abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 december 2004 @ 17:17:12 #251
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24104442
quote:
Op maandag 20 december 2004 17:13 schreef VoreG het volgende:
Dat zeker, het toernooi viel in het geheel gewoon tegen. Weinig sterke teams.
Slechtste grote toernooi dat ik gezien heb.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_24104622
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:10 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jij noemt 't lelijk voetbal, ik noem het resultatenvoetbal waar heel goed over is nagedacht.
Is totale onzin want in jouw voorbeeld zijn ze afhankelijk van de andere partij of die wel goed of niet afmaken.
pi_24105687
quote:
Werder: komende dagen onderhandelingen met Ajax
Tegenover Der Kicker liet de zaakwaarnemer van Charisteas weten dat Ajax n Werder Bremen inmiddels met elkaar in gesprek zijn. Werder manager Allofs ontkende dat er al een aanbod ligt van Ajax, maar bevestigde in gesprek te zijn en dat er in de volgende dagen concrete onderhandelingen zullen volgen.
Wanneer Sonck naar Werder verhuist, vind ik het een prima deal.
pi_24105943
Volgens AT5 (FC Godenzonen) mag de Ridder niet weg.

Toch wel mooi nieuws. Gister liet hij niet heel veel zien, maar tegen Barca speelde de Ridder toch wel een aardige pot.
  maandag 20 december 2004 @ 19:05:09 #255
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24106384
Tegen het jeugdteam van Barca, bedoel je?
pi_24106652
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:05 schreef twi het volgende:
Tegen het jeugdteam van Barca, bedoel je?
Hij zal zijn acties toch echt zelf moeten maken, of niet? Dat hij een jongere linksback iets makkelijker voorbij komt dat een oudere ervaren back, tja.. Dat is waar. Maar hij zal nog steeds zelf een actie moeten maken, zich zelf vrij moeten lopen en goed passen.

Dat deed hij wel redelijk goed in die tweede helft tegen Barca.

Voor de volledigheid even het bericht:
quote:
Sonck kan gaan, De Ridder blijft
Tom Soetaers en Wesley Sonck mogen weg bij Ajax. Dit heeft Ronald Koeman dit weekend bekend gemaakt aan het tweetal dat al weken niet meer bij de wedstrijdselectie van het eerste zit.
Daniel de Ridder, die in de zomer al bijna was verkocht door Ajax, moet gewoon alsnog in de Arena blijven. Hij wilde liever weg om elders meer speeltijd te krijgen.
Tom Soetaers gaat een nieuwe club zoeken, mogelijk in België. Wesley Sonck zei al eerder graag te willen verkassn, hij was in beeld bij het Duitse Borussia Munchengladbach.
pi_24107002
Nummer zoveel in de rij:
quote:
"Ajax scouts bekijken aanvaller Zairi"
Franse media meldden dat vertegenwoordigers van Ajax afgelopen weekend op de tribune zaten bij het Franse competitieduel tussen Nantes en Sochaux. Volgens berichten uit lokale media zou de interesse van Ajax uitgaan naar de 22-jarige aanvaller Jaouad Zairi.
http://www.fcsochaux.fr/equipes/j/29.htm
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24108424

Zou ie dronken zijn?
...drop it like it's hot...
pi_24108556

De Nederlandse club ADO Den Haag is 'hot' in Schotland. Na de komst van de Schotse rechtsbuiten Jamie Smith naar Den Haag, zijn de mensen in Schotland meer gaan letten op de club. Zo wordt er vanochtend in de Schotse krant The Herald gemeld, dat Ajax-coach Ronald Koeman zijn zinnen heeft gezet op ADO-spits Geert den Ouden.

Bij Ajax zijn ze nog altijd zoekende naar een nieuwe centrale spits. Volgens de Schotse krant zou Den Ouden samen met onder andere de Griek Angelos Charisteas (Werder Bremen) en de Zweed Markus Rosenberg (Malmo FF) bovenaan het lijstje van trainer Ronald Koeman staan.

Verder had de krant uit Schotland nog een nieuwtje met betrekking tot de Amsterdammers. De krant meldt dat Juan Pablo Angel van het Engelse Aston Villa nagenoeg rond was met Ajax, maar die transfer werd op het laatste moment door onbekende redenen afgeketst.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_24108635
Ah neee
pi_24108737
nooooooooo wat een onzin
pi_24108746
quote:
"De Ridder goed op veel posities"
<<< Daniel de Ridder promoveerde vorig seizoen van Jong Ajax naar Ajax 1. Aan het begin van dit seizoen moest hij Tom de Mul als rechtsbuiten voor zich dulden, maar de Belg (18) kampt volgens Ruud Krol met fysieke problemen.
Ook werd De Ridder door Koeman en Krol niet als een echte rechtsbuiten gezien De komst en het goede spel van Rosales voorspelden voor de jonge Amsterdammer ook weinig speelminuten.
Maar volgens Krol krijgt De Ridder alle kans (niet alleen als tweede man achter Rosales) en is de technische staf tevreden over hem. "De Ridder speelt altijd goed als hij invalt. "
De reden volgens Krol op AT5 waarom de Ridder niet weghoeft.
  maandag 20 december 2004 @ 22:28:51 #263
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_24108872
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:02 schreef keijz het volgende:
nooooooooo wat een onzin
Koeman kennende............
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_24109538
De Ridder blijft

WHOEIIII
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_24109740
Kan iemand iets zeggen over die Zairi?
pi_24110242
Sommigen klagen dat Charisteas geen echte goalgetter is, nou die Zairi is dat dus al helemaal niet:

2000/01 FC Gueugnon 28 4
2001/02 FC Sochaux 13 0
2002/03 FC Sochaux 16 0
2003/04 FC Sochaux 17 3
2004/05 FC Sochaux 15 1

Al acht doelpunten in z'n carriere. Wat een topper!
pi_24110292
Oh, en hij heeft er dit jaar twee gemaakt in het UEFA-Cup toernooi.

Lijkt mij helemaal niks die gozer.
  Trouwste user 2022 dinsdag 21 december 2004 @ 02:03:06 #268
7889 tong80
Spleenheup
pi_24112546
Laten we duimen dat Ajax niks meer koopt en gewoon Babel het seizoen af laat maken.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24112621
Grappig, ik zat ook nog te denken dat Den Ouden wel wat voor jullie was.

Ik vind hem beter dan Sonck.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24112631
als iemand over en uit is, is het wel sonck. Ik moet zeggen dat ik ook niet echt van charisteas gecharmeerd ben. Ik vind hem weinig toevoegen en babel heeft zeker meer potentieel
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_24113053
Opvallende tranfers van ex-Ajacieden: Wooter voor 3 jaar naar Panathinaikos, Mokoena voor drie jaar naar Blackburn Rovers.
That's all folks!
pi_24113501
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 02:17 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind hem beter dan Sonck.
Dat is ook niet zo moeilijk

Als je op die criteria een spits gaat kopen kun je over alle spitsen in Europa na gaan denken
pi_24113624
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 02:03 schreef tong80 het volgende:
Laten we duimen dat Ajax niks meer koopt en gewoon Babel het seizoen af laat maken.

Ik duim mee!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_24113765
quote:
Op maandag 20 december 2004 21:18 schreef Nyluzzz het volgende:
[afbeelding]
Zou ie dronken zijn?

Ik heb liever ook dat Ajax niet die Griek koopt. Gewoon met Babel in de spits het seizoen afmaken.
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:01:13 #275
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24114228
Babel doet het goed genoeg om te twijfelen over welke realistische en haalbare aankoop dan ook. Maar als Babel wegvalt, heb je alleen Anastasiou. Dan zou ik toch graag een spits op de bank willen hebben zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')