abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24053655
Waarom nu alleen weer de top drie? De top drie op het hoogste niveau is niet de top drie op Jong gebied. Gewoon lekker laten zoals het nu is en geen jong elftal naar de eerste divisie!
pi_24053726
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 09:11 schreef Positive_Thinking het volgende:
Waarom nu alleen weer de top drie? De top drie op het hoogste niveau is niet de top drie op Jong gebied. Gewoon lekker laten zoals het nu is en geen jong elftal naar de eerste divisie!
pi_24053918
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 09:11 schreef Positive_Thinking het volgende:
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_24054485
Er kleven meer nadelen aan dan voordelen. Maar niet doen dus. In Spanje is het ideaal, maar Nederland is hier te klein voor.
That's all folks!
pi_24054689
Extra divisie dan, dan moet je ook meer presteren in de GGD. Nu maakt het geen zak uit als je laatste staat.

Oja en ook de nacompetitie afschaffen, gewoon de laatste 2/3 degraderen en vice versa
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_24054823
Je hebt ook een beloften competitie met de Jongere Elftallen. Als je daar een 3e divisie van maakt, valt dit model te realiseren.
pi_24054845
Ben opzich wel voor.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 18 december 2004 @ 11:47:27 #33
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24054922
Ben tegen, waarom zou je de top 3 een middel geven om nog verder los te staan van de rest? Voor Europees succes? Nouja, met de huidige opzet zitten we ook met vijf clubs nog in de UEFA Cup en CL. Laat die jongens maar gewoon ballen tegen tweede teams en jeugdteams.
  zaterdag 18 december 2004 @ 15:33:05 #34
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_24058825
Heb er van een kant geen problemen mee, maar dan wel dat ze niet kunnen promoveren
Forza Roda
pi_24059324
dit is naar mijn mening een goed idee, zo kan het nederlandsvoetbal nog sterker en interresanter worden. in spanje is dit inderdaad ook zo. het B team kan dan de eerste divisie bereiken alleen kunnen dan niet promoveren tot het hoogste niveau, puik plan!
pi_24059425
Nee, niet doen. Die situatie in het bekertoernooi is soms al vreemd.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_24059735
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:07 schreef Suijk het volgende:
Nee, niet doen. Die situatie in het bekertoernooi is soms al vreemd.
hoezo is het vreemd? het is toch leuk? ik ben niet voor feyenoord maar als ik jong feyenoord tegen bijvoorbeeld RKC zie spelen vind ik dat toch erg leuk om te zien. Bovendien bereidt je jonge spelers voor op het grote werk later waardoor het nederlands voetbal een stukje sterker wordt.

maar dan ben ik wel voor 3 divisies inderdaad, meer uitdaging voor de ploegen waardoor de prestaties geleidelijk omhoog zullen gaan. in andere landen is dit systeem al bewezen dat het succes opleverd, graag geen drogredenen op gaan noemen dat Nederland te klein is want dat is onzin, heeft er niet al te veel mee te maken.
  zaterdag 18 december 2004 @ 17:25:46 #38
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24061064
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:23 schreef Apekoek het volgende:
maar dan ben ik wel voor 3 divisies inderdaad, meer uitdaging voor de ploegen waardoor de prestaties geleidelijk omhoog zullen gaan. in andere landen is dit systeem al bewezen dat het succes opleverd, graag geen drogredenen op gaan noemen dat Nederland te klein is want dat is onzin, heeft er niet al te veel mee te maken.
Nederland is te klein, gezien de huidige al vrij moeilijke toestand qua financien bij veel clubs. Waarom zou je dan de TV-gelden nog verder uit smeren uit nog meer clubs, en een eventuele GGD-club laten degraderen naar een oninteressante semi-amateuristische derde divisie?
pi_24061805
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:25 schreef twi het volgende:

[..]

Nederland is te klein, gezien de huidige al vrij moeilijke toestand qua financien bij veel clubs. Waarom zou je dan de TV-gelden nog verder uit smeren uit nog meer clubs, en een eventuele GGD-club laten degraderen naar een oninteressante semi-amateuristische derde divisie?
zo dat er dan meer gevecht wordt! wat vervolgens betere prestaties gaat opleveren.
Maar ik denk dat we dan qua competitie groote toch wel meer een voorbeeld aan schotland kunnen nemen(alleen dan wel iets groter).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')