een jaartje mee omdat een mod je niet bevalt...
ja, zo kun je alles wel in de extremen trekken, lekker makkelijk te beargumenteren ook...quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:50 schreef mvt het volgende:
[..]
Toch wel als je het niet eens bent met de gevolgen van het gevoerde beleid
Stel dat je er 4 Rambo mods op die modden volgens een ijzeren wet, dan jaag je users weg omdat de sfeer verpest wordt
Als je 4 softies opzet die zich laten omlullen en niet genoeg ingrijpen, dan wordt onzin overgenomen door baggeraar en lopen er users weg omdat de sfeer verpest wordt.
Dus een bekende/beruchte onzinner legt meer gewicht in de schaal dan een potentiele onzinner die zich niet kan vinden in de huidige sfeer?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
dus ik vind wel degelijk dat de stem van een bekende ONZ user zwaarder telt dan een VBL usual die af en toe eens in ONZ lurkt...
Als je de "onzin is verbaggerd, de mods zijn nergens te vinden" topic 1 t/m 452452 had gelzen dan weet je dat optie 2 nogal bekend voorkomtquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, zo kun je alles wel in de extremen trekken, lekker makkelijk te beargumenteren ook...
[edit]
toevoeging, en echt realistisch is t ook niet
t is in de lijstjes van Arcee wel gebleken dat de meeste users 1 of 2 subfora als hoofdfora hebben, en de rest links laten liggen, dus als een user al enkele duizende posts heeft in bv VBL en slechts een paar in ONZ is statistisch gezien de kans klein dat t ooit een echte ONZ user wordtquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:52 schreef mvt het volgende:
[..]
Dus een bekende/beruchte onzinner legt meer gewicht in de schaal dan een potentiele onzinner die zich niet kan vinden in de huidige sfeer?
wat een kutantwoordenquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Iedere kandidaat mag hier op antwoorden hoor.
Maar telt de stem van zo iemand, die zegt dat ie veel in onz lurkt, dan niet mee? Ik heb ook wel eens flink geklaagd over het modbeleid in GAM, juist omdat ik het daar zo verpest vond dat ik niet wou posten. En veel mensen hebben dat ook met ONZ.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
t is in de lijstjes van Arcee wel gebleken dat de meeste users 1 of 2 subfora als hoofdfora hebben, en de rest links laten liggen, dus als een user al enkele duizende posts heeft in bv VBL en slechts een paar in ONZ is statistisch gezien de kans klein dat t ooit een echte ONZ user wordt
uitzonderingen daargelaten natuurlijk
ja sorry BBD, jij had er gewoon een paar zinnen tussenzitten, die liepen gewoon niet lekker, en blijkbaarquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:58 schreef Wrinex het volgende:
Heey p_p
ODOLS - De finale! Stemtopic!
ODOLS - De finale! Stemtopic!
Indien je tot mod wordt gekozen, zou je dan eventueel een bijspijkercursus begrijpend lezen willen volgen? Zodat eventuele misstanden mbt tot het slotjes-gooien, feedback beantwoorden en conflicten oplossen grotendeels voorkomen kunnen worden?
Dit moeten we vaker doen. Vooral het feit dat 100.000 users 100.000 meningen over onzin hebben en nu allemaal hun vraagjes gaan stellen over hypotethische situaties.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:58 schreef Cynix ® het volgende:
Dit is nú al een veelbelovende [reeks].
ik had t teneerste net niet over de lurkers, maar de mensen die slechts zelden in ONZ komen ( en posten)quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:59 schreef mvt het volgende:
[..]
Maar telt de stem van zo iemand, die zegt dat ie veel in onz lurkt, dan niet mee? Ik heb ook wel eens flink geklaagd over het modbeleid in GAM, juist omdat ik het daar zo verpest vond dat ik niet wou posten. En veel mensen hebben dat ook met ONZ.
Dus waarom zou de stem van iemand die niet meepost, maar wel meeleest of een idee heeft van ee npersoon minder zwaar meetellen?
Ik denk dat dat er zo weinig zijn, dat hun stem niet een doorslaggevende factor is.quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik had t teneerste net niet over de lurkers, maar de mensen die slechts zelden in ONZ komen ( en posten)
mijn probleem met de lurkers is dat iedereen zich voor kan doen als zijnde een lurker, en sommige users hierdoor heel makkelijk veel stemmen kun verzamelen, terwijl de uitslag dan niet de mening van ONZ vertegenwoordigd..
ik ben/was gewoon een beetje bang voor "conflictiaanse" taferelen zoals in het begin met BB'squote:Op zaterdag 18 december 2004 00:07 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er zo weinig zijn, dat hun stem niet een doorslaggevende factor is.
Net zo min als de stemmen van 'kliekjes' (punnikwoord) dat zijn.
Deze post kwam gewoon van mij, Wrinex, dat dat even genoteerd staat.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja sorry BBD, jij had er gewoon een paar zinnen tussenzitten, die liepen gewoon niet lekker, en blijkbaarheb ik me daardoor vergist
Ik ben géén josti?quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:05 schreef Dirkh het volgende:
Wie van de kandidaten onderscheid zich van de mods die er al zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |