geen koffie?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:38 schreef Zwansen het volgende:
Ok ik viind koffie eik heel lekker! Alleen ik drink het nooit!
* Bosbeetle telt stoelen die standaard in de kamer staan .. 17 ja is voldoendequote:Op vrijdag 17 december 2004 23:40 schreef Zwansen het volgende:
Heb je genoeg stoelen? Ik vind dat we wel een vaste plek moeten toewijzen aan iedereen. Tenminste wel het eerst uur.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:40 schreef Zwansen het volgende:
Heb je genoeg stoelen? Ik vind dat we wel een vaste plek moeten toewijzen aan iedereen. Tenminste wel het eerst uur.
Op zich een goed punt! Anders nemen wij de leiding morgen wel.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:41 schreef Nouk het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hou t echt niet meer.
Om het uur dan een wissel zodat je wel met iedereen ff socialized!!!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op zich een goed punt! Anders nemen wij de leiding morgen wel.
Laten we zeggen, ik van 8 tot 11, en jij daarna. Na 11en ben ik denk ik niet meer capabel genoeg om de leiding te nemen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op zich een goed punt! Anders nemen wij de leiding morgen wel.
op zich geen probleem, aangezien ik en Nouk veel heen en weer lopen, pff al dat geregel, veel werk man.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:43 schreef Bosbeetle het volgende:
oh ik bedenk me ineens als we nou express 1 stoel te weinig neerzetten dan moet nouk wel bij zwans opschoot!
Dat probeer ik nouk via msn al de hele tijd wijs te maken dat je dan de spontaniteit eruit haaltquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ha, NEEN, zulke dingen niet gaan scripten
quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:02 schreef Nouk het volgende:
Pfffffk. Ik sms wel als ik wegga uit Utrecht.
juist ja !quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
hmm, fok deed ff kut
nee tis weer rapquote:
Dat zien we dan wel weer!quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:22 schreef Bosbeetle het volgende:
mijn moeder vroeg net (hoe braaf) of de meisjes graag appart willen slapen kwa privacy!
Ja juist !quote:
Ja juist !quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:03 schreef Zwansen het volgende:
Juustem!
inderdaadquote:Op zaterdag 18 december 2004 01:08 schreef Zwansen het volgende:
Zeer zeker!
Een ouwe waar je niets aan hebt...quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:07 schreef SuperWeber het volgende:
Whoehoe...
Tierce heb ik nog een phonenr. van jouw??
ja, vooral niet zorgen dat je bereikbaar bent ofzo..quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:03 schreef Tierce het volgende:
[..]
Een ouwe waar je niets aan hebt...
Als jouw phonenr. nog steeds hetzelfde is dan stuur ik wel een sms ofzo...
tssk, wacht nou maar afquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:14 schreef Zwansen het volgende:
PP ik zie het somber voor je in jongen
bel dr anders gewoon ofzoquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:26 schreef Zwansen het volgende:
Wat voor tequila wil je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |