abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 september 2001 @ 18:40:28 #1
15955 Cybercopje
Now entering Belgie
pi_1696045
Ik wil een van anderen horen hoe hun denken of een relatie met iemand hebben maar geen verkering! Hoe denken jullie er over als je zo'n band heb bijvoorbeeld je beste vriend of vriendin.
Wat kan wel en wat kan niet.
Kan je bijvoorbeeld wel zoenen met elkaar of juist niet is het normaal dat je elkaars hand beet houd allemaal van dat soort reacties.

Alvast bedankt,

Cybercopje

[Dit bericht is gewijzigd door Cybercopje op 21-09-2001 18:41]

It's me..... Cyber
  vrijdag 21 september 2001 @ 18:41:31 #2
3767 Herald
Come get some
pi_1696059
ik mag Scorp niet zoenen en ook niet over zijn bips aaien terwijl ik vind dat dat laatste wel moet kunnen
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  vrijdag 21 september 2001 @ 18:42:31 #3
11303 Ester
Blije oud-bie
pi_1696071
Ik vind dat je wél kan knuffelen, kussen (bij tongen denk ik toch dat er meer dan alleen vriendschap is) samen gewoon lol maken en lief zijn voor elkaar. Ik vind dat dat moet kunnen.

Alleen als je een partner hebt, dan denk ik dat je het ook een beetje op het jalouzie gehalte van je partner af moet stemmen.

Mijn vriend vindt mij een wervelstorm
pi_1696080
verkering ? handje vasthoudt ?

hoe oud ben je ?

pi_1696100
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 18:43 schreef gelly het volgende:

hoe oud ben je ?

Cybercopje is volgens mijn bronnen geboren op: 9 december 1983
pi_1696190
quote:

hoe oud ben je ?

Ik vind het echt triest als je op deze manier reageert, we kunnen ons beter afvragen hoe oud jij bent! Het is toch een normale vraag? Of ken je deze situatie niet aangezien je geen vrienden hebt of zo? Ik bedoel uhm, het kan toch gebeuren dat je een hele goede vriend(in) hebt maar geen verkering of zo iets en dat je nog wel intiem bent. Dat kan erg verwarrend zijn en ook voor je omgeving, dus vind ik dit echt de normaalste vraag. Dus alsjeblieft, doe niet zo kinderachtig...
pi_1696234
sorry
pi_1696539
jemig moeilijke vraag zeg???

ja wat kan?? ik denk dat alels kan als je het zelf wil? Alleen als iemand eerst je beste vriend(in) was dat ik dan bang zou zijn die gene te verliezen door zoiets. Maarre ik heb een tijdje terug mensen leren kennen die geen relatie hadden (nou eigelijk wel relatie maar dan op andere manier? er is dan meer dan alleen vriendschap maar ze voelen niet meer dan vriendschap) en zelfs sex met elkaar hadden? Ik Zou het dnek niet kunnen maar als hun daar zich lekker bij voelen waarom niet? (of is dat niet wat je bedoel??? )

having no fear of death......who can give me that?
pi_1696643
Ik vind dat alles wel kan bij een vriendschap, behalve alles dat verder gaat dan zoenen. zoenen zelf vind ik nog wel kunnen, maar zodra er meer bij komt kijken, nee dat vind ik niet kunnen.

nou das mijn mening

maandag 30 december 2002 @ 23:17:26 #10
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_7628417
[licht cynisch]
Als je allebei vrijgezel bent, allebei zo nu en dan zin in sex hebt waarom zou je elkaar dan niet af en toe verwennen?? Toch ook een vriendendienst ?
[/licht cynisch]

Er kunnen volgens mij 4 dingen gebeuren:

1) Je wordt geen van beide verliefd, niks aan het handje. Volgende keer weer?

2) De een wordt verliefd, de andere niet, men baalt maar er kan mee geleefd worden.

3) Een wordt verliefd, de andere niet, er ontstaat conflict/ruzie en dan is het byebye met de vriendschap.

4) Je wordt allebei verliefd. Whoehoeeee, vriendschap wordt relatie

dinsdag 31 december 2002 @ 00:31:08 #11
28824 missPARTY
Bah bah Beertjes
pi_7630201
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 18:54 schreef PieuX het volgende:

[..]

Ik vind het echt triest als je op deze manier reageert, we kunnen ons beter afvragen hoe oud jij bent! Het is toch een normale vraag? Of ken je deze situatie niet aangezien je geen vrienden hebt of zo? Ik bedoel uhm, het kan toch gebeuren dat je een hele goede vriend(in) hebt maar geen verkering of zo iets en dat je nog wel intiem bent. Dat kan erg verwarrend zijn en ook voor je omgeving, dus vind ik dit echt de normaalste vraag. Dus alsjeblieft, doe niet zo kinderachtig...

*::..Happy Thoughts, Lots Of Kisses, Close Your Eyes And You'll See... An Angel Has Dropped You To Dreamland..::*
pi_7630788
ALS je besluit om verder te gaan dan wat vriendschap eigenlijk bedoeld dan moet je het gewoon oppervlakkig proberen te houden. Kun je dat niet, dan is het duidelijk dat je meer voelt voor die persoon dan je aanvankelijk dacht. Wat is er mis met van een vriendschap overgaan in een relatie? Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal. Hoever je kunt gaan...kom op dat maken jullie zelf nog altijd wel uit, je hebt echt geen toestemming nodig ofzo.

Def

pi_7671546
als je vriendschap hebt, zou ik geen sex hebben, meestal verpest dat de vriendschap, omdat 1 naderhand toch verliefd wordt en de ander niet. Maar dat is bij ieder mens verschillend hoe die er mee omgaat, je kunt nooit weten hoe het bij jou gaat als je het niet gedaan hebt.
  donderdag 2 januari 2003 @ 19:58:53 #14
37899 scorpion69
Music is all that matters..
pi_7671780
Bij vriendschap hoef je maar 2 dingen te laten imho:

1. Sex
2. Kus op de mond

In every stone sleeps a chrystal - Enigma
pi_7672454
quote:

hoe oud ben je ?

En dat is een moderator
Lambo of Rekt
  donderdag 2 januari 2003 @ 20:43:48 #16
37899 scorpion69
Music is all that matters..
pi_7672496
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 20:41 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En dat is een moderator

Ja idd, dan kunnen ze net zo goed mij aanstellen.
In every stone sleeps a chrystal - Enigma
pi_7672559
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 20:41 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En dat is een moderator

Modjes zijn ook maar gewoon mensen, hoor
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 19:58 schreef scorpion69 het volgende:
Bij vriendschap hoef je maar 2 dingen te laten imho:

2. Kus op de mond

Dat vind ik wel kunnen hoor, op voorwaarde dat je geen relatie hebt.
pi_7674025
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 20:46 schreef Wolkje het volgende:

Modjes zijn ook maar gewoon mensen, hoor

Ja, maar ik kan me die opmerking wel voorstellen. Mods zijn er juist om flamende opmerkingen weg te halen, niet om ze zelf te plaatsen. Je zou van een mod wel kunnen verwachten dat ie een beetje genuanceerd reageert op zoiets.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  donderdag 2 januari 2003 @ 23:15:20 #19
41911 Oid
Inna rudeboy stylee
pi_7675815
Als een van de twee..of alle twee in een relatie zit is knuffelen de grens
(heb ik ook 'the hard way' moeten leren )

Anders vindt ik zoenen de grens, als je verder gaat is het naar mijn mening meer dan vriendschap.

hardcore ska punk junglist massive! ... INSIDE!
  vrijdag 3 januari 2003 @ 00:34:49 #20
25463 GeaK
Save the world lose the girl
pi_7677688
Nja hoe goed ben je met die gene bevriend.

Daar hangt het allemaal van af.

- TODAYS EMPIRES, TOMORROWS ASHES -
  vrijdag 3 januari 2003 @ 10:07:39 #21
26982 Wooly_Mammoth
More than just Wooly..
pi_7680864
oke en wat doe je als een vriendschap inderdaad net iets meer wordt en je allebei wel een relatie wil maar er 1 nog twijfelt of hij of zij wel aan een relatie toe is?

Ga je dan afstand nemen van degene of ga je dan juist gewoon door met afspreken en hoop je maar dat hij of zij op een gegeven moment toch maar toegeeft?

Laat die gedachte maar even marineren...
pi_7680893
Ik denk dat je dat het beste helemaal zelf kunt bepalen. Als jullie je er allebei prettig bij voelen, dan moet zoenen of zelfs meer kunnen denk ik... Ik moet er persoonlijk niet aan denken, ik denk dat dat uiteindelijk toch nooit goed kan gaan. Eén van de twee wordt altijd gekwetst, als je relatie-onderdelen in je vriendschap gaat stoppen.
pi_7680931
volgens mij werkt dat toch echt niet hoor als je sex gaat hebben met een vriend(in). je gaat toch echt wel wat voor elkaar voelen, al is het maar een beetje jaloezie als de andere partij dan, volkomen terecht overigens, er met een ander vandoor gaat. Voel jij je toch genaaid, dus ik zou de vriendschap puur platonisch houden, dus geen gezoen en gesex. Just simple friends!!
was ik nog niet duidelijk genoeg........
pi_7681371
alles kan, maar of alles ook verstandig is...
sex kan wel, is niet verstandig (maar wel lekkerrrrrrrr )
tongzoen kan wel, zit op het randje
zoen op mond? ja natuurlijk mag en kan dat!
ja
  vrijdag 3 januari 2003 @ 11:14:00 #25
43609 Borrie-9
"Je Weet Toch..."
pi_7681651
ik zoen redelijk vaak met 1 van mn beste vriendinnen ... en ik moet zeggen, t smaakt goed en ik wordt er niet verliefd door ofzo ... en we vinden et allebei chill... dus boeiend? we kennen elkaar nu een jaar of 5 en we doen et pas sinds mei ofzo... af en toe... en daarvoor gaven we altijd een kus op de mond... of meer dan 1 ... anywayz, t ligt er maar net aan hoe je dr mee omgaat, en als de relatie niet zo relaxed is kun je er denk ik beter niet aan beginnen...
"gasten die me diggen voordat ik m'n shit drop"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')