quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:11 schreef Positive_Thinking het volgende:
Waarom nu alleen weer de top drie? De top drie op het hoogste niveau is niet de top drie op Jong gebied. Gewoon lekker laten zoals het nu is en geen jong elftal naar de eerste divisie!
quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:11 schreef Positive_Thinking het volgende:
Waarom nu alleen weer de top drie? De top drie op het hoogste niveau is niet de top drie op Jong gebied. Gewoon lekker laten zoals het nu is en geen jong elftal naar de eerste divisie!
hoezo is het vreemd? het is toch leuk? ik ben niet voor feyenoord maar als ik jong feyenoord tegen bijvoorbeeld RKC zie spelen vind ik dat toch erg leuk om te zien. Bovendien bereidt je jonge spelers voor op het grote werk later waardoor het nederlands voetbal een stukje sterker wordt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:07 schreef Suijk het volgende:
Nee, niet doen. Die situatie in het bekertoernooi is soms al vreemd.
Nederland is te klein, gezien de huidige al vrij moeilijke toestand qua financien bij veel clubs. Waarom zou je dan de TV-gelden nog verder uit smeren uit nog meer clubs, en een eventuele GGD-club laten degraderen naar een oninteressante semi-amateuristische derde divisie?quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:23 schreef Apekoek het volgende:
maar dan ben ik wel voor 3 divisies inderdaad, meer uitdaging voor de ploegen waardoor de prestaties geleidelijk omhoog zullen gaan. in andere landen is dit systeem al bewezen dat het succes opleverd, graag geen drogredenen op gaan noemen dat Nederland te klein is want dat is onzin, heeft er niet al te veel mee te maken.
zo dat er dan meer gevecht wordt! wat vervolgens betere prestaties gaat opleveren.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:25 schreef twi het volgende:
[..]
Nederland is te klein, gezien de huidige al vrij moeilijke toestand qua financien bij veel clubs. Waarom zou je dan de TV-gelden nog verder uit smeren uit nog meer clubs, en een eventuele GGD-club laten degraderen naar een oninteressante semi-amateuristische derde divisie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |