nee gpders moeten gewoon doen waar ze zin in hebbenquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:58 schreef Nouk het volgende:
Moet je als GPD-er per defenitie asociaal zijn door uberhaupt niet eens te vragen of je iets mee moet nemen? Of je kunt helpen? Nou, dan wil ik geeneens een GPD-er zijn.
Hoe vroeger hoe beter wat mij betreft!quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:59 schreef Nouk het volgende:
Ja tis dus retekut. Ik kan 10 over 8 er zijn, maar dan moet ik 2 keer overstappen vanaf Utrecht, wel erg onhandig. Met 1 overstap in Zwolle ben ik er om 10 over half 9.
Welk van de 2 komt jullie am besten aus?
Exactement.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:59 schreef Zwansen het volgende:
nou dat doen ik en Nouk heus wel morgen!
Dus concreet? 10 over half 8 kan ook btw, denk ik, als ik t red.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoe vroeger hoe beter wat mij betreft!
ik kan je dan wel ff van t station oppikken als t moet, zo rond die tijd kan ik wel in Ommen wezen/zijnquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:59 schreef Nouk het volgende:
Ja tis dus retekut. Ik kan 10 over 8 er zijn, maar dan moet ik 2 keer overstappen vanaf Utrecht, wel erg onhandig. Met 1 overstap in Zwolle ben ik er om 10 over half 9.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:01 schreef Nouk het volgende:
[..]
Zegh heb jij die vriendin van je nog?
Wij waren eerst!quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik kan je dan wel ff van t station oppikken als t moet, zo rond die tijd kan ik wel in Ommen wezen/zijn
Nouk overstappen in amersfoort is uitstappen en aan de andere kant van het peron weer instappenquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:59 schreef Nouk het volgende:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:09 schreef Nouk het volgende:
Owja, amersfoort, dat ken ik wel. Daar woont mn wijffie en was ik laatst. Dus dan moet ik in Amersfoort en Zwolle overstappen he?
Gij ervaren ov-er !quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:10 schreef Nouk het volgende:
Oke prima. Ik print het uit op Connexxion, dan moet ik dus gewoon 5 treinen nemen naar Ommen, hoe kewl.
we hebben allen meelij met u nouk !quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:13 schreef Nouk het volgende:
godver, moet ik die morgenochtend nog halen ook. Poor me.
mijn moeder !quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:14 schreef Zwansen het volgende:
Wie maakt de soep BB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |