quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:55 schreef Croupouque het volgende:
Dirkh en Knut zijn broodnodig op ONZ, maar nóg eentje is teveel van het goede.
ik denk dat t moeilijk antwoorden is zolang wij de werkwijze achter de schermen niet kennen, er zal zeker een pikorde zijn...quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Iedere kandidaat mag hier op antwoorden hoor.
Mijn antwoord staat er niet bij.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Iedere kandidaat mag hier op antwoorden hoor.
ik denk dat je zulke types gewoon moet calvobbessen, niet op door gaan, maar gewoon gelijk geven zodat de lol er snel genoeg af is en ze wel terug gaan naar POLquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En deze ook voor de rest van de kandidaten.
veel plezierquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:14 schreef Kreator het volgende:. Ik ga wat leuks doen.
.
Groetjes,
Krea.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:11 schreef Croupouque het volgende:
Een waarschuwing is op zijn plek, net zoals dat bij users zou moeten. Er is geen verschil.
Dus je gooit het topic dat je dicht had gegooid gewoon weer open? Je geeft ze tenslotte gelijk, maar het is wel een userbash topic. En terug naar POL doen ze pas wanneer die ene z'n ban kwijt is en die duurt nog een week...quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik denk dat je zulke types gewoon moet calvobbessen, niet op door gaan, maar gewoon gelijk geven zodat de lol er snel genoeg af is en ze wel terug gaan naar POL
Verhip! Ik begin mezelf gewoon te overtuigen!quote:
Neequote:Op vrijdag 17 december 2004 23:10 schreef Wrinex het volgende:
Hadden boebiedoe en kastanova niet genoeg stemmen
jammer dat had heel het moderaten een leuke surrealistische wending gegeven , wellicht hadden de sluitposts later tot een boekwerk gebundeld kunnen worden ....quote:
Ik vind dat leuk en grappig toch zeker een eigenschap van de ONZ mod moeten zijn. Ze moeten immers een soort van voorbeeld stellen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dat is jouw mening en daar zal ik ook niet tegenin gaan, want neutraal ben ik nu eenmaal niet, is ook vrij logisch als je wat langer op t forum rondhangt...
maar ik zie mensen hier allerlei non-argumenten aandragen bij hun stem, dat vind ik zo jammer
jij hebt blijkbaar Swets en/of PDD nooit meegemaakt...quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:37 schreef gfree het volgende:
ff uit stemtopic gehaald
[..]
Ik vind dat leuk en grappig toch zeker een eigenschap van de ONZ mod moeten zijn. Ze moeten immers een soort van voorbeeld stellen.
Zodra je alleen maar chagerijnige, humorloze slotjeszetters in ONZ hebt, kan je het subforum wel opdoeken.
nope. leg uit.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
jij hebt blijkbaar Swets en/of PDD nooit meegemaakt...
3 woorden, je eigen woorden nog wel;quote:
quote:chagerijnige, humorloze slotjeszetters
DIe wachten tot het eind, als al duidelijk is wie gaat winnen en stemmen dan op de (waarschijnlijke) winnaarquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:38 schreef gfree het volgende:
Ik ben wel benieuwd op wie de huidige modjes hun stem uitbrengen.
en dat ging wel of niet goed?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
3 woorden, je eigen woorden nog wel;
[..]
Ja, en het bruist van levendigheid en de humor brengt mij in vervoering.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
t subforum is d'r toch nog?
Kan toch zijn dat het niet veel had gescheeld?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
t subforum is d'r toch nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |