TVNL, de nieuwe zender van De Mol lijkt me.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:41 schreef zjroentje het volgende:
De live beelden zaten al achter de decoder, dus dat is niet zo boeiend.
Maar waar gaan de rechten voor de samenvattingen heen? Op welk kanaal moet ik zondagavond afstemmen met m'n bord op schoot?
tja, ze behouden alleen de Europacupwedstrijden lijkt me... en die heb je niet wekelijks...quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:42 schreef zjroentje het volgende:
Dus Johnnieboy heeft ook de samenvattingen?
Nou, dat is natuurlijk dolle pret voor de NOS. Die kunnen allemaal ophoepelen.
Nou, die rechten zijn voor een aantal jaar, dus ik vraag me af of je het zo lang vol kunt houden.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:45 schreef methodmich het volgende:
Gewoon massaal niet kijken, net als bij Sport 7. Dan is alles zo weer terug bij het oude. Als het al waar is.
Ja hoop ik ook op, nu gewoon alles op schaatsen en wielrennen zettenquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
En dat betekent vast meer schaatsen op TV..
denk niet dat dat zal gebeuren aangezien daar te weinig draagvlak voor is.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja hoop ik ook op, nu gewoon alles op schaatsen en wielrennen zetten
Een aantal sportjournalisten van de NOS biedt De Mol een contract aan.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:42 schreef zjroentje het volgende:
Nou, dat is natuurlijk dolle pret voor de NOS. Die kunnen allemaal ophoepelen.
Nou als je naar de kijkcijvers kijkt lijkt me dat eigenlijk wel. EK en WK's kijken zo rond de anderhalf miljoen mensen naar lijkt mij voldoende.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
denk niet dat dat zal gebeuren aangezien daar te weinig draagvlak voor is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |