vast wel ...quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:38 schreef Zwansen het volgende:
BB heb je kleine borrelglaasjes?
Af en toe een glaasje!quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
vast wel ...waarom zijn we een drankorgie aan het plannen .. ik dacht dat we een riskmeet hadden
Zwansen waar denk je dat je terecht komt ? in een derdewereld krotten wijk ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:39 schreef Zwansen het volgende:
Zal ik ook brie meenemen?
als er een schaal met stukjes worst, kaas en komkommer op tafel komt, ben ik wegquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:39 schreef Zwansen het volgende:
Zal ik ook brie meenemen?
quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zwansen waar denk je dat je terecht komt ? in een derdewereld krotten wijk ?
ik probeer je te ontlasten door enkele taken van jou over te nemen!quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zwansen waar denk je dat je terecht komt ? in een derdewereld krotten wijk ?
Waarom dat nou? Is toch lekker! Behalve de komkommer dan.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
als er een schaal met stukjes worst, kaas en komkommer op tafel komt, ben ik weg
snij jij even de blokjes kaas ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
als er een schaal met stukjes worst, kaas en komkommer op tafel komt, ben ik weg
ja ik snap het ook niet, dat is juist lekker. Waarschijnlijk zijn wij andere feestjes gewend...quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:43 schreef Nouk het volgende:
[..]
Waarom dat nou? Is toch lekker! Behalve de komkommer dan.
wij hebben hier ook nog gluhwein staan .. maar dan moet je dat warmmaken enzo .. teveel gedoe !quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:43 schreef Nouk het volgende:
Zal ik anders voor een Gluhweinntje zorgen, voor de kerst!
Ik neem ook mijn kerstmuts mee!quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:43 schreef Nouk het volgende:
Zal ik anders voor een Gluhweinntje zorgen, voor de kerst!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik zat er zelfs aan te denken om onze frituurpan mee te nemen.![]()
Rustig maar!quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dan mag je hem in de auto laten staat !
mên kom op zeg! Waarom moet jij alles regelen dan? Ik ben de enige die aanbiedt om iets mee te nemem... Graag of helemaal niet!quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:46 schreef Bosbeetle het volgende:
serieus zwans je klinkt alsof je ergens terecht komt waar ze alleen maar een zakje zoethout hebben
ik ben kalm ende sereenquote:
het komt wel goed zwans regel maar een fles drank als je dat graag wil ...quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
mên kom op zeg! Waarom moet jij alles regelen dan? Ik ben de enige die aanbiedt om iets mee te nemem... Graag of helemaal niet!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het komt wel goed zwans regel maar een fles drank als je dat graag wil ...
de volgende meet is toch bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |