Alvast bedankt,
Cybercopje
[Dit bericht is gewijzigd door Cybercopje op 21-09-2001 18:41]
Alleen als je een partner hebt, dan denk ik dat je het ook een beetje op het jalouzie gehalte van je partner af moet stemmen.
quote:Cybercopje is volgens mijn bronnen geboren op: 9 december 1983
Op vrijdag 21 september 2001 18:43 schreef gelly het volgende:
verkering ? handje vasthoudt ?hoe oud ben je ?
quote:Ik vind het echt triest als je op deze manier reageert, we kunnen ons beter afvragen hoe oud jij bent! Het is toch een normale vraag? Of ken je deze situatie niet aangezien je geen vrienden hebt of zo? Ik bedoel uhm, het kan toch gebeuren dat je een hele goede vriend(in) hebt maar geen verkering of zo iets en dat je nog wel intiem bent. Dat kan erg verwarrend zijn en ook voor je omgeving, dus vind ik dit echt de normaalste vraag. Dus alsjeblieft, doe niet zo kinderachtig...
ja wat kan?? ik denk dat alels kan als je het zelf wil? Alleen als iemand eerst je beste vriend(in) was dat ik dan bang zou zijn die gene te verliezen door zoiets. Maarre ik heb een tijdje terug mensen leren kennen die geen relatie hadden (nou eigelijk wel relatie maar dan op andere manier? er is dan meer dan alleen vriendschap maar ze voelen niet meer dan vriendschap) en zelfs sex met elkaar hadden? Ik Zou het dnek niet kunnen maar als hun daar zich lekker bij voelen waarom niet? (of is dat niet wat je bedoel??? )
nou das mijn mening
Er kunnen volgens mij 4 dingen gebeuren:
1) Je wordt geen van beide verliefd, niks aan het handje. Volgende keer weer?
2) De een wordt verliefd, de andere niet, men baalt maar er kan mee geleefd worden.
3) Een wordt verliefd, de andere niet, er ontstaat conflict/ruzie en dan is het byebye met de vriendschap.
4) Je wordt allebei verliefd. Whoehoeeee, vriendschap wordt relatie
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 18:54 schreef PieuX het volgende:[..]
Ik vind het echt triest als je op deze manier reageert, we kunnen ons beter afvragen hoe oud jij bent! Het is toch een normale vraag? Of ken je deze situatie niet aangezien je geen vrienden hebt of zo? Ik bedoel uhm, het kan toch gebeuren dat je een hele goede vriend(in) hebt maar geen verkering of zo iets en dat je nog wel intiem bent. Dat kan erg verwarrend zijn en ook voor je omgeving, dus vind ik dit echt de normaalste vraag. Dus alsjeblieft, doe niet zo kinderachtig...
Def
1. Sex
2. Kus op de mond
quote:En dat is een moderator
quote:Ja idd, dan kunnen ze net zo goed mij aanstellen.
Op donderdag 2 januari 2003 20:41 schreef EggsTC het volgende:[..]
En dat is een moderator
quote:Modjes zijn ook maar gewoon mensen, hoor
Op donderdag 2 januari 2003 20:41 schreef EggsTC het volgende:[..]
En dat is een moderator
quote:Dat vind ik wel kunnen hoor, op voorwaarde dat je geen relatie hebt.
Op donderdag 2 januari 2003 19:58 schreef scorpion69 het volgende:
Bij vriendschap hoef je maar 2 dingen te laten imho:2. Kus op de mond
quote:Ja, maar ik kan me die opmerking wel voorstellen. Mods zijn er juist om flamende opmerkingen weg te halen, niet om ze zelf te plaatsen. Je zou van een mod wel kunnen verwachten dat ie een beetje genuanceerd reageert op zoiets.
Op donderdag 2 januari 2003 20:46 schreef Wolkje het volgende:Modjes zijn ook maar gewoon mensen, hoor
![]()
Anders vindt ik zoenen de grens, als je verder gaat is het naar mijn mening meer dan vriendschap.
Daar hangt het allemaal van af.
Ga je dan afstand nemen van degene of ga je dan juist gewoon door met afspreken en hoop je maar dat hij of zij op een gegeven moment toch maar toegeeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |